Om Vores Rivaler IX

10 år 4 måneder siden #1177 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Det er helt vanvittigt. Sindssygt lavet af Morata. Men Bayern er godt nok også sørgelige. Der er spillet 35 min., og de har ikke haft en reel chance endnu.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #1178 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Havde et lille håb om, at Bayern som det eneste hold, var stærke nok til at kæmpe mod Barca om CHL trofæet. Men efter 30 min. idag er det håb forsvundet. Det gør sgu ondt i hjertet at se, at Barca meget sandsynlig bliver det første hold nogensinde som vinder CHL to år træk.

10 år 4 måneder siden #1179 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Øøøøh, nogle der lige ser Bayern-Juve???

Juve er godt igang med at ekspedere Bayern ud af turneringen på samme vis, som vi gjorde det i 14'.

Morata lavede et FANTASTISK egenhændigt kontraløb, som udmundede i 2-0-målet.

Kan vi lige købe ham tilbage, inden vi bruger 750 mio. på en ghaneser i Dortmund?????

1. Jeg synes simpelthen ikke Morata er god nok til at vi boer hente ham tilbage.
Han goer det rigtig godt for tiden, men risikoen for, at han ville fejle i Real igen er simpelthen for stor.

2. Jeg gaar ud fra at det er Aubameyang du referer til. Han er altsaa fra Gabon og ikke Ghana. Der er forskel :-D

3. Jeg tror umiddelbart godt at vi kan faa ham for vaesentligt mindre end 750 mio :-)

10 år 4 måneder siden #1180 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Havde et lille håb om, at Bayern som det eneste hold, var stærke nok til at kæmpe mod Barca om CHL trofæet. Men efter 30 min. idag er det håb forsvundet. Det gør sgu ondt i hjertet at se, at Barca meget sandsynlig bliver det første hold nogensinde som vinder CHL to år træk.

,
Den må du lige forklare:

Er det kampene mod Juventus i år, opgørene mod Barcelona og os, der beviser, at Bayern bare er så uhyggeligt stærke?

Eller er sandheden i virkeligheden, at de lever på, at de er meget dominerende i en uhyggeligt svag tysk liga?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 4 måneder siden #1181 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev:

Raul7-2880 skrev: Havde et lille håb om, at Bayern som det eneste hold, var stærke nok til at kæmpe mod Barca om CHL trofæet. Men efter 30 min. idag er det håb forsvundet. Det gør sgu ondt i hjertet at se, at Barca meget sandsynlig bliver det første hold nogensinde som vinder CHL to år træk.

,
Den må du lige forklare:

Er det kampene mod Juventus i år, opgørene mod Barcelona og os, der beviser, at Bayern bare er så uhyggeligt stærke?

Eller er sandheden i virkeligheden, at de lever på, at de er meget dominerende i en uhyggeligt svag tysk liga?

Det sidste du skriver er nok sandheden...

10 år 4 måneder siden #1182 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

R7CR7GB11 skrev:

ChrillRM14 skrev: Øøøøh, nogle der lige ser Bayern-Juve???

Juve er godt igang med at ekspedere Bayern ud af turneringen på samme vis, som vi gjorde det i 14'.

Morata lavede et FANTASTISK egenhændigt kontraløb, som udmundede i 2-0-målet.

Kan vi lige købe ham tilbage, inden vi bruger 750 mio. på en ghaneser i Dortmund?????

1. Jeg synes simpelthen ikke Morata er god nok til at vi boer hente ham tilbage.
Han goer det rigtig godt for tiden, men risikoen for, at han ville fejle i Real igen er simpelthen for stor.

2. Jeg gaar ud fra at det er Aubameyang du referer til. Han er altsaa fra Gabon og ikke Ghana. Der er forskel :-D

3. Jeg tror umiddelbart godt at vi kan faa ham for vaesentligt mindre end 750 mio :-)

Haha, okay Gabon så... Pinligt... ;)

Jeg synes egentlig, at Morata gjorde det ganske godt i RM, men har lidt fornemmelsen af, at den primære grund til hans manglende gennemslagskraft er, at RM ofte ikke er det bedste sted for et ungt offensivt talent, der gerne vil så igennem. I Juventus fik han i første sæson tillid og spilletid og tålmodighed fra trænerens side, og der udviklede han sig bemærkelsesværdigt meget, når man tænker på, at det eneste han gjorde blot var at skifte til en anden storklub.

At blive bedre til at satse på de store talenter, vi har, og give dem det rette udviklingsmiljø, kan give os en hel vildt stærk generation af spillere om tre år.
Jeg ser hellere, at den "revolution" vi taler om til sommer omhandler at skabe rød tråd gennem de unge marginalspillere og vores Galacticos end, at vi går ud og absolut skal købe en spiller som Abameyang, der åbenbart har et - utroværdigt - prisskilt på 750 mio.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 4 måneder siden #1183 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
streamable.com/8ij3

Kan vi signe ham her?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB, MatiasP

10 år 4 måneder siden #1184 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX
Morata har scoret 6 mål i hele denne sæson og er ikke engang startet i halvdelen af Serie A-kampene. Godt nok var han god i går, men han har fået ligeså mange gule kort, som han har scoret mål i denne sæson. Det er vist bedst, hvis han fortsætter i Italien, så kan vi passende søge efter en spiller som har vist klasse i mindst én hel sæson. Med sine 23 år er det jo ikke fordi Morata ikke er nået en alder, hvor han burde være etableret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, asp3200, Real HWL

10 år 4 måneder siden #1185 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

raul7=kongen skrev: Morata har scoret 6 mål i hele denne sæson og er ikke engang startet i halvdelen af Serie A-kampene. Godt nok var han god i går, men han har fået ligeså mange gule kort, som han har scoret mål i denne sæson. Det er vist bedst, hvis han fortsætter i Italien, så kan vi passende søge efter en spiller som har vist klasse i mindst én hel sæson. Med sine 23 år er det jo ikke fordi Morata ikke er nået en alder, hvor han burde være etableret.

Jeg er enig, men det sagt, så spillede han i går en bedre topkamp, end vi har set Ronaldo spille i de seneste ti store kampe, han har deltaget i :-)

10 år 4 måneder siden #1186 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Coutinho spiller en brandkamp for Liverpool.

Driblestærk, stort løbepensum, utrolig kreativ og meget dynamisk i sit spil med bolden - en Isco, men med større output i mine øjne.

Han kan sgu godt være Liverpools savior på den lange bane! - dejligt det er på bekostning af United :3

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1187 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Han kunne være en spændende spiller at følge. Måske skulle man gå efter ham??

10 år 4 måneder siden #1188 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/futbol/europa-league/2016/...2601db8518b45b0.html

Virkelig originalt påfund.........at stille sig og strinte på en hjemløs tigger. Det må være SÅ fedt at stå op her til morgen og tænke på gårsdagens bedrifter.

Ironi kan være anvendt. Afsky spreder sig helt sikkert.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum