Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Enkelte rygter om Cristiano Ronaldo, men mest peger på Cucurella og Barcelona-fans på de sociale medier er allerede ved at gå amok.
Hvis man sætter det stort festfyrværkeri i spil på grund af en back fra Brighton, så ser det godt nok skidt ud …
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
City, Pep og resten af det arabiske selskab sælger ikke til Real Madrid.Hamid8210 post=152629 skrev: Bernado Silva rygtes til Barca. Håber det en and. Ellers har Perez snorksovet ….
Alaba y nada más
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Petroleum post=152620 skrev: Der går rygter om, at de også sælger en del af deres licensing afdeling. Det er som at pisse i bukserne for at holde sig varm - det fungerer i øjeblikket, men der stinker af tis når euforien har lagt sig.
De satser i hvert fald på, at ligaen og deres eget brand stiger i omsætning.
Eller også satser de på at EUROPEAN SUPER LEAGUE bliver til noget, wuhiiiiii! :D :)
Alaba y nada más
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvorfor?9eren post=152648 skrev: Dem der ser Brøndby mod Basel kan måske huske Adam Szalai :)
Jeg savner Pepe :(
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Barca studios ? Hvad søren er detThe European Super League post=152548 skrev: FC Barcelona har solgt mere ud.
De modtager cirka 100M Euro for 25 % af deres Barca Studios.
Det må da være dejligt at få penge ind ad døren hele tiden og bare sælge ud, sælge ud og sælge ud. Denne her handel varer så i øvrigt ikke 25 år. Den varer forever.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
Det er stedet, hvor de lærer at filme ;-)Kimbo post=152652 skrev:
Barca studios ? Hvad søren er detThe European Super League post=152548 skrev: FC Barcelona har solgt mere ud.
De modtager cirka 100M Euro for 25 % af deres Barca Studios.
Det må da være dejligt at få penge ind ad døren hele tiden og bare sælge ud, sælge ud og sælge ud. Denne her handel varer så i øvrigt ikke 25 år. Den varer forever.
Nej, er det ikke en del af deres TV-station?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nåh! I Castilla trøjen. Legende!9eren post=152650 skrev: Han har kvitteret med 23 scoringer i Madrid trøjen mellem 2007-2010 og kom derefter til Mainz 05
Jeg savner Pepe :(
Legende ahhh. Men stadig sjovt at se gamle spillere fra klubben i ny og næ.Madridista02 post=152654 skrev:
Nåh! I Castilla trøjen. Legende!9eren post=152650 skrev: Han har kvitteret med 23 scoringer i Madrid trøjen mellem 2007-2010 og kom derefter til Mainz 05
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Pep Guardiola on Bernardo Silva and Barcelona: “I would love for Bernardo to continue, but… I don't know what will happen. Players sometimes have a desire and I'm not a person to stop a person's desire”. #MCFC
“I want Bernardo to stay here, 100%. We will see what happens”.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...