Om Vores Rivaler IX

1 måned 4 uger siden #11617 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=152369 skrev:

Real HWL post=152361 skrev:

El Siete post=152359 skrev:

Real HWL post=152356 skrev:

The European Super League post=152343 skrev: ​Frenkie de Jong bliver stadig voksenmobbet i Barcelona.

I dag spillede de endnu en kamp og han blev (for tredje kamp i træk) sat ned i forsvaret.

Lorte klub

Det handler bare om for Barca at komme af med de Jong, eller at han acceptere en lønnedgang på hvad der ligner 50 procent. Hvis en af de to scenarier ikke lykkes, så får de problemer med at registrere nye spillere til La Liga. Jeg væmmes ved den klub, den er så gennemsyret usympatisk. Tænk, alt den langsigtede kapital de har fået sprøjtet ind ved at sælge deres sjæl, den har de allerede brugt på en sommer. Det bliver morsomt til næste sommer når de skal sælge yderligere ud af arvesølvet plus der er nye spillere der skal voksenmobbes så de kan få råd til nye spillere.

​De er millimeter fra at hente Koundé skriver Romano, så forstår slet ikke hvordan det går op, selv hvis De Jong sælges eller går ned i løn? ​

Der er jo ingen i fodboldverden der forstår noget som helst af det der sker i Barca. De har jo fået lavet nogen gode aftaler der har givet dem nogen penge at købe for. Men det er jo ligesom at pisse i bukserne, det luner så godt i starten men på et tidspunkt skal regningen betales.

​Det er jeg med på, men regner de seriøst med at kunne sælge, eller udlåne, 7+ spillere indenfor 14 dage, så de kan nå at registrere Lewandowski og Raphinha til sæsonstart? Der må da være en mening med galskaben her :) 

Altså jeg tror desværre de har fuldstændig styr på tingene. Men jeg håber da det går galt for dem. De kan selvfølgelig ikke handle sådan her hvert år. Det må virkelig have gjort ondt på dem at vi vandt både La Liga og CL. Det er som om den bare skal have gas nu så de kan slå os af pinden. Og jeg må sige det er et vildt hold de har fået. At vi mistede Mbappe gør endnu mere ondt nu hvor Barca har været så stærke på transfermarked.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #11618 af The European Super League

Real HWL post=152372 skrev: At vi mistede Mbappe gør endnu mere ondt nu hvor Barca har været så stærke på transfermarked.

Helt enig. Hvis vi havde fået Mbappé, så havde det slået gnister i La Liga!

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 4 uger siden #11619 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Mere end nogensinde håber jeg på et spansk mesterskab til Real Madrid i den kommende sæson. 

Barcelona og Laporta må og skal ikke have gevinst allerede den første sæson hvor han har taget så kæmpe et sats og solgt ud af utrolig mange rettigheder og procenter af klubben. 

Hvis vi dog bare kunne gå hele vejen og forsvare mesterskabet og Barca heller ikke i år vinder CHL, så vil det være en (dejlig) våd klud lige i ansigtet på Laporta og Barca. 

ps. Jeg forstår ikke at nogle spiller vil skrive kontrakt med Barca lige nu. De kan se at de har svært ved at registere spiller og de forsøger endda at presse andre spiller ud af klubben. Jeg synes det er meget grotesk. 

Hala Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Kimbo, JesperThomsen, The European Super League

1 måned 3 uger siden #11620 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Så godt har de hellere ikke købt ind. De fleste er jo direkte til bredden. Tror ikke Raphinha, Kessie og Ac starter inde.
Kounde har jeg aldrig set det store lys i, men Lewandowski er til gengæld et godt køb. Han er heldigvis gammel, og måske flopper han, hvis vi er heldige. Synes generelt de bliver hypet lidt for meget op.
Vi er klart stærkere pånær bredden. Får vi dog en fin reserve til angrebet og forhåbentligt en højrekant, så tror jeg vi tager ligaen igen.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Madrid1998.

1 måned 3 uger siden #11621 af Mas
Besvaret af Mas på emne Om Vores Rivaler IX
​De har købt rigtig godt ind. Selv hvis nogle af spillerne er til bredden så gør det dem bedre. Real Madrid har et kæmpe problem hvis f.eks. Karim Benzema eller Vinicius bliver skadet. Hvis Barcelona får en skader i angrebet så har de en utrolig god erstatning lige ved hånden. De kan arbejdet hårdt igennem hele året på en hel anden måde end vi kan. Deres trup kan holdes frisk og det gør dem rigtig stærke.

