Om Vores Rivaler IX

10 år 4 måneder siden #1273 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Torres helt egen fejl, torskedumt og meget urutineret.

Parker bussen og smid nøglerne væk,)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #1274 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Alt forladt - men man har misforstået noget helt basalt, hvis man sidestiller FC Barcelona med Atlético Madrid på rival-skalaen ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

10 år 4 måneder siden #1275 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
den næste halve time kommer til at holde hårdt....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 4 måneder siden #1276 af DarioGomez
Desværre ja - og jeg kan godt frygte, at 1-1 ikke er nok for ATM. Ville ellers være dejligt at få Europas bedste fodboldby dobbelt repræsenteret i semien :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 4 måneder siden #1277 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX
Det er korrekt at Torres laver to frispark til 2 gule som kan dømmes. Men det er enormt fustrerende at hver gang Atletico spiller mod os, får de lov til at spille som 11 slagtere på en fodboldbane, der får et gult hist og her, men mod barca falder der kort til højre og venstre, de fik også 2 røde sidst i ligaen.
Det er denne forskel der fucking irriterende. Begge gule kan dømmes i dag, men hvis de skulle dømmes hver gang, ville atletico(og mange andre hold) jo aldrig slutte med 11 mand på banen.
og hvad med Busken fra barca? han burde da på nuværende tidspunkt også være smidt ud. Forunderligt at han ikke er det, og Suarez? Burde have fået direkte rødt i 1. halvleg, både mod real men også mod atletico, men p åen eller anden måde dømmes det ikke.

Rødt til Torres er ikke absolut forkert, men alle disse ting til sammen er lidt en pebret måde at vinde vigtige kampe på IMO.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #1278 af DarioGomez
Og det er selvom, jeg faktisk tror, at vi har noget nemmere ved at slå Barcelona ud end ATM, der bare er et lorte-irriterende hold at møde for tiden.

Særligt fordi vi modsat Barcelona mangler folk, der kan drible i små rum. Bale og CR er simpelthen for lette at lukke ned for dem.

10 år 4 måneder siden #1279 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
.. Felix Brych fortsætter med at være en skændsel. Så fik Suarez gult, hvilket burde være hans andet i kampen. Egentligt burde han være blevet sendt ud, men det er efterhånden klart for enhver, at højere magter ønsker at Barcelona bliver det første hold til at vinde CL to år i træk. twitter.com/GoonerManN5/status/717437812568694784
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Steen.

10 år 4 måneder siden #1280 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX
Nu står Oblak desværre heller ikke nogen brændgod kamp, ikke at han dropper, men giver mange retur bolde, og kunne have reddet 2-1 målet.

Men det ender nok med at Barca scorer nogle flere mål, det er sku også svært at spille 10 mod 12.

10 år 4 måneder siden #1281 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
At dommeren på baglinjen ikke ser Suarez aktion i første halvleg er jo en af de større fadæser i moderne fodbold. Manden burde være sendt direkte i bad og efterfølgende x antal kampes karantæne. Kæft hvor er jeg træt af den dommer-medgang de har for tiden, man kan virkelig godt se, hvem der er UEFAs små yndlinge...

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 4 måneder siden #1282 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Rolig nu drenge! synes tonen bliver lidt pinlig herinde nu xD
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

10 år 4 måneder siden #1283 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Nu var de jo også bare bedre i anden halvleg, uagtet på hvilken baggrund. De fortjente at vinde. Det skal ikke komme Barca til last, at de har dommertække. Tværtimod skal dommerne stramme op. Suarez og Busquets er ligesom Atletico gode til at skjule deres små svinestreger - begge parter er også gode til at pive og pege som små børn, der føler sig uretfærdigt behandlet, fordi ham den anden dreng ikke vil gå af gyngen...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hvidt

10 år 4 måneder siden #1284 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er mig en gåde hvordan suarez hele tiden undgår rødt kort for alle de svinestreger han laver konstant.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum