Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 2 uger siden #12085 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er jo næsten blevet som en besættelse for dig med den højrekant. Altså lad os bare antage at Antony er en bedre højrekant end Rodrygo, så er deres niveau så “lidt” langt fra hinanden at det ikke kan betale sig at punge 80-90 millioner euro ud for Antony, bare for at få lidt anden dimension i spillet.

Der er trods alt flere pladser der kræver investering på. Benzema når han ikke er der mere og Carvajal. Der ville det være rart at have bare lidt økonomi til at handle et par stykker ind.

Og til ovenstående, så er jeg meget træt af rygter, men vi har faktisk en Brahim der vender tilbage næste år!

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #12086 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=155160 skrev: Det er jo næsten blevet som en besættelse for dig med den højrekant. Altså lad os bare antage at Antony er en bedre højrekant end Rodrygo, så er deres niveau så “lidt” langt fra hinanden at det ikke kan betale sig at punge 80-90 millioner euro ud for Antony, bare for at få lidt anden dimension i spillet.

Der er trods alt flere pladser der kræver investering på. Benzema når han ikke er der mere og Carvajal. Der ville det være rart at have bare lidt økonomi til at handle et par stykker ind.

Og til ovenstående, så er jeg meget træt af rygter, men vi har faktisk en Brahim der vender tilbage næste år!

​Antony er imodsætning til Rodrygo naturlig højrekant, og så gider jeg egentlig ikke debatere det yderligere med dig, da vi bare ser det helt forskelligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 måneder 2 uger siden #12087 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Mål er selvfølgelig altid godt, men nu ved jeg ikke om du har set kampene. Jeg ser alligevel United en del på grund af alle Real Madrid spillerne plus Eriksen.
Antony scorede et godt mål imod Arsenal, men ellers var han jo helt usynlig i den kamp. Det samme kan siges imod City, hvor han intet bidrog med (ligesom alle de andre united spillere). Og der var hans mål heller ikke helt så godt, da Ederson burde have reddet den (men stadig et godt skud), plus det selvfølgelig var et helt ligegyldigt mål. 
Jeg fik ikke set kampen imod Everton.

Så ja, det i hvert fald ikke præstationer hvor jeg tænkte at Real Madrid skulle have købt ham, som du hentyder til. Det selvfølgelig stadig tidligt, han kan sikkert blive meget bedre. Men nu nævner du jo de tre de kampe (og belejligt udlader de 3 europa league kampe hvor han også er startet og hverken har lavet assists eller mål), så det jo dem jeg tager udgangspunkt i.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 måneder 2 uger siden #12088 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Dragam

Selvfølgelig ser statistikken god ud og også målene. Antony har bare ikke spillet godt, og vi kræver lidt mere fra en Real Madrid spiller. Bare spørg Asensio.

3 måneder 2 uger siden #12089 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​JUST IN: Kylian Mbappe wants to join Real Madrid but PSG don’t want to sell to Real Madrid.
Kylian Mbappe believes PSG BETRAYED him.
Kylian Mbappe has already asked PSG to let him LEAVE.
Kylian Mbappe wants to leave PSG in JANUARY.
PSG will ‘collaborate’ with Kylian Mbappe’s request to LEAVE. But not to Real Madrid. Anywhere but Real Madrid.
@MarioCortegana

Hvis det er sandt er det godt nok til grin...

Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 måneder 2 uger siden #12090 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
 gå aldrig tilbage til en fuser.

Mbappe har stjernenykker og skulle han komme til Real vil det med al sandsynlighed være på hans præmisser;

Han vil ødelægge lønstrukturen i Real
Han vil smadre harmonien i truppen
Han vil kræve venstre kant pladsen og den har Vinicius monopol på de næste mange år
Ham har flere gange vist han ikke er en vindertype, en manglende ærgerrighed, som vi kan se Vinicius og Haaland, CR7 har

og så kunne det sagtens være endnu en udnyttelse af denne enorme klub: Han får sin vilje i PSG og måske flere bonusser og pludselig forsvinder han ud af vores syn og vil bliver til grin igen.

Husk på at han både var indirekte skyld i vi ikke fik Haaland, samt var tæt på ikke at få Tchouameni.  

Han kunne være kommet 'gratis' hertil, men pludselig skal vi hoste op med mindst 200 millioner Euro?! Kæmpe nej!!!!!!!!!
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 2 uger siden #12091 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=155176 skrev: ​JUST IN: Kylian Mbappe wants to join Real Madrid but PSG don’t want to sell to Real Madrid.
PSG will ‘collaborate’ with Kylian Mbappe’s request to LEAVE. But not to Real Madrid. Anywhere but Real Madrid.
@MarioCortegana

​jamen nu skal vi bare lige lade være med at tro på flere tiktok rygter! 

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

3 måneder 2 uger siden #12092 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=155178 skrev:

Kiwes post=155176 skrev: ​JUST IN: Kylian Mbappe wants to join Real Madrid but PSG don’t want to sell to Real Madrid.
@MarioCortegana

​jamen nu skal vi bare lige lade være med at tro på flere tiktok rygter! 

@jpedrerol
: ‘Tic, Tac. Get ready.’

3 måneder 2 uger siden #12093 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Jpedrerol har alle dage været håbløs. Cortegana er dog den ægte vare, så der er helt sikkert noget om snakken.

Det kan vi dog kun grine af, et skifte skal ske fuldstændigt på Real Madrids præmisser og det er ikke muligt.

3 måneder 2 uger siden #12094 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg bliver simpelthen træt hvis vi skal høre rygter om Mbappe i hvert eneste transfervindue fra nu af. Det kunne være fedt hvis Perez gik ud og lukkede den offentligt, for Mbappe burde selvfølgelig ikke kunne komme til Madrid i fremtiden, efter sommerens fadæse.

EH7
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 måneder 2 uger siden #12095 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

@MarioCortegana

​Han er jo normalt en ok troværdig journalist. Men det der tror jeg ikke på. Absurd :D 

3 måneder 2 uger siden #12096 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=155183 skrev: ​Jeg bliver simpelthen træt hvis vi skal høre rygter om Mbappe i hvert eneste transfervindue fra nu af. Det kunne være fedt hvis Perez gik ud og lukkede den offentligt, for Mbappe burde selvfølgelig ikke kunne komme til Madrid i fremtiden, efter sommerens fadæse.

​Der er vel den her klare holdning i fodbold om at Mbappe og Haaland de næste mange år kommer til at ligne Ronaldo vs Messi i forhold til hvem der bliver den bedste i verden. Personligt er jeg ikke enig og jeg ser heller ikke nødvendigvis at Mbappe vil være bedre end Vinicius. Men min pointe er at jeg ikke tror Perez går ud og dropper det, da han stadig føler en kæmpe prestige i en dag at kunne lande en af de to. Så decideret at lukke den kommer vi nok ikke til at se. Når det er sagt, så er jeg 100% enig med dig i at jeg ikke orker mere Mbappe og jeg orker ikke at se den klovn i klubben. Det eneste gode ved denne case er at vi nu ved at der er penge til at gøre noget vanvittigt. Lad os håbe at det sker og at personen ikke er Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum
Annonce