Om Vores Rivaler IX
Ja selvfølgelig har City "vundet jackpot". Men hvad ville du gøre? Bænke Benzema? Det er bare ikke sådan det foregår i den virkelige verden.Hamid8210 post=154888 skrev: Tænke langsigtet., det kunne real have gjort. Kom nu. Lad os bare erkende at City vandt jackpot med Haaland
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Det kan sagtens være langsigtet. Haaland har en ambition om at komme langt omkring i sin karriere og smadre alle ligaer så vidt jeg forstod på hans dokumentar (har kun set bider). Vi har Benzema nu og sikkert et par år mere. Når Benzema er færdig, så står der måske en skarp Haaland klar til at overtage. Og det ville jo være perfekt timing.
Jeg går ikke ud fra at du ville have solgt Benzema her til sommer.
Dragam post=154597 skrev: Så city kampen igår, og nøj hvor gør det ondt i øjnene at se på, hvor dårlige de fleste af city spillerne er til, at sætte haaland op... mange gange har haaland taget et løb, hvor city spillerne bare varmer bolden, og så først spiller bolden til ham når haaland er stoppet op, hvorefter wolverhampton nemt piller bolden fra ham... man kunne også tydeligt se hvor irriteret haaland var over det. Eneste der fatter hvordan haaland skal spilles på citys hold er kevin.
Sagde det inden han skiftede dertil - han skal nok score sine mål, men han passer slet ikke til den her boldfedter spillestil, som de kører city.
Har du ændret mening? Eller skal han slå nogle flere rekorder? :D
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Haaland > Benzema!Ramos4 post=154889 skrev:
Ja selvfølgelig har City "vundet jackpot". Men hvad ville du gøre? Bænke Benzema? Det er bare ikke sådan det foregår i den virkelige verden.Hamid8210 post=154888 skrev: Tænke langsigtet., det kunne real have gjort. Kom nu. Lad os bare erkende at City vandt jackpot med Haaland
Tror du skal prøve at læse det du quoter en gang til ;)Lars1991 post=154892 skrev:
Dragam post=154597 skrev: Så city kampen igår, og nøj hvor gør det ondt i øjnene at se på, hvor dårlige de fleste af city spillerne er til, at sætte haaland op... mange gange har haaland taget et løb, hvor city spillerne bare varmer bolden, og så først spiller bolden til ham når haaland er stoppet op, hvorefter wolverhampton nemt piller bolden fra ham... man kunne også tydeligt se hvor irriteret haaland var over det. Eneste der fatter hvordan haaland skal spilles på citys hold er kevin.
Sagde det inden han skiftede dertil - han skal nok score sine mål, men han passer slet ikke til den her boldfedter spillestil, som de kører city.
Har du ændret mening? Eller skal han slå nogle flere rekorder? :D
Men en traditions klub som Real Madrid kan ikke smide en kommende Ballon d`or vinder væk, som "næsten alene" vandt CL for os.
Han lignede ikke en verdensklasse spiller og har vel ikke gjort det siden han kom til United. Derudover startede Casemiro endnu engang på bænken. kan det være at han har set bedre ud end han i virkeligheden var pga Kroos og Modric?
Fik mig til at tænke over nogle af de store handler de seneste år. ret imponerende købmandsskab.
Di Maria(75 har kun i glimt vist det niveau han havde i madrid)
Morata (66 kan ikke forstå hvordan det var muligt at sælge ham for så meget)
Ramos(free, men høj løn, plus skadesplaget)
Varane(hvor god er han i virkeligheden når han ikke har en leder som Pepe eller Ramos ved sin side)
Casemiro(70, Tchouameni, ung og muligvis bedre)
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Det er som at debattere med en 12-årig.JesperThomsen post=154945 skrev:
Haaland > Benzema!Ramos4 post=154889 skrev:
Det handler ikke om hvem der er bedst. Men for sidste gang: Det er ikke FM det her. Ingen klub med respekt for sig selv og deres spillere, ville sælge/bænke deres absolut største stjerne efter sådan en vanvittig sæson Benzema havde sidste år. Jeg vil også pisse gerne have Haaland, men timingen var bare dårlig for os lige nu.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-