Om Vores Rivaler IX

10 år 4 måneder siden #1297 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Så er der ligepludseligt kun 4 point op til Barca.. HOLD DA OP!!!!

5/6 kampe har barca tabt hos Sociedad. EN GAVE!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #1298 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Øh...... fire point op til Barcelona med seks kampe tilbage - altså 18 point at spille om. Det er vel ikke ret meget mere end tre runder siden, at de var 12 point foran Real Madrid?

Episk nedsmeltning!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ElMadrid

10 år 4 måneder siden #1299 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det ulækkert at se de typiske Barcaspillere spurte over til dommeren og brokke sig også efter kampen hverdag de tabe point
!

10 år 4 måneder siden #1300 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Et lille bitte håb om ligaen stadig er åben... MEN deres kampprogram er i høj grad overkommelig, så forventer intet..

10 år 4 måneder siden #1301 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Hansen skrev: Så er der ligepludseligt kun 4 point op til Barca.. HOLD DA OP!!!!

Der er 5 point op til Barcelona og Atl.Madrid har 4 point op til Barcelona.
Barcelona skal nok vinde rimelig let. De får tilgengæld problemer mod Atl.Madrid på Onsdag efter endnu en hård kamp. Kommer de bagud i den kamp bliver det rigtig svært for dem.

10 år 4 måneder siden #1302 af Hansen

madrid2000 skrev:

Hansen skrev: Så er der ligepludseligt kun 4 point op til Barca.. HOLD DA OP!!!!

Barcelona skal nok vinde rimelig let. De får tilgengæld problemer mod Atl.Madrid på Onsdag efter endnu en hård kamp. Kommer de bagud i den kamp bliver det rigtig svært for dem.

Som jeg ser på tabellen, er der altså "kun" 4 point fra Real's side og ikke 5. Atletico har 3 point. Jeg vil meget hellere se Atletico vinde end Barcelona. Ligaen altså :)

10 år 4 måneder siden #1303 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Stadig alt for sent, ligaen vinder vi ikke og vi kan takke os selv for det med alt for mange pointtab mod bundhold.

10 år 4 måneder siden #1304 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Hansen skrev:

madrid2000 skrev:

Som jeg ser på tabellen, er der altså "kun" 4 point fra Real's side og ikke 5. Atletico har 3 point. Jeg vil meget hellere se Atletico vinde end Barcelona. Ligaen altså :)

Så ser vi forskelligt :)
I tilfælde af, at Real, Barca og Atl. Madrid ender på samme antal point, så vinder Barcelona, da de er bedre indbyrdes.
Så, ja tabellen viser 4 point, men der skal indhentes 5 point på Barcelona og 2 på Atl.Madrid(Selvom de også kun er foran med 1).
Følgende bruger(e) sagde tak: Hansen

10 år 4 måneder siden #1305 af Hansen

madrid2000 skrev:

Hansen skrev:

madrid2000 skrev:

Så ser vi forskelligt :)
I tilfælde af, at Real, Barca og Atl. Madrid ender på samme antal point, så vinder Barcelona, da de er bedre indbyrdes.
Så, ja tabellen viser 4 point, men der skal indhentes 5 point på Barcelona og 2 på Atl.Madrid(Selvom de også kun er foran med 1).

Du er sku nok meget intelligent alligevel ;)

Jeg tænker lidt positivt og siger at de taber yderligere 2 :). Men ja du har helt ret!

10 år 4 måneder siden #1306 af PCBJ
Besvaret af PCBJ på emne Om Vores Rivaler IX
Wup Wup Wup.. alt for fedt at Real snuppede tre point idag og nemt og flot så det ud men det er så fedt på så mange parametre blandt andet fordi James vasques og Jesé kom på tavlen og det må give en vis portion selvtillid og samtidig noget ro over lejren at reserverne kommer ind og gør så god en figur.. Jeg elsker det som tingene går for tiden og håber og ber til at det ikke er for sent. Vores eller min ærkerival er vil altid være Barcelona og selvfølgelig må Atletico hellere snuppe ligaen end Barcelona og for den sags skyld også C.L. Jeg er bare nødt til at dele min begejstring for det der sker øjeblikket og det er på banen som i kulisserne selvom det meste velsagtens kan være løse rygter. En af rygterne som jeg håber er hold i er at jeg håber at Hazard ville tage turen til varmere himmelstrøg på trods af en halvsløj sæson tror jeg at han kunne komme til at passe godt på holdet som det er nu. Jeg har været Real Madrid fan siden man kunne samle klistermærker og sætte dem i sit fanblad og noget af det værste der er sket siden dengang var det famøse galacticos æra eller mangel på samme og der behøver jeg ikke nævne navne men blot håbe på at der er 10% compressionarios som går ind for et præsidentvalg for jeg har aldrig været den store fan af Perez. Ligemeget for nu vil jeg bare være glad for en fed fodboldaften og sørme ærgerligt at barca smed point.. Gnæk Gnæk Gnæk.. Klubben jeg elsker og hade og simpelthen så fedt at de er gået ned i kadance. Hala Madrid var egentlig hvad jeg ville sige. Hala Madrid

10 år 4 måneder siden #1307 af PCBJ
Besvaret af PCBJ på emne Om Vores Rivaler IX
Ikke hate... Kun Barcelona. Hehe. God aften til jer alle..

10 år 3 måneder siden #1308 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann!!!!!!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum