Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Klopp er ved at få samme historie i Liverpool som i Dortmund. Det går ned af bakke!
Zyconith
Moukoko til madrid tak
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Gæst
-
Mega ufortjent at Barca vinder. Celta kørte dem ud på røv og albue i anden. De fortjente MINDST 1 point.Hamid8210 post=155151 skrev: Kæft nogle afbrænder af Celta!
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
37 sek inde i videoen - meep meep !
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Der er trods alt flere pladser der kræver investering på. Benzema når han ikke er der mere og Carvajal. Der ville det være rart at have bare lidt økonomi til at handle et par stykker ind.
Og til ovenstående, så er jeg meget træt af rygter, men vi har faktisk en Brahim der vender tilbage næste år!
Antony er imodsætning til Rodrygo naturlig højrekant, og så gider jeg egentlig ikke debatere det yderligere med dig, da vi bare ser det helt forskelligt.9eren post=155160 skrev: Det er jo næsten blevet som en besættelse for dig med den højrekant. Altså lad os bare antage at Antony er en bedre højrekant end Rodrygo, så er deres niveau så “lidt” langt fra hinanden at det ikke kan betale sig at punge 80-90 millioner euro ud for Antony, bare for at få lidt anden dimension i spillet.
Der er trods alt flere pladser der kræver investering på. Benzema når han ikke er der mere og Carvajal. Der ville det være rart at have bare lidt økonomi til at handle et par stykker ind.
Og til ovenstående, så er jeg meget træt af rygter, men vi har faktisk en Brahim der vender tilbage næste år!