Om Vores Rivaler IX

2 måneder 1 uge siden #12301 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Han har bestemt ret i nogle af de ting han siger, hans måde at formidle dem på er bare helt ude i hampen. Han lyder som en forkælet narcissistisk lille møgunge, og det gøgl med Rooney er da også komplet pinligt
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #12302 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=156437 skrev:

Kimbo post=156434 skrev:

Hamid8210 post=156430 skrev: Ronaldo kritisere United og træneren offentligt!

Ronaldo til Real på halvt års kontrakt. Lets go

​Fuck no, så han kan smadre hans legende status her som han så fint lige har gjort i United ?
Slap af et lille pattebarn han er blevet til

​Jeg er enig i at Ronaldo er sunket dybt, han burde vaere bedre end det...MEN, i hans seneste udtalelser belyser han jo noget der er aabenlyst for en hver (og noget United fans burde vaere paent sure over) for de seneste 8-10 aar har der tydeligvis vaeret noget galt internt i klubben, de har jo sejlet rundt i mange seasoner (de er vel snart endt uden for top 4 i halvdelen af den periode, hvilket aldrig maa ske i en klub som United), og Ten Hag har da vaeret en kaempe fandaese indtil videre, og hoere tydeligvis ikke til paa det niveau United reelt skal spille paa.

Saa godt nok er det barnligt og narcissistisk af Ronaldo, men han har ret i det han siger!

​Fuldstændig enig.

Der er ikke mange points på kontoen i forhold til hans fremgangsmåde og tidspunktet at formidle det på.

Men kernen i det, han siger er jo fuldkommen rigtigt. Manchester United har i årevis været en klub uden styring og uden nogen planer. Se bare sommerens midtbanekøb. Man starter ud med at jagte Frenkie de Jong. Han vil så ikke spille Europa League på Old Trafford, men det kommer han til under alle omstændigheder! Så går man efter Adrien Rabiot. Og ender til sidst med at hente Casemiro til en ganske flot pris for os. Men altså, se lige på de tre spillere og se, om der er nogen sammenligningspunkter overhovedet?

Og så Erik Ten Hag............Tak, min Gud og skaber, at han ikke endte i Real Madrid. Mage til inkompetent trænertype skal man da lede længe efter.

Nå, det må de selv rode med i United. De må også selv rode med Cristiano Ronaldo, for ham skal vi ikke hente retur./Gammelfar
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen, DeLaRed

2 måneder 1 uge siden #12303 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=156439 skrev:

DeLaRed post=156437 skrev:

Kimbo post=156434 skrev:

Hamid8210 post=156430 skrev: Ronaldo kritisere United og træneren offentligt!

Ronaldo til Real på halvt års kontrakt. Lets go

​Fuck no, så han kan smadre hans legende status her som han så fint lige har gjort i United ?
Slap af et lille pattebarn han er blevet til

​Jeg er enig i at Ronaldo er sunket dybt, han burde vaere bedre end det...MEN, i hans seneste udtalelser belyser han jo noget der er aabenlyst for en hver (og noget United fans burde vaere paent sure over) for de seneste 8-10 aar har der tydeligvis vaeret noget galt internt i klubben, de har jo sejlet rundt i mange seasoner (de er vel snart endt uden for top 4 i halvdelen af den periode, hvilket aldrig maa ske i en klub som United), og Ten Hag har da vaeret en kaempe fandaese indtil videre, og hoere tydeligvis ikke til paa det niveau United reelt skal spille paa.

Saa godt nok er det barnligt og narcissistisk af Ronaldo, men han har ret i det han siger!

​Fuldstændig enig.

Der er ikke mange points på kontoen i forhold til hans fremgangsmåde og tidspunktet at formidle det på.

Men kernen i det, han siger er jo fuldkommen rigtigt. Manchester United har i årevis været en klub uden styring og uden nogen planer. Se bare sommerens midtbanekøb. Man starter ud med at jagte Frenkie de Jong. Han vil så ikke spille Europa League på Old Trafford, men det kommer han til under alle omstændigheder! Så går man efter Adrien Rabiot. Og ender til sidst med at hente Casemiro til en ganske flot pris for os. Men altså, se lige på de tre spillere og se, om der er nogen sammenligningspunkter overhovedet?

Og så Erik Ten Hag............Tak, min Gud og skaber, at han ikke endte i Real Madrid. Mage til inkompetent trænertype skal man da lede længe efter.

Nå, det må de selv rode med i United. De må også selv rode med Cristiano Ronaldo, for ham skal vi ikke hente retur./Gammelfar

​Det er nok lidt ambivalent herfra mht CR7. Han formår at skabe overskrifter på godt og ondt, men tilsyneladende har det naget ham en del og man kan hvis man har mulgt United, godt forstå ham lidt. Det er tydligt at der køres et "spil" mod ham. Men anderledes tror jeg stadig at der er en hel masse fodbold, der kan vrides og presses ud af ham. Og med de rette forudsætninger og aftaler, ser jeg det ikke som et problem at han han få en kontrakt hos os på 1,5 år hvorefter vi kan få Haaland til klubben.

