Om Vores Rivaler IX
Vi har vel vundet 5 af de seneste 7 opgør mod dem, eller sådan noget, så dårligere form er vi vel heller ikke i.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig, men ud over Liverpool-kampen, så plejer Real Madrid ikke at køre nogen storhold over med mere end et par mål.
Jeg ønsker så meget en 5-0 til Real Madrid over FC Barcelona, men det ligger bare ikke til Real. Real Madrid vinder tætte kampe, og hvis de kommer foran med et par mål, plejer det at gå lidt i stå.
Men jeg håber virkelig at Real Madrid går helt amok og angriber i 90 min!
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Ramos4 post=159131 skrev: Ift. Mendy: SÅ mange kvinder står ikke frem uden der er sket noget.
Men det er super tricky. Greenwoods sag er blevet droppet, men hvem vil røre ham med en ildtang?
Selvfølgelig vildt synd for Hakimi, hvis det ikke er sandt. Sådanne rygter er svære at ryste af sig.
Det er desværre holdninger som denne her (han må være skyldig i 'noget' fordi han er blevet anklaget af mange kvinder) der gør at ingen vil røre ham med en ildtang. Og ja det er faktisk super synd for ham.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Så du tænker der er en form for konspiration igang, hvor en håndfuld kvinder uafhængigt af hinanden anklager Mendy for overgreb?The European Super League post=159159 skrev:
Ramos4 post=159131 skrev: Ift. Mendy: SÅ mange kvinder står ikke frem uden der er sket noget.
Men det er super tricky. Greenwoods sag er blevet droppet, men hvem vil røre ham med en ildtang?
Selvfølgelig vildt synd for Hakimi, hvis det ikke er sandt. Sådanne rygter er svære at ryste af sig.
Det er desværre holdninger som denne her (han må være skyldig i 'noget' fordi han er blevet anklaget af mange kvinder) der gør at ingen vil røre ham med en ildtang. Og ja det er faktisk super synd for ham.
Selvfølgelig kan folk opdigte ting. Men der er immervæk forskel på, at en enkelt kvinde påstår noget, og så at et dusin kvinder gør.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
-
- Platin bruger
-
Jeg mener bare ikke at man er skyldig i noget bare fordi man bliver anklaget af mange personer
Donde está la biblioteca?
-
- Platin bruger
-
DeLaRed post=159168 skrev: For lige at lette tonen lidt, saa kan jeg minde jer alle sammen om at det er en uge siden Nacho dominerede Salah ud af banen i +60 minutter :-)
Han er konge!
Det ville være en mindre katastrofe hvis han får lov til at smutte på en fri transfer. Man bør forlænge med ham og selvom han er oppe i årene kan man sagtens tillade sig at tilbyde ham en kontraktforlængelse uden løn fald. Så længe han bliver ved med at indfinde sig i rollen som backup, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem med ham.
Hans udtalelser for nylig var lidt bekymrende. Måske det er forhandlinger?
Seriøst hvis ikke vi netop flår dem i det opgør så bliver jeg simpelthen så skuffet. 1-0 eller 2-1 er ikke nok. Vi skal frarøve dem det sidste håb for at vinde noget som helst dennne sæson, og så skal de nok falde helt sammen.Hamid8210 post=159152 skrev: Pedri, Lewa, Dembele og Fati ude på torsdag.
Kan vi ikke slå Barca uden alle deres offensive profiler PÅ BERNABEU så er det en kæmpe skuffelse af dimensioner !
Og ja, kom nu med den 5-0’er!!!
Jeg føler at vi vinder flest indbyrdes opgør pt, men alligevel er det som om deres sejre altid gør så forbandet ondt fordi de ofte formår at stikke kniven helt ind.
- 9eren
- Gæst
-
Vigtigt med de to profiler ude. Vi kan gå to-tre store uger i møde, hvis vi er dygtige og også lidt heldige. Indenfor de næste tre uger møder vi Barca to gange, Liverpool en gang og ydermere skal Barca møde både Valencia og Athletic i La Liga. Hvis vi kan stikke kniven ind mod Barca, lige snuppe Betis og også færdiggøre arbejdet mod Liverpool står Real Madrid umiddelbart rigtig stærkt til resten af sæsonen. De næste uger kan vise sig at blive afgørende for udfaldet af denne her sæson. Det er nu vi skal vise kynisme, og ikke smide dumme point.9eren post=159172 skrev: Canales også skadet sammen med Fekir og ikke med mod Madrid
Nogen, som ved, hvor den kan ses?