Ikke for at skifte emne, men jeg kan ikke lade vær med at tænke på Frankie De Jong. Hvad han skal udsættes for i det transfervindue er virkelig sørgeligt.
Han har skrevet under på en kontrakt og har 4 år tilbage, nu "tvinger" Barcelona ham til at skifte eller skriver under på en kontrakt der halvere hans løn.
Alt sammen så de kan gå ud og købe flere konkurrenter til hans plads. Det synes jeg ikke er okay! Og jeg håber virkelig ikke de slipper afsted med det. Barcelona har selv givet ham den kontrakt og han udfylder den så godt som han kan. Vi kunne heller ikke tvinge Gareth Bale ud a klubben, Real Madrid blev nød til at vente til hans kontrakt løb ud og det er kun fair! 

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Mas.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

1 måned 3 uger siden #11622 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=152385 skrev: Så godt har de hellere ikke købt ind. De fleste er jo direkte til bredden. Tror ikke Raphinha, Kessie og Ac starter inde.
Kounde har jeg aldrig set det store lys i, men Lewandowski er til gengæld et godt køb. Han er heldigvis gammel, og måske flopper han, hvis vi er heldige. Synes generelt de bliver hypet lidt for meget op.
Vi er klart stærkere pånær bredden. Får vi dog en fin reserve til angrebet og forhåbentligt en højrekant, så tror jeg vi tager ligaen igen.

​Jeg er på ingenmåde misundelig på de spillere de har hentet. Det jeg siger er at hele deres håndtering med at sælge rettigheder og procenter af sig selv, samtidig med at de forsøger at tvinge nogle spillere til at gå ned i løn eller skifte klub, håber jeg ikke giver dem et mesterskab.  Jeg håber at efter sæsonens vil fansene og ledelsen være utilfreds med Laporta fordi han har taget de valg han gjorde, uden at kunne bakke det op med et mesterskab. I skal ikke fortælle mig at det Laporta har gang er bare for at sikre top 4. Nej, alt det her SKAL ende i et mesterskab til Barca og jeg håber det mislykkes for dem. 

samtidig håber jeg at truppen bliver så utilfreds med Xavi fordi han ikke har kun tilfredsstille alle de “store” navne som de har hente ind med nok spilletid. 

Hala Madrid

1 måned 3 uger siden #11623 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi håber alle de mislykkes :) Det vel også på tide vi forsvarer et mesterskab. Sidste gang det skete var cirka 15 år siden.

Jeg er dog stadig positiv. Vi har forstærket vores defensiv og midtbane, og mangler nu kun angrebet. Der skal minimum en spiler til, og jeg håber det bliver en højrekant. Så kan Rodrygo være reserve for Benzema, mens Hazard er reserve for Vini, mens Asensio er reserve for den nye højrekant.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

1 måned 3 uger siden #11624 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=152389 skrev: Vi håber alle de mislykkes :) Det vel også på tide vi forsvarer et mesterskab. Sidste gang det skete var cirka 15 år siden.

Jeg er dog stadig positiv. Vi har forstærket vores defensiv og midtbane, og mangler nu kun angrebet. Der skal minimum en spiler til, og jeg håber det bliver en højrekant. Så kan Rodrygo være reserve for Benzema, mens Hazard er reserve for Vini, mens Asensio er reserve for den nye højrekant.

Jeg er helt enig i det du skriver, problemet er bare at jeg ikke lige kan finde en spiller der er cream del a cream til den højrekant. Og jeg syntes ikke vi skal kaste 80mill euro efter en lottokupon. Jeg har måske en spiller jeg ville ofre penge på og det er Silva fra City. Man han skal vel også til Barca!!

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Ramos4

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 3 uger siden #11625 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Kounde er blevet endnu mere hade materiale

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

1 måned 3 uger siden #11626 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​Fatter ikke Sevilla sælger til en direkte konkurrent! Men Barcelona bliver ved med at forstærke holdet, men Real har heldigvis Vallejo og Lucas når det brænder på defensivt!

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 3 uger siden #11627 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Vallejo og Lucas har været mere dedikeret end nogle af Barcelonas 100 millioner indkøb. De står klar når der er brug for dem og derfor er de stadig i klubben.

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

1 måned 3 uger siden #11628 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​og Barcelonas indkøb står ikke klar i Barcelona når der er brug for dem?! wtf 

Leveret af Kunena Forum