Forudsætninger: Han skal finde sig i ikke at være absolut førstevalg, han skal hviles i nogle kampe, han skal finde sig i en mindre løn, han skal være med til at udvikle Rodrygo og Vinicius så de kan blive mere fysiske, top-pro og kyniske foran mål. 
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved mohbar.

2 måneder 1 uge siden #12304 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er godt nok et underligt take på Erik Ten Hag. Han har været der i under et halvt år og klubben sejler. Deres ubetinget største stjerne skaber sig hele tiden og har for nylig forladt stadion få minutter før tid så alle kan se det. Nu krydrer han det så med et længere interview med det formål at smadre skade klubbens image. Endda efter blot at have lavet 3 mål indtil videre i sæsonen. 

Ten Hag skal lykkes med en trup hvor Maguire startede med at bære anførerbindet, uden en ægte 9'er (Ronaldo var der ikke fra start og ødelægger alt) og med en totalt usammenhængende trup. Det til trods ligger han pt bedre end United gjorde i sidste sæson og han har endda kontakt til top 4 hvilket man ikke ligefrem kunne sige sidste år. Hans projekt ser utroligt spændende ud og ligner noget der kan blive rigtig godt efter nogle transfervinduer. Man kan endda genkende en spillestil hos United efterhånden og det er virkelig mange år siden at de har forsøgt at tage initiativ i kampene. Hvis forventningen er at han går ind og ændrer alt på få måneder, så forstår jeg ikke måden man ser fodbold på. Ten Hag har potentiale til at blive en kæmpe gevinst for United.

Ronaldo har helt sikkert ret i rigtig meget og alle kan se at det sejler i Manchester United. Men når man sidder i 1½ time og skyder på alt og alle, så er det utroligt at man ikke selv kan se indad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Thomaskjensen, Kimbo, JesperThomsen, Madridista02, Mr.Jensen

2 måneder 1 uge siden #12305 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Man sidder også med fornemmelsen af, at denne kritik kun kommer pga hans situatiom på bænken mm.
Jeg tror han er færdig i topfodbold. Kan ikke se nogle store klubber investere i ham. Jeg håber han spiller et flot VM og får bolden i nettet. Så vil han være den første der scorer ved 5 VM-slutrunder. En passende måske sidste rekord til en af goatsne

2 måneder 1 uge siden #12306 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ser gerne CR7 i klubben igen, dog på en kortere kontrakt. Han og Benz kunne snildt dele posten upfront, men venstrekanten tilhører Vini nu.

Real Madrid er bare det større end Manchester (dem begge tilsammen), og her får han den respekt (fra officiel side), som han fortjener, så selvfølgelig vil der ikke opstå de samme gnidninger. Selv Bale, der til tider var et endnu større pattebarn blev behandlet med respekt fra officiel side

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 måneder 1 uge siden #12307 af mohbar
​Nkunku misser VM. Angiveligt skadet ifm sammenstød med Camavinga til træning.

2 måneder 1 uge siden #12308 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Ahaha, Lewa har fået 3 spilledages karantæne, hvad har han gjort ? Det har jeg slet ikke fået med.

2 måneder 1 uge siden #12309 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=156463 skrev: Ahaha, Lewa har fået 3 spilledages karantæne, hvad har han gjort ? Det har jeg slet ikke fået med.

​Han slagtede bevidst en Osasuna-spiller og fornærmede dommeren på vej ud af banen.

LEWANDOWSKI RED CARD VS OSASUNA - YouTube

1 måned 3 uger siden #12310 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
England, USA, Iran, Wales.

In that order.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 måned 3 uger siden #12311 af mohbar
​Vinicius er en af de helt store for Brasilien men skal man pege på deres svageste led så er det helt klart Rafinha.

Spillede han ikke for Barcelona var han med sikkerhed ikke i startopstillingen 
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

1 måned 3 uger siden #12312 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=156621 skrev: ​Vinicius er en af de helt store for Brasilien men skal man pege på deres svageste led så er det helt klart Rafinha.

Spillede han ikke for Barcelona var han med sikkerhed ikke i startopstillingen 

​Enig. Synes også han lever på at spille for Barca, selvom han stortset er reserve der, og ikke spiller godt når han får spilletid.

Mens jeg i Barca føler han lever på at være brasilianer. Synes ikke han er på top klub niveau. Han er sådan cirka på Marseille/Sporting/Betis niveau imo.

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Madrid1998.

Leveret af Kunena Forum
Annonce