Om Vores Rivaler IX

1 måned 2 uger siden #11665 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=152684 skrev:

El Siete post=152673 skrev: ​Barcelona er eftersigende stadig 150M euro fra at kunne registrere spillere, selv efter at have solgt ud for 600-700M, men selvfølgelig skal de også have Bernardo Silva, det er klart. Og Marcos Alonso er vist også rigtig tæt på et skifte. 

Hijack Silva hvis han allerede er på vej ud af døren i City.  

​Der må være noget negativt mediespin i det her..  Kan simpelhen ikke passe det tilfældet, hvorfor skulle samtlige spillere i verden så eftersøgende være på vej dertil. 
Silva specifikt må da tænke: WTF, der skal jeg fandmer ikke til

​Det forstår jeg så heller ikke, men de må jo få fortalt en historie om at klubben kan sælge mere ud af deres aktiver eller at en række spillere er på vej væk.
Spin er det vist ikke, de skulle have prøvet at registrere spillerne i går, men La Liga afviste det.

Marca beskriver det således. De skal aktivere 4. økonomiske "håndtag" på 100M, eller deromkring, samt få De Jong og andre (Pique og Busquets bliver nævnt) ned i løn. Så kan de begynde at registrere.

Eller, sælge De Jong til +80M, samt få nogle spillere ned i løn. Skal de hente flere spillere, fx. Bernardo Silva, skal de anvende alle overstående tiltag.

Tror heller ikke de får registreret alle til sæsonstarten. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #11666 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Er vi i foerste omgang ikke ude i at Barca i sidste time finder en gammel "Johan Cruyff" lov fra 1864 op ad skattekisten, som saa alligevel goer at de faar lov til at goere som de har lyst? Jeg har absolut ingen tiltro til systemet i denne sag.

Ydermere, hvis de saa ender med at kunne indskrive deres spillere, hvem bliver saa indskrevet, for der er vel stadig en regel om at man "kun" maa indskrive 25 spillere (medmindre Barca ogsaa spiller med handicap paa den front, og faar speciel dispensation til at indskrive flere spillere bare de har moerkt haar og en facebook-konto), men har de pt ikke +30 spillere der staar til at skulle spille 1. holds fodbold?

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #11667 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
...Og er der nogen der har styr paa hvor laenge man maa indskrive spillere i La Liga, kan man goere det igennem hele seasonen, eller er det kun i transfer-vinduerne?

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #11668 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er klart, at et køb af Lewandowski vil gøre underværker for Barcelona's sæson, og en spiller som Raphinha vil også hurtigt kunne stråle, hvis omstændighederne er til det, og det virkelig kommer til at spille under Xavi. Den eneste spiller som jeg for alvor vil frygte vil være Bernado Silva. For han kommer uden tvivl til at sætte Barca på verdenskortet igen, hvor det så ikke længere er Pedri det hele skal komme fra. Et køb af ham vil gøre utrolig ondt, og det vil i mine øjne tippe mesterskabet over hos dem. 
Desværre frygter jeg ikke, at de ikke kan indskrive alle de nye, for modsat Real Madrid, så kan jeg sagtens se Barca gå over den etiske streg med, at virkelig ødelægge spillernes karriere ved at fryse dem fuldstændig ude. 
Vi havde/har jo lidt samme problem med Bale og Mariano. Ingen af dem har været ønsket i klubben, og det var jo tydeligt for alle, men de blev begge indregistreret og de fik begge spilletid, selvom deres niveau ikke var til det. 
Her kan jeg sagtens se, at Barca vil være fuldstændig ligeglade, men et hurtigt spørgsmål. Det er jo deres lønbudget der gør at de ikke kan indskrive spillere, men hvis de ikke indregistrere De Jong og Braithwaite f.eks. tæller de så stadig med i LFP's lønbudget? Men mon ikke de desværre får det hele løst.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

1 måned 2 uger siden #11669 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Helt enig mht deres indkøb og Silva.. jeg har ikke været imponeret af nogle af deres køb indtil videre tbh. Selvfølgelig forstærker det dem, men der er jo ingen af dem vi ville kunne bruge. Lewandowski er selvfølgelig rigtig god, men kører også på sidste vers af sin karriere. Det ret sent at købe ham. Kounde, AC, Kessie, Raphina.. jojo, det da fint for Barcelona, de havde utrolige mange huller i deres trup. Men Bernado Silva er en helt anden snak, han er en verdensstjerne i hans bedste alder. Den ville gøre lidt ondt at se. Håber at Real Madrid er inde i billedet selvom der ingen rygter har været.

