Om Vores Rivaler IX

10 år 5 måneder siden #1141 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Sidder selv og ser Chelsea - Paris SG kampen, den er godt nok spændende.

Jeg selv har været skeptisk overfor et køb af Hazard, grundet den kæmpe formnedgang han havde under José Mourinho, men det han gør i aften er simpelthen fantastisk. Han træffer den ene gode beslutning efter den anden, fungere fantastisk i kombinationsspillet og formår virkeligt at få spillet til at flyde, og har ikke brug for konstant at drible, varme bolden eller have tusinde berøringer inden bolden bliver skippet videre. Når han så endeligt får chancen, så trykker han på mål, og det er simpelthen så vigtigt, at lade tingene komme til en, i så vigtig en kamp og mod et hold som Paris SG, der er ikke plads til mange fejl.

Én kamp ændrer selvfølgelig stadig ikke på, at jeg stadig er en smule bekymret for Hazards formnedgang, men han viser virkeligt at han er sin opgave voksen i så vigtig en kamp, og det kunne vi godt bruge i Real Madrid.

Jeg synes faktisk at han fremstod middelmådig i det offensive, han var ok, men synes ikke at det der var i går var real madrid niveau, og jeg synes heller ikke at det var nok til at erstatte en Ronaldo. Men altså, hvis formen er på vej op, og hans niveau stadig kan stige endnu, så bliver det spændende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #1142 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om Vores Rivaler IX
Der er for mig at se skørt at forestille sig at Hazard skal glide ind på holdet og være angriber der skal erstatte Ronaldo. Dertil er han ganske enkelt ikke målfarlig nok. Der er vel nærmere tale om at han skal erstatte Lucas Vasquez. Så har vi Bale/Asensio og Hazard/Vasquez på fløjene. I forhold til at erstatte Ronaldo giver det meget mere mening at nævne Aubameyang.

10 år 5 måneder siden #1143 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Det kommer vel an på hvad i mener med ordet erstatte?

Jeg får en fornemmelse af, at når folk taler om at finde en erstatning for Ronaldo, så skal vi finde en spiller som nærmest er identisk til Ronaldo - altså en spiller som overhovedet ikke fungere i kollektivet, men scorer mange mål, hvorimod jeg mener at man skal gå nye veje, da det førstenævnte har ikke været en succes, derfor mener jeg bestemt man skal gå efter en spillertype som måske ikke skiller sig så meget ud individuelt som Ronaldo, men derimod finder en spiller som passer perfekt ind i kollektivet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 4 måneder siden #1144 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX
Ved ikke om man skal tolke det som arrogance eller inkomptence, men hvor er det dog jammerligt at følge de engelske hold... De er stenrige, men magter alligevel ikke at tage europæiske knockout-kampe seriøst/præstere nogenlunde hæderligt.

De lader jo til at være hunderæd for mere end 1 kamp om ugen. Come on, Tottenham, I skal møde Aston Villa i weekenden!

Med sådan en tilgang må man spejle langt efter at blive en topklub.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, R7CR7GB11

10 år 4 måneder siden #1145 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Tillykke til Benitez med at have overtaget tøjlede i Premiere League's galehus, Newcastle.
Det bliver lidt af en opgave at holde dem oppe i den bedste liga med 10 kampe igen og rigtig dårlig momentum med tre nederlag i streg.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1146 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Seriøst haha det bliver squ ikke til så meget. Tror jeg.

10 år 4 måneder siden #1147 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Dybala. Ham skal vi have asap, drop james eller isco. Den mand må ikke ende i Barcelona!

10 år 4 måneder siden #1148 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis han ender i Barcelona, er det jo bare istedet for enten Neymar, Suarez eller Messi - men dem kan han vel ikke slå af. Så ikke verdens undergang :-)

Men hvis de nu får Veratti eller noget i den dur i stedet for Rakitic eller en aldrende Iniesta, så vil det umiddelbart rykke en del.

Men har ikke set Dybala spille så meget. Er han en Real Madrid-starter?
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

10 år 4 måneder siden #1149 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Drømmen er et salg af James og Ronaldo til finansiering af købene Dybala og Ousmane Dembele. Så er de næste mange år uden Ronaldo på plads.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1150 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Dybala spiller fantastisk det var også ham der scorede det ene mål mod sassoula i går. Han er en vigtig spiller selvom han kun spiller offensiv midtbane. Han er også kampafgørende. Ham skal vi have til klubben.

10 år 4 måneder siden #1151 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Hvis han ender i Barcelona, er det jo bare istedet for enten Neymar, Suarez eller Messi - men dem kan han vel ikke slå af. Så ikke verdens undergang :-)

Men hvis de nu får Veratti eller noget i den dur i stedet for Rakitic eller en aldrende Iniesta, så vil det umiddelbart rykke en del.

Men har ikke set Dybala spille så meget. Er han en Real Madrid-starter?

Han er en starter,hurtigere, mere driblestærk og en meget større skudtrussel end de to andre. Desuden arbejder han også defensivt og er ikke bange for at tackle som de andre primadonnaer ikke tør. Ham og Verratti, så er vi mere end godt kørende.

10 år 4 måneder siden #1152 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Barca oppe 4-0 ved pausen :-/ Endda med et brændt straffe (Messi).
Han har dog lavet 2 assists og et kongemål.

Håber de render ind i Bayern i CL ; )

Leveret af Kunena Forum