Om Vores Rivaler IX

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1285 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Raúl 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1286 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om Vores Rivaler IX
Dagens bedste nyhed er vel at Barcelonas nedadgående formkurve fortsætter. Det ligner overhovedet ikke et uovervindeligt hold. Vi så det i weekenden og idag blev det yderligere bekræftet. De mangler energi. Jeg vil slet ikke blive overrasket hvis Real Madrid kommer ind fra højre og snyder dem allesammen i år. Det minder lidt om den måde vi vandt på i 1998 og 2000. Dengang lignede vi heller ikke klare vindere.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Johnson.

10 år 4 måneder siden #1287 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Det overrasker mig at så mange retter deres vrede mod dommerne. De to gule kort kan vel godt forsvaret, omend det sidste er lige på kanten som ’det andet gule kort’. Jeg er vred over Atlético, over Torres og over Barcelonas marginaler.

Det er så torskedumt af El Niño, at jeg stadig ikke begriber det. Aldrig kan man spå om, hvad der var sket uden en udvisning, men jeg tror sagtens, at Atlético kunne have taget stikket i går.

Tre minutter forinden udvisningen hiver Ter Stegen en formidabel redning op af lommen – i øvrigt en ting, som Oblak ikke formåede senere i kampen. Jeg er så træt af, at hver eneste gang man øjner en chance for, at Barcelona får problemer i Champions League, så formår de altid at have marginalerne på sin side.

10 år 4 måneder siden #1288 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: Det overrasker mig at så mange retter deres vrede mod dommerne. De to gule kort kan vel godt forsvaret, omend det sidste er lige på kanten som ’det andet gule kort’. Jeg er vred over Atlético, over Torres og over Barcelonas marginaler.

Det er så torskedumt af El Niño, at jeg stadig ikke begriber det. Aldrig kan man spå om, hvad der var sket uden en udvisning, men jeg tror sagtens, at Atlético kunne have taget stikket i går.

Tre minutter forinden udvisningen hiver Ter Stegen en formidabel redning op af lommen – i øvrigt en ting, som Oblak ikke formåede senere i kampen. Jeg er så træt af, at hver eneste gang man øjner en chance for, at Barcelona får problemer i Champions League, så formår de altid at have marginalerne på sin side.

Både ja og nej. De har utrolig mange marginaler i øjeblikket - se bare på 1-1 målet i går. Men en del af marginalerne er altså også de her dommerkendelser, og så kan man vælge at se på den manglende udvisning til Suarez som en marginal, eller man kan se på det som en helt igennem latterlig dommerfejl. Jeg hælder mest til det sidste.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 4 måneder siden #1289 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Ah lad os være helt fair og nøgterne, det er det mindste, man kan forlange.

Barcelona har jo nogle enorme chancer før målet, at de så scorer på en heldig situation er naturligvis uheldigt, men det er omvendt meget uheldigt for dem, at de ikke scorer tidligere i opgøret.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 4 måneder siden #1290 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Og naturligvis er der rødt til Torres. Det kan der ikke være to meninger om. Godín mener jeg også var tæt på, men han slap for gult nummer to.

Suárez ... ja, jeg ved godt, hvad jeg mener om den situation.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1291 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Torres røde kort kan selvfølgelig forsvares. Det er torskedumt af Torres. Sejren var fortjent. Barcelona er gode når de spiller det meste af en kamp i overtal, det må man give dem.

Vreden kommer når Suarez så slipper af sted med at slå folk i ansigtet. Sparke ud efter dem. Forsøge at score med hånden osv. og stadig er på banen så han kan score to gange.

Og vreden kommer når man kigger på hvor tit Barca spiller 11 mod 10 i CL knockout fasen.

Husker tydeligt da van Persie blev udvist for Arsenal og fik sit andet gule fordi han sparkede på mål efter dommeren havde fløjtet. Også for dårligt han ikke hørte fløjten blandt 100.000 mennesker.

Inter fik en mand smidt ud, hvor Busquets så bagefter lige fjernede hånden fra ansigtet og nærmest blinkede til kameraet.

Pepe's tackling på Bernabéu der ikke er i nærheden af at ramme Alves. Direkte rødt.

Kampen på Stamford Bridge hvor Chelsea bliver snydt for 2-3 straffespark.

10 år 4 måneder siden #1292 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Nu er det jo ikke, fordi Suarez lavede en Zidane på Juanfran. Nu har jeg set den efterfølgende, og selvfølgelig er der rødt, men jeg lagde sku ikke mærke til hændelsen, da jeg så kampen. Den kan ingenlunde takseres som en ’nem’ situation at se for dommeren. Sådan nogle situationer sker jo indimellem, og der må fodboldforbund og lignende jo agere på efterkrav.

Vores egen lille Cristiano har jo gjort det fire-fem gange det sidste år, og ikke én eneste gang har dommeren set situationen.

10 år 4 måneder siden #1293 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Busquets burde også have været vist ud, ligesom Ronaldo burde alle de gange.

Status = Dommerne ser ingenting og eneste måde at stoppe det på er kamera straf a la premier league

10 år 4 måneder siden #1294 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: Nu er det jo ikke, fordi Suarez lavede en Zidane på Juanfran. Nu har jeg set den efterfølgende, og selvfølgelig er der rødt, men jeg lagde sku ikke mærke til hændelsen, da jeg så kampen. Den kan ingenlunde takseres som en ’nem’ situation at se for dommeren. Sådan nogle situationer sker jo indimellem, og der må fodboldforbund og lignende jo agere på efterkrav.

Vores egen lille Cristiano har jo gjort det fire-fem gange det sidste år, og ikke én eneste gang har dommeren set situationen.

Her havde dommeren så hjælp af en bagliniedommer, der burde have registreret det.

10 år 4 måneder siden #1295 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Ath. Bilbao - Sevilla 1-2.
Lækker kamp, med vild assist fra Krohn-Dehli, lidt ufortjent resultat måske.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #1296 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, glimrende kamp, hvor Krohn-Dehli ikke lavede nogen assist.

Leveret af Kunena Forum