Om Vores Rivaler IX
2 mål og 1 assist nu til Mbappe. Hvis vi med sikkerhed vil dominere europæisk fodbold de næste 10 år er vi nødt til at hente ham, også selvom han lavede det nummer i sommers. Jeg sluger gerne min stolthed og byder ham velkommen for 5 yderligere Champions League trofæer. Ham og Vinicus vil komme til at sprede død og ødelæggelse, hvis Mbappe kan stille sig tilfreds med angriberpositionen eller højrekanten.JesperA post=159089 skrev: Har for første gang i lang tid slået ind på fransk fodbold her til aften. Mbappé er umulig at gøre noget ved, den assist til Messi han lige lavede... Føj
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
PSG er ved at ryge ud til Bayern
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Gæst
-
Kom kom til de hvide
Bayern skal passe endda meget på, selvom de har en føring med til Allianz Arena.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Vi får ikke en bedre chance for at lukke opgøret end at møde Barcelona uden Pedri & Lewandowski !
- 9eren
- Gæst
-
Han er ude i 10-15 dage hvilket også kan påvirke i ligaen. Hay ligaMas post=159100 skrev: Har lige set nyhederne - Og er helt enig med dig "9eren".
Vi får ikke en bedre chance for at lukke opgøret end at møde Barcelona uden Pedri & Lewandowski !
Jeg skal til kampen og ville elske en sikker sejr, men skader er altid ærgerlige uanset hvem der får dem. Med Dembele, Lewandowski og Pedri ude skal den kamp bare vindes9eren post=159099 skrev: Marca melder nu at Lewandowski er ude af el Clasico. Vi bliver simpelthen nød til at smadre dem
Ved godt han stadig er ung i sin karriere, men det er sku ikke fordi han bare helt ustyrligt banker kasser ind.9eren post=159095 skrev: Jeg ser Endrick. Har startet godt
Hala
God fornøjelse!JesperA post=159105 skrev:
Jeg skal til kampen og ville elske en sikker sejr, men skader er altid ærgerlige uanset hvem der får dem. Med Dembele, Lewandowski og Pedri ude skal den kamp bare vindes9eren post=159099 skrev: Marca melder nu at Lewandowski er ude af el Clasico. Vi bliver simpelthen nød til at smadre dem
Tror det bliver en fed kamp.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024