Om Vores Rivaler IX
Det kan måske skyldes at Mbappe helst vil spille sammen med Giroud da han er en mere traditionel 9 er uden den helt særlige status (selvom han scorer mål). Dermed kan Mbappe fortsætte med at være stjernen på det franske hold, da der ikke er en ballon soebvinfer der står i vejen for hammadrid2000 post=156726 skrev: Benzema er åbenbart tilbage i træning for RM.
Hvorfor forlod han Frankrig VM trup, når nu der var mulighed for, at han blev klar.
Tror stadigvæk forholdet til Dischamp og muligvis nogle spillere ikke er godt.
Han forlod også ved at skrive, at han vil overlade sin plads til en anden hvorefter træneren ikke udtager en anden.
Spillede Benz med Frankrig var han uden tvivl stjernen på holdet, fremfor Mbappe og det tror jeg næppe han ønsker.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Eller ren respekt, eller en undskyldning til Benz.
Jeg tror og håber mest det sidste.
Det vil være ret vemodigt for Real, men alt andet lige rigtig godt for ham og Brasilien. Han kender spillerne, ved hvordan man skal håndtere et hold fyldt med stærke individualister og få det bedste ud af dem, vha. hans specielle "inceptions" , og så forstår han bare hvordan man vinder turneringer.
Men skifter Ance til sommer, skal det offentliggøres asap, så Perez kan nå at finde en langsigtet erstatning og det skal IKKE være Pochettino...og heller ikke Zidane, som fortjener den største respekt, men bare ikke er manden, som vil formår at bringe holdet frem ift generationsskiftet.
På den ene side gad jeg godt se Tuchel give det et skud, på den anden side slet ikke. Han er meget kompromisløs og man kunne frygte at hvis han kom skævt ind på en af de unge spillere, så kan de blive efterladt i kulden. Dertil har Tuchel også den der Mourinho esque trackrecord, hvor holdet bare ikke performer mere efter 1,5-3 sæsoner.mohbar post=156740 skrev: Så er der rygter om at Ancelotti er på vej til at overtage tjansen for Brasilien efter indeværende sæson...
Det vil være ret vemodigt for Real, men alt andet lige rigtig godt for ham og Brasilien. Han kender spillerne, ved hvordan man skal håndtere et hold fyldt med stærke individualister og få det bedste ud af dem, vha. hans specielle "inceptions" , og så forstår han bare hvordan man vinder turneringer.
Men skifter Ance til sommer, skal det offentliggøres asap, så Perez kan nå at finde en langsigtet erstatning og det skal IKKE være Pochettino...og heller ikke Zidane, som fortjener den største respekt, men bare ikke er manden, som vil formår at bringe holdet frem ift generationsskiftet.
Men da jeg så det Chelsea hold der slog os ud af ChL og siden vandt turneringen for nogle år siden tænkte jeg, at ham vil gerne have til Madrid. Nøj de var gode og så afklaret. Det kan noget.
Men mon ikke det bliver Rauls tur til at få chancen.
Når det er sagt, så håber jeg Carlo bliver. Jeg er tosset med ham, sønnike og hele setuppet af staben som det er lige nu.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Hvis han smutter kan man opgradere Raul, som midlertidig træner mens man "leder" efter en ny.
Det perfekte spil for Raul og klubben. Bår det ikke så godt kan han tage et par år i andre klubber inden han velpoleret kan vende tilbage til og.
4 straffespark til Argentina på 6 kampe.
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Utroligt at nå en VM finale med den trup, deres bænk føles nærmest stærkere end deres start formation, det er underligt.
Sindsyg assist af Messi
De får dog ørene i maskinen af Frankrig, Mbappe og Dembele på hver sin kant er nærmest uretfærdigt
Har Frankrig vundet over Marokko?Kimbo post=156751 skrev: Se det er det Argentina hold som jeg egentligt er stor fan af, og det spil de har leveret i nogle år efterhånden. Når man kigger spiller for spiller synes jeg slet ikke de er noget særligt, men som gruppe er de noget specielt. De smadrede Kroatiens ellers fantastiske midtbane, og komplet neutraliserede deres kanter, og det er for nemt at sige at Kroatien faldt sammen, det var helt og holdent Argentinas skyld. Well done.
Utroligt at nå en VM finale med den trup, deres bænk føles nærmest stærkere end deres start formation, det er underligt.
Sindsyg assist af Messi
De får dog ørene i maskinen af Frankrig, Mbappe og Dembele på hver sin kant er nærmest uretfærdigt
Fortjent Argentina sejr på trods af 2 pænt tvivlsomme kendelser lige efter hinanden, der gav dem en stor fordel (manglende hjørne til Kroatien og lige efter straffespark på tyndt grundlag).
Men man må kun forvente at Argentina skal nå så langt med de modstandere de har haft
- Brylle
- Gæst
-
Ja, baseret på ALT efter det manglende hjørnespark, straffesparket og hvad der ellers var af semi-korrupte ting i den periode, som skal understøtte FIFAs hensigter, så var det fuldt fortjent. Men indtil målet var jeg ret forbløffet over hvor overlegne Kroatien var med bolden. Op til chancen der skulle have givet hjørne har de et perfekt gennemspillet angreb. Det har virkelig flot at se på. Desværre gik de helt ned efter målet og det var sikkert endt med et nederlag alligevel, især med tanke på hvor udfordret de var defensivt. Især Lovren var helt væk og Alvarez havde fuldkommen styr på ham med sine løb.mohbar post=156752 skrev:
Har Frankrig vundet over Marokko?Kimbo post=156751 skrev: Se det er det Argentina hold som jeg egentligt er stor fan af, og det spil de har leveret i nogle år efterhånden. Når man kigger spiller for spiller synes jeg slet ikke de er noget særligt, men som gruppe er de noget specielt. De smadrede Kroatiens ellers fantastiske midtbane, og komplet neutraliserede deres kanter, og det er for nemt at sige at Kroatien faldt sammen, det var helt og holdent Argentinas skyld. Well done.
Sindsyg assist af Messi
Fortjent Argentina sejr på trods af 2 pænt tvivlsomme kendelser lige efter hinanden, der gav dem en stor fordel (manglende hjørne til Kroatien og lige efter straffespark på tyndt grundlag).
Men man må kun forvente at Argentina skal nå så langt med de modstandere de har haft
Spændende om Frankrig kan bryde Marokko ned i aften. Det er virkelig ikke nemt og de har været vildt gode. Der må være et par varme navne i januar som skal til større adresser. Så må vi se om Mpaypal kan klare presset fra pletten denne gang. :D
Donde está la biblioteca?
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-