Om Vores Rivaler IX

3 måneder 2 uger siden #11737 af The European Super League
​DarioGomez

Jeg har læst din artikel og faldt over denne her:

"Er de fem nyankomne spillere ikke fuldgyldigt registreret før lørdagens sæsonpremiere mod Rayo Vallecano, vil Barcelona ikke kunne bruge dem i kamp før januar."

Damn de har travlt!

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #11738 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Oh shit. Det står værre til, end jeg havde troet. Det er tydeligvis uholdbart, det der foregår. Det smarte ville jo være at sælge spillere for at skære lønomkostningerne, bruge unge talenter og genopbygge langsomt over de næste 5+ år. I stedet har de valgt en ekstremt højrisiko strategi.

3 måneder 2 uger siden #11739 af The European Super League
​Seriøst det bliver European Super League der redder Barcelona :)

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

3 måneder 2 uger siden #11740 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=152938 skrev: ​Seriøst det bliver European Super League der redder Barcelona :)

Hvilket passer perfekt med det her citat;

Real Madrid President Florentino Pérez.

"Barcelona is one of the most important clubs there is and it has to go back to being what it was, that will be good for Spanish football."

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved DarioGomez.

3 måneder 2 uger siden #11741 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=152936 skrev: ​DarioGomez

"Er de fem nyankomne spillere ikke fuldgyldigt registreret før lørdagens sæsonpremiere mod Rayo Vallecano, vil Barcelona ikke kunne bruge dem i kamp før januar."

Damn de har travlt!

Det er da en fejl, de kan da registrere spillere indtil deadline day. Man kan jo også købe spillere efter sæsonen er skudt igang. Men ellers god artikel.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 2 uger siden #11742 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Ellers check AS og Marca. Der er nogle gode artikler om deres situation som forklarer hvad de prøver på for at løse det!

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 måneder 2 uger siden #11743 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Man kan godt være skadefro i de her dage, men jeg kan samtidig også godt frygte for vores egen klubs fremtid når jeg læser artikler som den DarioGomez linker til. For det her ville jo aldrig ske for Manchester City, PSG eller Newcastle, selv hvis Haaland eller Mbappe (eller Jonjo Shelvey) skulle få en kontrakt der betaler dem 100 millioner € om ugen. De opfinder bare et sponsorat for at opfylde nogle arbitrære finansielle regler. Det eneste Real Madrid og Barcelona kan vinde på i det lange løb, er historien og den magiske tiltrækningskraft klubberne stadigvæk har, men det økonomiske aspekt er vi slået på for længst.

Så idag er det Barcelona, men det kan nemt være Real Madrid om 10-15 år, for hvem skal bygge videre når Florentino Perez går bort eller blot slipper tøjlerne? Vi kan jo se hvad der kan ske når man tager en stribe dårlige beslutninger på direktionsgangene, og Real Madrid var jo faktisk i en ikke helt så anderledes situation i årene før Perez blev præsident første gang, hvis jeg ellers kender min Real Madrid historie nogenlunde ret.

Og en Super League kunne sikkert nok være løsningen økonomisk set, men så grov en udhulning af historie og følelser ville for mit vedkommende ikke være dét værd. Løsningen kunne også være et meget strammere reglement i UEFA-regi, men det kan man nok også skyde en hvid pil efter så længe Ceferic er bedste venner med Al-Khelaifi.

EH7
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 2 uger siden #11744 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=152945 skrev: Man kan godt være skadefro i de her dage, men jeg kan samtidig også godt frygte for vores egen klubs fremtid når jeg læser artikler som den DarioGomez linker til. For det her ville jo aldrig ske for Manchester City, PSG eller Newcastle, selv hvis Haaland eller Mbappe (eller Jonjo Shelvey) skulle få en kontrakt der betaler dem 100 millioner € om ugen. De opfinder bare et sponsorat for at opfylde nogle arbitrære finansielle regler. Det eneste Real Madrid og Barcelona kan vinde på i det lange løb, er historien og den magiske tiltrækningskraft klubberne stadigvæk har, men det økonomiske aspekt er vi slået på for længst.

Så idag er det Barcelona, men det kan nemt være Real Madrid om 10-15 år, for hvem skal bygge videre når Florentino Perez går bort eller blot slipper tøjlerne? Vi kan jo se hvad der kan ske når man tager en stribe dårlige beslutninger på direktionsgangene, og Real Madrid var jo faktisk i en ikke helt så anderledes situation i årene før Perez blev præsident første gang, hvis jeg ellers kender min Real Madrid historie nogenlunde ret.

Og en Super League kunne sikkert nok være løsningen økonomisk set, men så grov en udhulning af historie og følelser ville for mit vedkommende ikke være dét værd. Løsningen kunne også være et meget strammere reglement i UEFA-regi, men det kan man nok også skyde en hvid pil efter så længe Ceferic er bedste venner med Al-Khelaifi.

​Super League er kun løsningen hvis alle klubberne bliver enige om strikse FFP-regler. Like that's gonna happen. Prøv at få Khaliffen med på den.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

3 måneder 2 uger siden #11745 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
@Ramos4

Jamen du har garanteret ret. Jeg tror egentlig godt at klubberne kunne have forhandlet sig frem til noget fornuftigt, inden de fumlede rundt med annonceringen af ligaen, men efterspillet og Real Madrids krig med især PSG, har gjort tingene så betændt at tanken om en fornuftig dialog velsagtens er død og begravet som du siger.

Jeg tror også mest på en løsning fra UEFA, men det kræver godt nok også den helt store overhaling hos forbundet, og hvor realistisk er det i virkeligheden så? Jeg synes det er svært, og jeg er faktisk oprigtigt bekymret, for lige nu får det jo ikke en ende før sheikerne og de amerikanske og kinesiske rigmænd finder en ny hobby.

EH7

3 måneder 2 uger siden #11746 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Damn de har travlt!

​Man har vel til transfervinduet lukker? Det giver da ingen mening.

3 måneder 2 uger siden #11747 af Ramos4

-#7- post=152947 skrev: @Ramos4

Jamen du har garanteret ret. Jeg tror egentlig godt at klubberne kunne have forhandlet sig frem til noget fornuftigt, inden de fumlede rundt med annonceringen af ligaen, men efterspillet og Real Madrids krig med især PSG, har gjort tingene så betændt at tanken om en fornuftig dialog velsagtens er død og begravet som du siger.

Jeg tror også mest på en løsning fra UEFA, men det kræver godt nok også den helt store overhaling hos forbundet, og hvor realistisk er det i virkeligheden så? Jeg synes det er svært, og jeg er faktisk oprigtigt bekymret, for lige nu får det jo ikke en ende før sheikerne og de amerikanske og kinesiske rigmænd finder en ny hobby.

​PSG var jo aldrig med i Super League mig bekendt? Så jeg tvivler.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved Ramos4.

3 måneder 2 uger siden #11748 af Ramos4

Brylle post=152948 skrev:

Damn de har travlt!

​Man har vel til transfervinduet lukker? Det giver da ingen mening.

​Jeg har læst på spanske medier at AC og Kessie har en klausul i kontrakten, der siger at hvis de ikke er registrerede inden første kamp, så kan de forlade klubben kvit og frit som free agents.

Men ellers ikke andre.

Leveret af Kunena Forum
Annonce