Om Vores Rivaler IX

3 år 5 måneder siden #12673 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, det kan de egenligt godt. Valencia er blevet genoplivet efter at Baraja er blevet træner. Real Madrid har dog Betis ude lige efter El Clasico. Og derudover venter der et ret udfordrende kampprogram i foråret. Jeg kan godt lide optimismen, men lige nu ligner det bare et af de der irriterende sæsoner i ligaen, hvor man har sløset alt for mange point væk til at man kan komme tilbage. 
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12674 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Der er stadig 45 points at kæmpe om, og ja jeg frygter kampen mod Betis. Men men men. Jeg havde også troen på at Barcelona ville fejle i dag!

3 år 5 måneder siden #12675 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi skulle have vundet i går, hvis det her skulle være blevet spændende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

3 år 5 måneder siden #12676 af Fondo_Sur

9eren post=159080 skrev: Der er stadig 45 points at kæmpe om, og ja jeg frygter kampen mod Betis. Men men men. Jeg havde også troen på at Barcelona ville fejle i dag!

Almeria ude var også rigtig svær for Real Madrid. Barca spillede også med reserver i dag for at spare spillere til El Clasico. Sorry, ville nok være mere optimistisk, hvis der var tale om 5 point! ​

Kan ikke tage en 7 point forskel seriøst. 

3 år 5 måneder siden #12677 af Ramos4
Barca har tabt to kampe i træk nu. Pedri er stadig ude.

Vi skal simpelthen vinde på torsdag og få lukket Copa-duellen inden returen. Håber virkelig ikke vi pakker os ned, men tager kampen til dem.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

3 år 5 måneder siden #12678 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Espanyol kan også tage dem. Selvom deres pointhøst i ligaen er imponerende synes jeg nu også de har haft nogle ret heldige sejre, eller i hvert fald kampe hvor det er små marginaler i begge felter der har tippet i deres favør. Den i Pamplona hvor de var bagud og med en mand i undertal i en time fatter jeg stadig ikke hvordan de fik vendt.

3 år 5 måneder siden #12679 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Pedri er virkelig afgørende for dem, nogen der ved hvor længe han er ude? Hvis det stadig er længere tid, så kan vi sagtens tage mesterskabet, hvis vi hæver niveauet i ligaen.

3 år 5 måneder siden #12680 af Fondo_Sur

JesperA post=159084 skrev: Espanyol kan også tage dem. Selvom deres pointhøst i ligaen er imponerende synes jeg nu også de har haft nogle ret heldige sejre, eller i hvert fald kampe hvor det er små marginaler i begge felter der har tippet i deres favør. Den i Pamplona hvor de var bagud og med en mand i undertal i en time fatter jeg stadig ikke hvordan de fik vendt.

​Samt deres 1-0 sejr ude mod Mallorca efter Lewandowskis umulige skud. Det har i den grad været stolpe ind og længe lignet et mesterskab med de smalle sejre. Men nu må vi jo se ;-) man kan ikke udelukke, at de får endnu et kollaps.

3 år 5 måneder siden #12681 af Ramos4

Lars1991 post=159085 skrev: ​Pedri er virkelig afgørende for dem, nogen der ved hvor længe han er ude? Hvis det stadig er længere tid, så kan vi sagtens tage mesterskabet, hvis vi hæver niveauet i ligaen.

​Han er ude max et par uger endnu.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12682 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan godt se det er svært, men indstillingen er der stadig i spillerne til at hente Barcelona. De er nok mere glade nu, hvor det hedder 7 i stedet for 8. Der er troen på det
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved 9eren.

3 år 5 måneder siden #12683 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Har for første gang i lang tid slået ind på fransk fodbold her til aften. Mbappé er umulig at gøre noget ved, den assist til Messi han lige lavede... Føj
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

3 år 5 måneder siden #12684 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Få nu “bare” Mbappe i den hvide konge trøje. 

Pyt med hvem der spiller hvilken kanten. Vini og Mbappe SKAL bare være på banen. Så må de skifte lidt i løbet af kampen, spille i samme side i perioder. 

De to unge mænd i front sammen med papa Benz. Puha det kunne smadre alt. 

Valverde, Camavinga og Tchoumani (måske Bellingham) lige bag dem med masser energi og power. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Leveret af Kunena Forum