Om Vores Rivaler IX
Drilleri er fint og kan høre med. Homofobiske øgenavne er ikke fint.schreiber77 post=155005 skrev:
Det er da også tarveligt af mig at drille vores ærkerivaler.RGBlanco post=155004 skrev:
Usmagelig kommentar. Du kan bare kalde demschreiber77 post=155000 skrev: Det er meget lidt Bøgselona jeg ser, så ved ikke så forfærdelig meget om dem.
Men nu sidder jeg og ser dem ude mod Inter. Det kan godt være de har haft en god start på sæsonen i La Liga, men de virker da på ingen måde skræmmende.
Dembele er jo virkelig ringe!
Barcelona.
Fremover vil jeg forsøge at udvise en større respekt for en "klub" jeg afskyr af hele mit hjerte!
At du bliver ked af det på deres vegne kan jeg kun beklage.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Dembele er den eneste for Barcelona der er farlig i dag. Men også mærkeligt at spille Raphina på venstre-kanten, der var han godt nok intetsigende.
De må være blevet taget fra vores overtidsminutter i søndagsKiwes post=155011 skrev: Jeg spørger bar...hvor kommer de 8min fra?
Madridista desde 1989
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Det er fuldstændig ligegyldigt nu hehe9eren post=155015 skrev: Jeg vil gerne se den igen i mere slow. Ansu rammer den måske
Madridista desde 1989
Lars1991 post=155012 skrev: Lewandoski har virkelig ikke præsteret i de to største kampe i sæsonen indtil videre - imod Bayern og Inter. Lad os da håbe det fortsætter imod os snart!
Dembele er den eneste for Barcelona der er farlig i dag. Men også mærkeligt at spille Raphina på venstre-kanten, der var han godt nok intetsigende.
Ja, det er tåbeligt - at bruge Raphina på venstrekanten, svarer til at bruge Rodrygo på højrekanten... men det forsætter RM så med...
Dragam post=155018 skrev:
Lars1991 post=155012 skrev: Lewandoski har virkelig ikke præsteret i de to største kampe i sæsonen indtil videre - imod Bayern og Inter. Lad os da håbe det fortsætter imod os snart!
Ja, det er tåbeligt - at bruge Raphina på venstrekanten, svarer til at bruge Rodrygo på højrekanten... men det forsætter RM så med...
Ja det næsten samme situation, du har ret..... :DD