Om Vores Rivaler IX
Tore Hansen skrev: Joooo men Barca var bare lige en tand stærkere end os det var nok mere det jeg mente.
Ok, det var bare ikke det, som du skrev.
Det er jeg nu ikke enig i, da det 100 % var os selv, som smed mesterskabet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Sir
- Gæst
-
Gåser skrev:
Tore Hansen skrev: Joooo men Barca var bare lige en tand stærkere end os det var nok mere det jeg mente.
Hvornår mener du, at man havde mesterskabet i sidste sæson (for at smide det senere)? Det kan godt være, det er mig, der er galt på den, men jeg mener ikke at huske noget tidspunkt, hvor RM nær slutningen af sæsonen havde et væsentligt forspring? RM var vidst 4 point foran Barca op til jul, og i januar var de 1 point foran med én kamp i baghånden, mens de i slutningen af februar kortvarigt havde 4 point. Fra medio marts og frem førte Barca. Ikke komfortabelt - Barcelona havde efter min mening heller ikke mesterskabet der.
Jeg forstår ikke, hvordan man kan smide mesterskabet med de føringer, mens der bl.a. stadig mangler en Clasico på de daværende tidspunkter. Det kan godt være, jeg har overset noget, men hvis ikke, så vil der i diverse topligaer være snesevis af mesterskaber, der bliver smidt hver eneste sæson. Efter min mening bliver udtrykket 'at smide et mesterskab' hvert fald noget udvandet med din brug af det.
- Raúl 7
- Gæst
-
Han er dog lige ringe begge veje
Florentino Pérez
Kimbo skrev: Dommeren er direkte pinligt, stanger kort ud til højre og venstre, forkert dømt straffe osv.
Hvorfor har jeg dig mistænkt for at være barcafan siden din ankomst..tjo din sidste indlæg afkræfter i hvertfald ikke min påstand. Dommeren dømmer en straffe, som ikke var der og undlader at smide en mand ud - begge meget afgørende for kampen og begge til fordel for Barca og så snakker du om..lige ringe begge veje!
Ah ja det rigtigt, man skal passe på hvad man skriver herinde, man bliver hurtigt stemplet som Barcelona fan hvis man evner blot en smule objektivitet.ElMadrid skrev:
Kimbo skrev: Dommeren er direkte pinligt, stanger kort ud til højre og venstre, forkert dømt straffe osv.
Hvorfor har jeg dig mistænkt for at være barcafan siden din ankomst..tjo din sidste indlæg afkræfter i hvertfald ikke min påstand. Dommeren dømmer en straffe, som ikke var der og undlader at smide en mand ud - begge meget afgørende for kampen og begge til fordel for Barca og så snakker du om..lige ringe begge veje!
Jeg mente såmænd bare at dommeren er ringe overfor begge hold, det kan der vidst ikke være noget at rafle om, eller?
Naturligvis har de største kendelser gået Barcelona's vej
Jeg er så åbenbart Barca fanSahinovic skrev: Det er altid en fornøjelse, når Real Madrid fans klager over en dommerpræstation.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Værste dommer jeg længe har set.Pelle skrev: Dommeren er hvert fald skandaløst ringe. Det kan enhver, der sidder og ser kampen, skrive under på. Han har givet 8 gule kort til Villareal - det er helt til grin.
Synes bestemt hjemmeholdet fortjente sejren, de var langt bedre efter pausen. Synes også de blev snydt for et straffe til sidst
Sir skrev:
Gåser skrev:
Hvornår mener du, at man havde mesterskabet i sidste sæson (for at smide det senere)? Det kan godt være, det er mig, der er galt på den, men jeg mener ikke at huske noget tidspunkt, hvor RM nær slutningen af sæsonen havde et væsentligt forspring? RM var vidst 4 point foran Barca op til jul, og i januar var de 1 point foran med én kamp i baghånden, mens de i slutningen af februar kortvarigt havde 4 point. Fra medio marts og frem førte Barca. Ikke komfortabelt - Barcelona havde efter min mening heller ikke mesterskabet der.
Jeg forstår ikke, hvordan man kan smide mesterskabet med de føringer, mens der bl.a. stadig mangler en Clasico på de daværende tidspunkter. Det kan godt være, jeg har overset noget, men hvis ikke, så vil der i diverse topligaer være snesevis af mesterskaber, der bliver smidt hver eneste sæson. Efter min mening bliver udtrykket 'at smide et mesterskab' hvert fald noget udvandet med din brug af det.
Vi havde al momentum efter den første halvsæson, hvor vi var inde i en helt igennem fænomenal sejrsstime, hvor vi bl.a. udklasserede Barcelona på Bernabeu.
Samtidig var alt kaos i Barcelona omkring julepausen, hvor der var snak om trænerfyring, Messi på vej videre mm.
Det hele blev imo ødelagt af en tur østpå, hvorefter vi smed al momentum med nogle latterlige pointtab mod Valencia, Villarreal, Bilbao samt afklapsningen mod Atletico.
Så på baggrund af det, så vil jeg bestemt mene, at vi smed mesterskabet væk.
Men ud fra din præmis om, at vi ikke lå 1er mod slutningen af sæsonen, så har du ret, men ift. ovenstående, så mener jeg stadig, at vi smed mesterskabet i skraldespanden ved en kombination af dumme pointtab samt et stærkt Barcelona forår.