Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og jeg vil IKKE møde Atletico - virkelig ikke. Lad Bayern tage dem.
Nå ja, Werge runder lige af med at sige - som opsummering på hele oplevelsen - "det er ærgerligt at vi skal undvære Messi, selvfølgelig."
- Raúl 7
- Gæst
-
Nu skal det lige passe at vi trækker Atleti i semien og ryger samme vej ^^
Edit: Staveplade
Sådan som Bayern har spillet i deres seneste opgør mod Juve og Benfica, så begynder det at ligne en ønskemodstander. Håber på Bayern eller City.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
CR7-MSN 3-0.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
MatiasP skrev:
SR4 skrev:
Mølbat skrev:
Steen skrev: Er der nogen der ved, om Griezmann har en frikøbsklausul? Han imponerer mig voldsomt meget, hver gang jeg ser ham spille...
Jeg har hørt, at flere Atlético-spillere har anti-Real Madrid klausuler i deres kontrakter, som betyder, at de ikke kan skifte til Los Blancos. Jeg ved ikke, om det er sandt, men hvis det er, så er der desværre ikke det store håb for, at Real kan hente ham. Jeg ville dog også elske at se ham i kongeklubben.
Lyder lidt mærkeligt. Atletico kan jo bare sige nej til handlen hvis de ikke bryder sig om den. Ingen grund til klausuler?
Nej det kan de ikke da alle spillere i spanien skal have en frikøbsklausul og så er det lige meget hvad klubben mener, så skal de sælge hvis den mødes. Lidt ligesom med Figo for nogle år siden, tror ikke det var i Barcas interesse at sælge :)
Jamen så giver det heller ikke mening at de så har en anti Real klausul? Så kan man jo gå imod reglen ved at sige ja vi har en frikøbsklasul, men den gælder ik for samtlige la liga klubber og champions league klubber. Altså ellers er den regel i hvert fald let at omgås.
Mølbat skrev: Stort tillykke til Atlético Madrid. Barcelona har bare toppet for tidligt, ligesom Real Madrid gjorde i sidste sæson.
Endnu bemærkelsesværdigt: Sidste år så tabte vi 4-0 til atletico (Hvis Milan ikke tæller med, da det var en venskabskamp)
I år: Barca taber til Real Madrid 1-2.
Sådan en turbulens 2 uger for Barca. Siden de har tabt til os, er de også ved at smide ligaen.
Kæmpe præstation af Atletico + Filipe Luis. Klasse kamp af ham. Sikke en spiller han er! Rigtig vildt hold de har atletico med spiller som Carresco, Griezmann, Lucas Hernandez, Vietto, Correa, Oliver Torres, Gimenez, Saul, Thomas, Koke som kernen for fremtiden. Virkelig imponeret over hvad Simeoni har tilbragt det hold. Spiller som Juanfran og Godin har været middelmådig før og de er forvandlet til verdens - klasse spiller. Godin er godt et er de mest intelligente spiller jeg nogensinde har set!
Jeg vil meget hellere have set Atletico gå videre end Barcelona, så en helt perfekt uge som Real - fan!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Omend må vi håbe på at Valencia kan snyde Barca for point nu og at Real bibeholder momentum.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-