Om Vores Rivaler IX

1 år 3 måneder siden #11653 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Køb køb køb, fantastisk spiller
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #11654 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=152670 skrev: Køb køb køb, fantastisk spiller

​Vi er jo mere end tilfredse med vores trup. Hvis nogen henter ham, bliver det Barcelona. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 3 måneder siden #11655 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil tilføje, at hvis City mister Bernardo oveni Sterling og Jesus, så synes jeg de er endda markant svækket i forhold til tidligere sæsoner. Selv med Haaland på holdet. Grealish ser jeg ikke noget som helst i.

Med Sterling og Jesus fjerner de rigtig mange mål, som så alle sammen skal scores af Haaland.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 3 måneder siden #11656 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona er eftersigende stadig 150M euro fra at kunne registrere spillere, selv efter at have solgt ud for 600-700M, men selvfølgelig skal de også have Bernardo Silva, det er klart. Og Marcos Alonso er vist også rigtig tæt på et skifte. 

Hijack Silva hvis han allerede er på vej ud af døren i City.  

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 3 måneder siden #11657 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Mané fra Bayern og Frankfurts start på denne her kamp har da været helt crazy ringe

Hay que sufrir
Nico Williams, Alphonso Davies, Frimpong, Wirtz på ønske listen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 3 måneder siden #11658 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Spiller Frankfurt sådan her på onsdag så får Benzema og Vini en rigtig sjov kamp

Hay que sufrir
Nico Williams, Alphonso Davies, Frimpong, Wirtz på ønske listen

1 år 3 måneder siden #11659 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=152673 skrev: ​Barcelona er eftersigende stadig 150M euro fra at kunne registrere spillere, selv efter at have solgt ud for 600-700M, men selvfølgelig skal de også have Bernardo Silva, det er klart. Og Marcos Alonso er vist også rigtig tæt på et skifte. 

​Der må være noget negativt mediespin i det her..  Kan simpelhen ikke passe det tilfældet, hvorfor skulle samtlige spillere i verden så eftersøgende være på vej dertil. 
Silva specifikt må da tænke: WTF, der skal jeg fandmer ikke til
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Kimbo.

1 år 3 måneder siden #11660 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=152684 skrev:

El Siete post=152673 skrev: ​Barcelona er eftersigende stadig 150M euro fra at kunne registrere spillere, selv efter at have solgt ud for 600-700M, men selvfølgelig skal de også have Bernardo Silva, det er klart. Og Marcos Alonso er vist også rigtig tæt på et skifte. 

​Der må være noget negativt mediespin i det her..  Kan simpelhen ikke passe det tilfældet, hvorfor skulle samtlige spillere i verden så eftersøgende være på vej dertil. 

​det er MEGET sandsynligt, at Barcelona ikke kan indskrive alle nye spillere til sæsonstarten om en uge......

1 år 3 måneder siden #11661 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg håber braithwaite, de Jong og alle de andre spillere de prøver at komme af med ikke lader sig presse. Mes que un club, den lader vi lige stå...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, El Siete

1 år 3 måneder siden #11662 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=152685 skrev:

Kimbo post=152684 skrev:

​det er MEGET sandsynligt, at Barcelona ikke kan indskrive alle nye spillere til sæsonstarten om en uge......

​Det har jeg ligesom mange andre også læst, men kan nærmest ikke tro på det. Man kan jo ikke være så vanvittig at købe så mange spillere uden at kunne registrere dem. Så, de kan nok godt, men det er jo sket på bekostning af salg rettigheder. 

1 år 3 måneder siden #11663 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=152684 skrev:

​Det forstår jeg så heller ikke, men de må jo få fortalt en historie om at klubben kan sælge mere ud af deres aktiver eller at en række spillere er på vej væk.
Spin er det vist ikke, de skulle have prøvet at registrere spillerne i går, men La Liga afviste det.

Marca beskriver det således. De skal aktivere 4. økonomiske "håndtag" på 100M, eller deromkring, samt få De Jong og andre (Pique og Busquets bliver nævnt) ned i løn. Så kan de begynde at registrere.

Eller, sælge De Jong til +80M, samt få nogle spillere ned i løn. Skal de hente flere spillere, fx. Bernardo Silva, skal de anvende alle overstående tiltag.

Tror heller ikke de får registreret alle til sæsonstarten. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 3 måneder siden #11664 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Er vi i foerste omgang ikke ude i at Barca i sidste time finder en gammel "Johan Cruyff" lov fra 1864 op ad skattekisten, som saa alligevel goer at de faar lov til at goere som de har lyst? Jeg har absolut ingen tiltro til systemet i denne sag.

Ydermere, hvis de saa ender med at kunne indskrive deres spillere, hvem bliver saa indskrevet, for der er vel stadig en regel om at man "kun" maa indskrive 25 spillere (medmindre Barca ogsaa spiller med handicap paa den front, og faar speciel dispensation til at indskrive flere spillere bare de har moerkt haar og en facebook-konto), men har de pt ikke +30 spillere der staar til at skulle spille 1. holds fodbold?

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum
Annonce