Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dem man mindst vil møde i kvartfinalerne:
1. Barcelona
2. Atletico
3. Bayern
4. PSG
5. Man City
6. Wolfsburg
7. Benfica
Enig?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
as.com/videos/2016/03/15/portada/1458048...5016.html?autoplay=1
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Real Madrid skrev: Umiddelbart følgende hold vi kan komme til at møde: PSG, Atletico, Barcelona, Benfica, Wolfsburg, Man City, Bayern
1. Barcelona
2. Atletico
3. Bayern
4. PSG
5. Man City
6. Wolfsburg
7. Benfica
Enig?
Jo, Benfica er vel dem, man helst vil møde. Det er dog lige før, at jeg hellere vil møde Man City end Wolfsburg. Jeg har ikke været imponeret af englænderne i den her sæson, og i dag fik de deres to bedste midterforsvarere skadet.
DarioGomez skrev: Jeg har det mere end fint med, at PSV skrider hjem uden noget som helst:
Du mener at det der svineri er klubbens skyld og ansvar?
Mølbat skrev:
Real Madrid skrev: Umiddelbart følgende hold vi kan komme til at møde: PSG, Atletico, Barcelona, Benfica, Wolfsburg, Man City, Bayern
1. Barcelona
2. Atletico
3. Bayern
4. PSG
5. Man City
6. Wolfsburg
7. Benfica
Enig?
Jo, Benfica er vel dem, man helst vil møde. Det er dog lige før, at jeg hellere vil møde Man City end Wolfsburg. Jeg har ikke været imponeret af englænderne i den her sæson, og i dag fik de deres to bedste midterforsvarere skadet.
Jeg håber helt klart på City! Selv i krisetider, bør Real Madrid slå dem sikkert..
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
M_linding skrev:
DarioGomez skrev: Jeg har det mere end fint med, at PSV skrider hjem uden noget som helst:
Du mener at det der svineri er klubbens skyld og ansvar?
På ingen måde!
Jeg mener til gengæld, at det er dejligt, at de her fjolser absolut intet fik at glæde sig over i går.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Helt enig... Vil dog meeeeeeeeeeeeeeeget hellere sparkes ud af et flot spillende Barca hold end jeg vil pines med endnu et klamt Atletico nederlagReal Madrid skrev: Umiddelbart følgende hold vi kan komme til at møde: PSG, Atletico, Barcelona, Benfica, Wolfsburg, Man City, Bayern
1. Barcelona
2. Atletico
3. Bayern
4. PSG
5. Man City
6. Wolfsburg
7. Benfica
Enig?
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Det ved jeg nu ikke. Der er altid et eller andet specielt over at tabe til Barca, uanset hvor flot de spiller. Vil nok foretrække at tabe til Atletico fremfor endnu en ydmygelse af Barca, hvis jeg selv kunne vælgeKimbo skrev:
Helt enig... Vil dog meeeeeeeeeeeeeeeget hellere sparkes ud af et flot spillende Barca hold end jeg vil pines med endnu et klamt Atletico nederlagReal Madrid skrev: Umiddelbart følgende hold vi kan komme til at møde: PSG, Atletico, Barcelona, Benfica, Wolfsburg, Man City, Bayern
1. Barcelona
2. Atletico
3. Bayern
4. PSG
5. Man City
6. Wolfsburg
7. Benfica
Enig?
AmorMadrid skrev:
Det ved jeg nu ikke. Der er altid et eller andet specielt over at tabe til Barca, uanset hvor flot de spiller. Vil nok foretrække at tabe til Atletico fremfor endnu en ydmygelse af Barca, hvis jeg selv kunne vælgeKimbo skrev:
1. Barcelona
2. Atletico
3. Bayern
4. PSG
5. Man City
6. Wolfsburg
7. Benfica
Enig?
Skal vi ikke bare stille med en ulovlig spiller, nu vi er ude i det?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Juve er godt igang med at ekspedere Bayern ud af turneringen på samme vis, som vi gjorde det i 14'.
Morata lavede et FANTASTISK egenhændigt kontraløb, som udmundede i 2-0-målet.
Kan vi lige købe ham tilbage, inden vi bruger 750 mio. på en ghaneser i Dortmund?????
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu