Om Vores Rivaler IX
Sahinovic skrev: Sidder selv og ser Chelsea - Paris SG kampen, den er godt nok spændende.
Jeg selv har været skeptisk overfor et køb af Hazard, grundet den kæmpe formnedgang han havde under José Mourinho, men det han gør i aften er simpelthen fantastisk. Han træffer den ene gode beslutning efter den anden, fungere fantastisk i kombinationsspillet og formår virkeligt at få spillet til at flyde, og har ikke brug for konstant at drible, varme bolden eller have tusinde berøringer inden bolden bliver skippet videre. Når han så endeligt får chancen, så trykker han på mål, og det er simpelthen så vigtigt, at lade tingene komme til en, i så vigtig en kamp og mod et hold som Paris SG, der er ikke plads til mange fejl.
Én kamp ændrer selvfølgelig stadig ikke på, at jeg stadig er en smule bekymret for Hazards formnedgang, men han viser virkeligt at han er sin opgave voksen i så vigtig en kamp, og det kunne vi godt bruge i Real Madrid.
Jeg synes faktisk at han fremstod middelmådig i det offensive, han var ok, men synes ikke at det der var i går var real madrid niveau, og jeg synes heller ikke at det var nok til at erstatte en Ronaldo. Men altså, hvis formen er på vej op, og hans niveau stadig kan stige endnu, så bliver det spændende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Jeg får en fornemmelse af, at når folk taler om at finde en erstatning for Ronaldo, så skal vi finde en spiller som nærmest er identisk til Ronaldo - altså en spiller som overhovedet ikke fungere i kollektivet, men scorer mange mål, hvorimod jeg mener at man skal gå nye veje, da det førstenævnte har ikke været en succes, derfor mener jeg bestemt man skal gå efter en spillertype som måske ikke skiller sig så meget ud individuelt som Ronaldo, men derimod finder en spiller som passer perfekt ind i kollektivet.
Florentino Pérez
De lader jo til at være hunderæd for mere end 1 kamp om ugen. Come on, Tottenham, I skal møde Aston Villa i weekenden!
Med sådan en tilgang må man spejle langt efter at blive en topklub.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Det bliver lidt af en opgave at holde dem oppe i den bedste liga med 10 kampe igen og rigtig dårlig momentum med tre nederlag i streg.
- Tore Hansen
- Gæst
-
Men hvis de nu får Veratti eller noget i den dur i stedet for Rakitic eller en aldrende Iniesta, så vil det umiddelbart rykke en del.
Men har ikke set Dybala spille så meget. Er han en Real Madrid-starter?
- Tore Hansen
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev: Hvis han ender i Barcelona, er det jo bare istedet for enten Neymar, Suarez eller Messi - men dem kan han vel ikke slå af. Så ikke verdens undergang :-)
Men hvis de nu får Veratti eller noget i den dur i stedet for Rakitic eller en aldrende Iniesta, så vil det umiddelbart rykke en del.
Men har ikke set Dybala spille så meget. Er han en Real Madrid-starter?
Han er en starter,hurtigere, mere driblestærk og en meget større skudtrussel end de to andre. Desuden arbejder han også defensivt og er ikke bange for at tackle som de andre primadonnaer ikke tør. Ham og Verratti, så er vi mere end godt kørende.
Han har dog lavet 2 assists og et kongemål.
Håber de render ind i Bayern i CL ; )