Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
jeg har oplevet mange store spillere fra rivalerne i el clasico kampene, men ingen af dem der er der nu, siger mig noget. Jeg fryder mig ikke over noget, men det er afgørende for om vi kan komme tilbage i la liga.JesperA post=159105 skrev:
Jeg skal til kampen og ville elske en sikker sejr, men skader er altid ærgerlige uanset hvem der får dem. Med Dembele, Lewandowski og Pedri ude skal den kamp bare vindes9eren post=159099 skrev: Marca melder nu at Lewandowski er ude af el Clasico. Vi bliver simpelthen nød til at smadre dem
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det var ikke den bedste kamp i går. Han er gået grædende på bænken ved en udskiftning i en anden kamp også. Hans selvtillid er lidt flad for tiden!zizou21 post=159107 skrev:
Ved godt han stadig er ung i sin karriere, men det er sku ikke fordi han bare helt ustyrligt banker kasser ind.9eren post=159095 skrev: Jeg ser Endrick. Har startet godt
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Dodged a bullet there.Siempre Madrid post=159122 skrev: Achraf Hakimi anklaget for voldtægt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Lad os vente. Synes folk dømmer for tidligt med kendte. Mendy fra city har været anklaget for en hel masse og frikendt for det meste. Ikke dømt for noget endnu.Ramos4 post=159123 skrev:
Dodged a bullet there.Siempre Madrid post=159122 skrev: Achraf Hakimi anklaget for voldtægt.
Ift. Mendy: SÅ mange kvinder står ikke frem uden der er sket noget.madrid2000 post=159128 skrev:
Lad os vente. Synes folk dømmer for tidligt med kendte. Mendy fra city har været anklaget for en hel masse og frikendt for det meste. Ikke dømt for noget endnu.Ramos4 post=159123 skrev:
Men det er super tricky. Greenwoods sag er blevet droppet, men hvem vil røre ham med en ildtang?
Selvfølgelig vildt synd for Hakimi, hvis det ikke er sandt. Sådanne rygter er svære at ryste af sig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi har en Barcelona syndrom, desværre.9eren post=159099 skrev: Marca melder nu at Lewandowski er ude af el Clasico. Vi bliver simpelthen nød til at smadre dem
Chancen for Barcelona vinder 0-3 er større end vi vinder på torsdag.
- 9eren
- Gæst
-
Lad bare Messi vinde den for endnu et CL exit
- 9eren
- Gæst
-
PSGs Al-Khelaifi er også i problemer med en undersøgelse ift torturRamos4 post=159131 skrev:
Ift. Mendy: SÅ mange kvinder står ikke frem uden der er sket noget.madrid2000 post=159128 skrev:
Men det er super tricky. Greenwoods sag er blevet droppet, men hvem vil røre ham med en ildtang?
Selvfølgelig vildt synd for Hakimi, hvis det ikke er sandt. Sådanne rygter er svære at ryste af sig.
Kan vi ikke slå Barca uden alle deres offensive profiler PÅ BERNABEU så er det en kæmpe skuffelse af dimensioner !
- 9eren
- Gæst
-