Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg vil hellere have Ødegaard end Bellingham men det ændrer ikke på at jeg glæder mig til at Bellingham kommer hvis det hele går i orden.
- 9eren
- Gæst
-
Bellingham har meget mere at bidrage med og håber at det bliver sommerens signing nummer 1 sammen med Alphonso Davies og en angriber!
tilføjelse: han udtrykker ikke nok madridismo fighter vilje, no se mete!
Der er nu intet der tyder på vi får Bellingham, det ville være dumt at hoppe med på vognen i forhold til de seneste rygter. Faktum er, at de mest troværdige journalister i Romano, Cortegena og Jan Fjørtoft, ikke har nævnt noget om nogen nærtforstående aftale (Romana), at handlen indtil videre tyder på at minde meget om Haaland sagen (Cortegena) eller at Klopp er meget fremtrædende i sine forsøge at overbevise Bellingham og at han angiveligt har en fordel (Jan Fjørtoft).Ramos4 post=156990 skrev:
Fedt for Premier League hvis Arsenal kan holde hjem. 7 point foran nu. Penge er måske ikke alt.Matamoro post=156987 skrev: Hvad er der sket med Ødegaard. Han leger jo med hele premier League
Ift. Ødegaard, så er der noget med at være på det rette sted på det rette tidspunkt. Han var så uheldig at være i Madrid på et tidspunkt, hvor Modric og Kroos dominerede. Martin ville ikke vente på sin chance og nu blomstrer han i London. Win-win for alle parter.
Jeg ser Bellingham som den perfekte spiller for Real Madrid.
- 9eren
- Gæst
-
Selv vores "egne" Ronaldo er endt med at blive en sportwashings-objekt for Saudi Arabien på samme måde som Mbappe, Messi og Haaland er blevet det for andre diktaturstater.
Jeg må bare konstatere, at jeg er overordnet glad for den tsunami-kritik om sportwashing, der pludselig opstod ud af det rene ingenting ved Qatar. Ingen havde forventet det. Allerede ved VM i Rusland var der stank af sportswashing med den måde Putin var involvereret i, men russernes tilgang var i det mindste subtil og de havde en fodboldtradition og var ikke et ørkenland, og det var måske derfor kritikken ikke var så udbredt modsat Qatar, som skruede fuldt op for det med komiske ståhej hele vejen. - Hele snakken om sportwashing og implikationen er guldt værd for Real Madrid i kampen mod statsklubberne, nu da flere mennesker er bevidste om, hvad sportswashing går ud på. Det bliver sværere for statsklubber at navigere problemfrit.
Så har vi rigtigt nok vores jersey-sponsor (og som er grunden til at jeg ikke har købt en Real Madrid trøje i mange år nu), men selv det tåler på ingen måde sammenligning med hvad PSQ, Man City og nu Newcastle og før Chelsea foretog sig. - Bare ærgerlig at der ikke er tilstrækkelige mange madridistas i Madrid, der protesterer mod det på samme måde som Munchen-tilhængerne gør mod deres egne sponsor fra Qatar.
Mon hele snakken om sportswashing vil påvirke fremtidige stjernefodboldsspillers overvejelser om nye klub? Ville f.eks. Mbappe og Haaland fortsat vælge de samme klubber, de valgte, hvis bevidstheden om sportwashing var fremtrædende allerede dengang? Det bliver spændende, hvad fremtiden bringer.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
De spanske medier melder, at vi har fået grønt lys til at forhandle med Jude.elle44 post=156994 skrev:
Der er nu intet der tyder på vi får Bellingham, det ville være dumt at hoppe med på vognen i forhold til de seneste rygter. Faktum er, at de mest troværdige journalister i Romano, Cortegena og Jan Fjørtoft, ikke har nævnt noget om nogen nærtforstående aftale (Romana), at handlen indtil videre tyder på at minde meget om Haaland sagen (Cortegena) eller at Klopp er meget fremtrædende i sine forsøge at overbevise Bellingham og at han angiveligt har en fordel (Jan Fjørtoft).Ramos4 post=156990 skrev:
Fedt for Premier League hvis Arsenal kan holde hjem. 7 point foran nu. Penge er måske ikke alt.Matamoro post=156987 skrev: Hvad er der sket med Ødegaard. Han leger jo med hele premier League
Ift. Ødegaard, så er der noget med at være på det rette sted på det rette tidspunkt. Han var så uheldig at være i Madrid på et tidspunkt, hvor Modric og Kroos dominerede. Martin ville ikke vente på sin chance og nu blomstrer han i London. Win-win for alle parter.
Forstår ikke hvorfor vi pludselig ikke skal snakke rygter. Er det Mbappe der har brændt os?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
No kidding.9eren post=156995 skrev: Det er alt for tidligt, at snakke om hvor Bellingham skal hen til sommer. Så længe der ikke er noget officielt kan det blive det ene som det andet!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Selvfølgelig skal vi snakke rygter, jeg følger da også selv med. Jeg siger bare at der endnu ikke er nogle af de mest pålidelige kilder der har meldt ud, at der skulle være forhandlinger. Jeg tror vi er har en chance for at lande ham, men der bliver stor konkurrence :)Ramos4 post=157060 skrev:
De spanske medier melder, at vi har fået grønt lys til at forhandle med Jude.elle44 post=156994 skrev:
Forstår ikke hvorfor vi pludselig ikke skal snakke rygter. Er det Mbappe der har brændt os?
- 9eren
- Gæst
-
yes, no kidding!Ramos4 post=157061 skrev:
No kidding.9eren post=156995 skrev: Det er alt for tidligt, at snakke om hvor Bellingham skal hen til sommer. Så længe der ikke er noget officielt kan det blive det ene som det andet!
- 9eren
- Gæst
-