Om Vores Rivaler IX
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Desværre frygter jeg ikke, at de ikke kan indskrive alle de nye, for modsat Real Madrid, så kan jeg sagtens se Barca gå over den etiske streg med, at virkelig ødelægge spillernes karriere ved at fryse dem fuldstændig ude.
Vi havde/har jo lidt samme problem med Bale og Mariano. Ingen af dem har været ønsket i klubben, og det var jo tydeligt for alle, men de blev begge indregistreret og de fik begge spilletid, selvom deres niveau ikke var til det.
Her kan jeg sagtens se, at Barca vil være fuldstændig ligeglade, men et hurtigt spørgsmål. Det er jo deres lønbudget der gør at de ikke kan indskrive spillere, men hvis de ikke indregistrere De Jong og Braithwaite f.eks. tæller de så stadig med i LFP's lønbudget? Men mon ikke de desværre får det hele løst.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg mener man både skal registrere nye spillere og spillere der har skrevet nye kontrakter (som Dembele) og at det er LFPs tilladte lønbudget, der dikterer det. Derfor kan de ikke blot lade være med at registrere Braithwaite og Umtiti fx, det er truppens samlede lønomkostninger der spiller ind.Dios post=152691 skrev: Det er klart, at et køb af Lewandowski vil gøre underværker for Barcelona's sæson, og en spiller som Raphinha vil også hurtigt kunne stråle, hvis omstændighederne er til det, og det virkelig kommer til at spille under Xavi. Den eneste spiller som jeg for alvor vil frygte vil være Bernado Silva. For han kommer uden tvivl til at sætte Barca på verdenskortet igen, hvor det så ikke længere er Pedri det hele skal komme fra. Et køb af ham vil gøre utrolig ondt, og det vil i mine øjne tippe mesterskabet over hos dem.
Desværre frygter jeg ikke, at de ikke kan indskrive alle de nye, for modsat Real Madrid, så kan jeg sagtens se Barca gå over den etiske streg med, at virkelig ødelægge spillernes karriere ved at fryse dem fuldstændig ude.
Vi havde/har jo lidt samme problem med Bale og Mariano. Ingen af dem har været ønsket i klubben, og det var jo tydeligt for alle, men de blev begge indregistreret og de fik begge spilletid, selvom deres niveau ikke var til det.
Her kan jeg sagtens se, at Barca vil være fuldstændig ligeglade, men et hurtigt spørgsmål. Det er jo deres lønbudget der gør at de ikke kan indskrive spillere, men hvis de ikke indregistrere De Jong og Braithwaite f.eks. tæller de så stadig med i LFP's lønbudget? Men mon ikke de desværre får det hele løst.
De Jong ville indkassere en høj transfer og han har samtidig truppens højeste løn, så kan godt forstå de er desperate for at komme af med ham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Eller sælge dem meget billigt.
Så de skal nok nå det, det er bare et spørgsmål om hvor meget det kommer at koste klubben, men de har jo flere rettigheder der kan sælges, mener at have læst at 24,5% af BarcaStudies er sat til salg.
Jeg har for mig man i LaLiga må registrere spillere 2 gange om året.
Også enig i at den klub der får fingrene i Silva er klare favoritter til LaLiga, håber stadig at det bliver os :)
www.laliga.com/en-GB/transfers/laliga-santander?page=1
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
DC19
- 9eren
- Gæst
-
Det mærkelige er jo bare at de var igennem det samme med Messi sidste sommer og Ferran Torres og Aubameyang i vinters. Enten er de inkompetente udover alle grænser, eller også har de bare helt styr på det, og det er medierne der kører det ud af proportioner.-#7- post=152696 skrev: Det ville jo ikke være første gang en spansk storklub dummer sig hvad angår registreringsregler, spørg bare Lassana Diarra og Klaas-Jan. Med det sagt, så kan jeg ikke forestille mig andet end at Barcelona får det løst, nu meldes Frenkie de Jong jo også tæt på Chelsea, og mon ikke de kan få sig købt ud af kontrakten med Braithwaite osv. Men det føles godt nok lidt som at overvære et trafikuheld, når man kigger mod rivalen. Selvom jeg bestemt ikke er noget økonomisk geni, så kan det umuligt være en god forretning på den lange bane, det de har gang i.
Tænker heller ikke det er god forretning, de er jo igang med at købe sig ud af en krise, som de, ironisk nok, har købt sig ind i.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
9eren post=152697 skrev: Darwin Nuñez er ikke helt dum var
Nope, det var den eneste angriber, som er fremtidens mand, som jeg kunne se som 9'er for RM. Men nu har vi floppet transfermarkedet i... meget lang tid efterhånden.
Dragam post=152701 skrev:
9eren post=152697 skrev: Darwin Nuñez er ikke helt dum var
Nope, det var den eneste angriber, som er fremtidens mand, som jeg kunne se som 9'er for RM. Men nu har vi floppet transfermarkedet i... meget lang tid efterhånden.
Eneste angriber? Rolig nu, der kommer angribere i stride strømme. For et år siden var der ingen her på siden der kendte til Nunez, kun dem der spiller Football Manager :)
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Administrationen post=152685 skrev: det er MEGET sandsynligt, at Barcelona ikke kan indskrive alle nye spillere til sæsonstarten om en uge......
Jeg tænker bare de skal sælge det hele. Ud med hele Barca Studios, ud med alle rettigheder til alle indtægter i fremtiden. Bum! Så er den skid slået. Så skal de nok vinde La Liga fire år i træk inden klubben lukker som den største skamplet i fodboldens historie.
Bellingham Camavinga Tchouameni