1 måned 2 uger siden #11670 af El Siete

Dios post=152691 skrev: ​Det er klart, at et køb af Lewandowski vil gøre underværker for Barcelona's sæson, og en spiller som Raphinha vil også hurtigt kunne stråle, hvis omstændighederne er til det, og det virkelig kommer til at spille under Xavi. Den eneste spiller som jeg for alvor vil frygte vil være Bernado Silva. For han kommer uden tvivl til at sætte Barca på verdenskortet igen, hvor det så ikke længere er Pedri det hele skal komme fra. Et køb af ham vil gøre utrolig ondt, og det vil i mine øjne tippe mesterskabet over hos dem. 
Desværre frygter jeg ikke, at de ikke kan indskrive alle de nye, for modsat Real Madrid, så kan jeg sagtens se Barca gå over den etiske streg med, at virkelig ødelægge spillernes karriere ved at fryse dem fuldstændig ude. 
Vi havde/har jo lidt samme problem med Bale og Mariano. Ingen af dem har været ønsket i klubben, og det var jo tydeligt for alle, men de blev begge indregistreret og de fik begge spilletid, selvom deres niveau ikke var til det. 
Her kan jeg sagtens se, at Barca vil være fuldstændig ligeglade, men et hurtigt spørgsmål. Det er jo deres lønbudget der gør at de ikke kan indskrive spillere, men hvis de ikke indregistrere De Jong og Braithwaite f.eks. tæller de så stadig med i LFP's lønbudget? Men mon ikke de desværre får det hele løst.

​Jeg mener man både skal registrere nye spillere og spillere der har skrevet nye kontrakter (som Dembele) og at det er LFPs tilladte lønbudget, der dikterer det. Derfor kan de ikke blot lade være med at registrere Braithwaite og Umtiti fx, det er truppens samlede lønomkostninger der spiller ind. 

De Jong ville indkassere en høj transfer og han har samtidig truppens højeste løn, så kan godt forstå de er desperate for at komme af med ham. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 2 uger siden #11671 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Eneste udvej er vel at udbetale i kontanter den løn spillerne har tilbage på deres kontrakt, så går de vel med til at rive kontrakten.

Eller sælge dem meget billigt.

Så de skal nok nå det, det er bare et spørgsmål om hvor meget det kommer at koste klubben, men de har jo flere rettigheder der kan sælges, mener at have læst at 24,5% af BarcaStudies er sat til salg.

Jeg har for mig man i LaLiga må registrere spillere 2 gange om året.

Også enig i at den klub der får fingrene i Silva er klare favoritter til LaLiga, håber stadig at det bliver os :)

1 måned 2 uger siden #11672 af El Siete
​Registrerede transfers i La Liga's system kan ses her
www.laliga.com/en-GB/transfers/laliga-santander?page=1

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

1 måned 2 uger siden #11673 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Det ville jo ikke være første gang en spansk storklub dummer sig hvad angår registreringsregler, spørg bare Lassana Diarra og Klaas-Jan. Med det sagt, så kan jeg ikke forestille mig andet end at Barcelona får det løst, nu meldes Frenkie de Jong jo også tæt på Chelsea, og mon ikke de kan få sig købt ud af kontrakten med Braithwaite osv. Men det føles godt nok lidt som at overvære et trafikuheld, når man kigger mod rivalen. Selvom jeg bestemt ikke er noget økonomisk geni, så kan det umuligt være en god forretning på den lange bane, det de har gang i.

EH7

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 uger siden #11674 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Darwin Nuñez er ikke helt dum var

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

1 måned 2 uger siden #11675 af El Siete

-#7- post=152696 skrev: ​Det ville jo ikke være første gang en spansk storklub dummer sig hvad angår registreringsregler, spørg bare Lassana Diarra og Klaas-Jan. Med det sagt, så kan jeg ikke forestille mig andet end at Barcelona får det løst, nu meldes Frenkie de Jong jo også tæt på Chelsea, og mon ikke de kan få sig købt ud af kontrakten med Braithwaite osv. Men det føles godt nok lidt som at overvære et trafikuheld, når man kigger mod rivalen. Selvom jeg bestemt ikke er noget økonomisk geni, så kan det umuligt være en god forretning på den lange bane, det de har gang i.

​Det mærkelige er jo bare at de var igennem det samme med Messi sidste sommer og Ferran Torres og Aubameyang i vinters. Enten er de inkompetente udover alle grænser, eller også har de bare helt styr på det, og det er medierne der kører det ud af proportioner. 

Tænker heller ikke det er god forretning, de er jo igang med at købe sig ud af en krise, som de, ironisk nok, har købt sig ind i. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 2 uger siden #11676 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=152697 skrev: Darwin Nuñez er ikke helt dum var

Nope, det var den eneste angriber, som er fremtidens mand, som jeg kunne se som 9'er for RM. Men nu har vi floppet transfermarkedet i... meget lang tid efterhånden.

Leveret af Kunena Forum