Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
Jeg er spændt på om ham her lige er begyndt at udfolde et kæmpe potentiale, om han bare er i en elendig klub uden medspillere eller om han lige ramte den helt perfekt på sit landshold. Det er chokerende at se hvor lidt der er sket i hans karriere indtil videre i forhold til hvad man har set til VM. Som offensiv midt har han hverken lavet mål eller assist og hans hold kommer nok til at rykke ned i et land med en ret dårlig liga. Men det kan jo også være at han har lavet den ene frispilning efter den anden og han bare har for dårlige holdkammerater. Spændende hvad fremtiden siger for ham og om nogle tager chancen med ham.Bismo post=156764 skrev: Synes ham der Ounahi fra Marokko virker som et stort talent. Han har virkeligt imponeret under VM. Spiller i Angers i Frankrig og er kun 22 år gammel.
Jeg kan godt se Unahi komme til en midt premier league klub, eller en klub som Sevilla i spanien. Her kan han udvikle sig og fremvise sit potentiale. En spiller som jeg er mest overrasket over er Amrabet - nøj hvor han bare fylder meget på banen - her og der, over det hele. Og hans løb for at indhente Mbappe var helt vildt. Håber ikke han ender i Atletico ....Brylle post=156769 skrev:
Jeg er spændt på om ham her lige er begyndt at udfolde et kæmpe potentiale, om han bare er i en elendig klub uden medspillere eller om han lige ramte den helt perfekt på sit landshold. Det er chokerende at se hvor lidt der er sket i hans karriere indtil videre i forhold til hvad man har set til VM. Som offensiv midt har han hverken lavet mål eller assist og hans hold kommer nok til at rykke ned i et land med en ret dårlig liga. Men det kan jo også være at han har lavet den ene frispilning efter den anden og han bare har for dårlige holdkammerater. Spændende hvad fremtiden siger for ham og om nogle tager chancen med ham.Bismo post=156764 skrev: Synes ham der Ounahi fra Marokko virker som et stort talent. Han har virkeligt imponeret under VM. Spiller i Angers i Frankrig og er kun 22 år gammel.
Og så er der en spiller som jeg bare håber kommer tilbage til Real Madrid. Hakimi har i dette VM vist at han også kan forsvare godt. Ham skal vi bare have -enten hvis vi får lov at købe ham (det gør vi ikke), eller når hans kontrakt engang udløber. Jeg er begyndt at miste tiltroen til Carvajal.
Mbappe - har jeg, efter hans stunt mod os i sommers, ønsket der hvor pebret gror. Men man kan desværre ikke komme uden om ham, uanset hvor meget man hader ham. Det kan måske sammenlignes med typer som Ronaldo (den "nye"), Messi og Neymar, der alle deler vandene og man enten hader dem eller elsker dem. Men de er simpelthen så irriterende gode, at hvis de skulle vælge ens hjerteklub, så vil man lære at elske dem - eller acceptere dem. Og mht Mbappe, virker det bare som om at ham Macron bare ånder landsholdet i nakken og har for meget magt. Risikoen var måske for høj, havde han fravalgt QSG til fordel for os..
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
Stærkt valg af Deschamps. Hvorfor bruge Benzema når man kan flå Giroud ud efter en halv time og sætte Thuram ind.
Og så kan vi forhåbentlig blive enige om at andetvalget på den franske venstre-back, Theo, selvfølgelig ikke skal til Real Madrid igen!
- Brylle
- Gæst
Florentino Pérez