Om Vores Rivaler IX
Fondo_Sur post=146146 skrev: Græsset er altid grønnere på den anden…
Dios, du er mester i at tale Real Madrid ned og Barca op.
Nej, de har ikke “en klar plan”, deres forsvar og angreb er stadig tamt, og nej Gavi vinder ikke balon d’or i år.
Kommer skam helt an på hvor meget man vander græsset. Lige nu er der tørke over vores græs.
Jeg taler ikke Real Madrid ned. Jeg taler dem hvor de hører til! Du taler dem derimod gevaldigt op, selvom vi de seneste par år er blevet ydmyget og kørt over af hold, som ikke engang burde kunne måle sig med os. Jeg ser ikke Real Madrid være i top 5 over de bedste hold i verden. Vi har haft alverdens af muligheder for at være de bedste. Nej jeg synes ikke Real Madrid var det bedste hold selvom vi vandt Champions League 3 år i træk. For vi var ikke engang Spanien's bedste hold i 3 ud af de 4 titler.
Jeg vil ikke kalde Real Madrid's succes for held, men nærmere tilfældigheder. Det var så hamrende usikkert hele vejen igennem og jeg sad aldrig med følelsen af, at vi var de bedste. Den følelse er bare langt vigtigere for mig end dig og andre og fair nok. Følelsen af, at det hele spiller og jeg nyder at se Real Madrid. Sådan er tilfældet bare ikke. Jeg kan ikke nyde en Real Madrid sejr, hvis de har spillet af helvedes til.
Real Madrid er for mig overlegenhed. Ikke på papiret, men når man slår hen på kanalen for at se Real Madrid spille. Jeg vil da skide på, at vi kan flotte os med, at sige vi er det første hold der har vundet Chl 2 gange i træk. Alle ved hvordan det så ud. Fantastiske minder, men for mig var det ikke magisk. Jeg er her nemlig også, hvis titlerne ikke bliver vundet.
Barca har en klar plan med Xavi. Barca's forsvar og angreb er så elendigt, at vi alligevel stiller os ned som en flok kujoner og vil gøre det sværere for dem, at scorer end selv at spille vores spil og scorer. I mine øjne er det patetisk, uværdigt og et fantastisk lavt ambitionsniveau.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sølle 9 mesterskaber? What.Dios post=146143 skrev: @Ramos4.
Kvaliteten i PL er da ikke dalende, selvom City har været dominerende de sidste mange år i PL. Det kommer jo også an på konkurrenternes niveau.
Barca er sølle 9 mesterskaber efter os til sommer forhåbentlig. Alle andre spanske turneringer har de vundet flere gange end os.
Hvergang vi vinder et mesterskab, så vinder de 2. Jeg siger ikke de er det mest vindende hold imorgen, men de er bare gode til at bygge hold op som vinder mesterskaber.
Prøv os se de penge de har hentet ind på sponsorater og aftalen med araberne. Så vidt jeg har forstået skal de ingenting betale for deres stadion som Spotify vil lægge navn til og betale for over de næste 10 år tror jeg det var.
Deres økonomi er blevet bundsolid eftersom de fik den indsprøjtning som har gjort de skal betale gælden af de næste 10 år.
Barca har en klar plan. Deres talenter er allerede etablerede stjerner på deres hold, om end de stadig mangler den sidste kvalitet, men se en spiller som Gavi. 17 år, men spiller som Modric i hans prime. De mangler de helt store stjerner som de nu har økonomien til. Lønløftet driller dem lidt, men får man solgt ud i truppen af de løntunge spillere, så ser det helt anderledes ud.
Det er noget nær det højeste vi nogensinde har været foran. Mener aldrig vi har været over 11 i plus.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Så du vil hellere vinde 1 CL, hvor vi er det klart bedste hold i verden og Spanien - end at vinde 3 CL i træk, hvor vi måske halter lidt i ligaen og har lidt stolpe ind?Dios post=146155 skrev:
Fondo_Sur post=146146 skrev: Græsset er altid grønnere på den anden…
Dios, du er mester i at tale Real Madrid ned og Barca op.
Nej, de har ikke “en klar plan”, deres forsvar og angreb er stadig tamt, og nej Gavi vinder ikke balon d’or i år.
Kommer skam helt an på hvor meget man vander græsset. Lige nu er der tørke over vores græs.
Jeg taler ikke Real Madrid ned. Jeg taler dem hvor de hører til! Du taler dem derimod gevaldigt op, selvom vi de seneste par år er blevet ydmyget og kørt over af hold, som ikke engang burde kunne måle sig med os. Jeg ser ikke Real Madrid være i top 5 over de bedste hold i verden. Vi har haft alverdens af muligheder for at være de bedste. Nej jeg synes ikke Real Madrid var det bedste hold selvom vi vandt Champions League 3 år i træk. For vi var ikke engang Spanien's bedste hold i 3 ud af de 4 titler.
Jeg vil ikke kalde Real Madrid's succes for held, men nærmere tilfældigheder. Det var så hamrende usikkert hele vejen igennem og jeg sad aldrig med følelsen af, at vi var de bedste. Den følelse er bare langt vigtigere for mig end dig og andre og fair nok. Følelsen af, at det hele spiller og jeg nyder at se Real Madrid. Sådan er tilfældet bare ikke. Jeg kan ikke nyde en Real Madrid sejr, hvis de har spillet af helvedes til.
Real Madrid er for mig overlegenhed. Ikke på papiret, men når man slår hen på kanalen for at se Real Madrid spille. Jeg vil da skide på, at vi kan flotte os med, at sige vi er det første hold der har vundet Chl 2 gange i træk. Alle ved hvordan det så ud. Fantastiske minder, men for mig var det ikke magisk. Jeg er her nemlig også, hvis titlerne ikke bliver vundet.
Barca har en klar plan med Xavi. Barca's forsvar og angreb er så elendigt, at vi alligevel stiller os ned som en flok kujoner og vil gøre det sværere for dem, at scorer end selv at spille vores spil og scorer. I mine øjne er det patetisk, uværdigt og et fantastisk lavt ambitionsniveau.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
drop nu den der med at vi aldrig var overlegen. jeg husker det altid var ret sikkert at vi vandt, el clasico havde deres eget liv. jeg husker vi tog til camp nou og slog et barca med 10 mand, i en periode hvor de var ubesejret og næsten slog en rekord. Ja nogle gange var der lidt knas i maskineret, men så slog individualisterne til
mange nævner bayern kampene?? glemmer folk at de fik et straffe som ikke var der, og ramos sørgede for et selvmål på bernabeu, samt at casemiro begår straffe mener jeg. hvor er vi heldige der?
hold nu op. det er patetiske argumenter og det er kun jaloux barca fans eller folk der hader Ramos, som mener at vi var heldige og alt var bare snyd
Der gået 12 min. Man må sige at Barcelona har steppet op. Flot af Xavi
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Det tegner ikke godt
Stopper din frygt for barca bare aldrig. Det seriøst hver gang de vinder en kamp, så er du i gang igen :Dhenrikcomn post=146179 skrev: Barca er lige nu bedre, end Real har været på noget tidspunkt i sæsonen.
Det tegner ikke godt
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Vi er snart i marts måned og fører med minimum 12 point ned til Barca. Roooolig nu ;)henrikcomn post=146179 skrev: Barca er lige nu bedre, end Real har været på noget tidspunkt i sæsonen.
Det tegner ikke godt
Men må indrømme jeg er lidt bekymret på den lange bane, næste sæson bliver afgørende. Man må bare løfte hatten for Xavi’s arbejde so far.
Donde está la biblioteca?