Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1333 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Atletico har vi en vanvittig dårlig historie med de seneste, hvad? 5 år? I en finale kan alt ske, og der er de jo også selv pressede til at score, så hellere dem i en evt finale end i semi'en...

Bayern er shaky og virker som et humørhold, der kun spiller godt halvdelen af tiden - kom med dem!

Man City er selvfølgelig ønskemodstanderen, men i så fald ville det næsten også være en mistænkelig nem vej gennem hele knockout-fasen til finalen :/ ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1334 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Håber hellere på at trække Atletico nu end i finalen. Vi kan slå alle over 2 kampe, men Atletico over EN kamp ser bare rigtig besværlig ud.

What. Det er helt omvendt. I 1 kamp på neutral bane burde vi være bedre, men over to kampe kan de få et irriterende udebanemål og vinde på det.

10 år 3 måneder siden #1335 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har det ambivalent.. Barca skulle have gået videre(uden at overbevise), så de skulle lægge fokus på CHL, og ikke på ligaen - så kunne vi snuppe begge.. Omvendt er det nu også rart, at vi er sikre på, at Barca ikk snupper 2 CHL i træk som de første ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #1336 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Det kan man kalde for to dejlige CHL-aftener :-)

Det var tæt på at blive for meget da Benfica også kom foran, men det var så kun en kort våd drøm. Jeg troede for en stund at guderne havde hørt Ronaldo's bønner for ugen, men en nat er vel også helt ok.

10 år 3 måneder siden #1337 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Kom så med City, please
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 3 måneder siden #1338 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Nu kan man hurtigt blive for kæphøj oven på en helt eventyrlig god fodbolduge, men HVIS Barca havde vundet den her lidt heldigt, så ville jeg ikke have så meget imod at møde dem i en semi - jeg tror man i givent tilfælde ville have det mentale overskud og den største selvtillid og den klart bedste form. Tænk at sende dem ud?
Omvendt er det mentalt med Atletico, som jo er en ond ånd, der hjemsøger en, mand! :O

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

10 år 3 måneder siden #1339 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Puha, sikke en fodboldkamp. Jeg bryder mig meget lidt om begge hold, men hvis jeg skal se helt strategisk på det, så vil jeg langt hellere have mødt Barcelona i en eventuel semifinale.

Og jøsses, jeg havde nok kastet mit tv ud af vinduet hvis det var Real Madrid der blev så åbenlyst snydt for et straffe på et så kritisk tidspunkt i kampen. Så kan man altid diskutere om Barcelona skulle have haft et rødt kort, men egentlig synes jeg han dømte en fin kamp, pånær det missede straffe selvfølgelig.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Doc.juego

10 år 3 måneder siden #1340 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Ak, ja. Igen vælger TV3 at fokusere på den dommerfejl, der gik Atléticos vej frem for de 3 røde kort, man kan argumentere for, at Barcelona skulle have haft. Det kan godt være, at jeg har en lille sølvpapirshat på lige nu, men det lugter lidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, M_linding, asp3200, Doc.juego, andreashn, MadridistaPorVida

10 år 3 måneder siden #1341 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann y el árbitro eliminan al Barça
- www.sport.es/es/

Barcelona-avisen med klassisk smålighed. Ynkeligt og fantastisk på samme tid.

10 år 3 måneder siden #1342 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev: Puha, sikke en fodboldkamp. Jeg bryder mig meget lidt om begge hold, men hvis jeg skal se helt strategisk på det, så vil jeg langt hellere have mødt Barcelona i en eventuel semifinale.

Og jøsses, jeg havde nok kastet mit tv ud af vinduet hvis det var Real Madrid der blev så åbenlyst snydt for et straffe på et så kritisk tidspunkt i kampen. Så kan man altid diskutere om Barcelona skulle have haft et rødt kort, men egentlig synes jeg han dømte en fin kamp, pånær det missede straffe selvfølgelig.

Det havde ikke gjort nogen forskel hvis de havde fået straffe......... De havde jo brændt alligevel ;)
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, M_linding, -#7-, Doc.juego, andreashn

10 år 3 måneder siden #1343 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

-#7- skrev: Puha, sikke en fodboldkamp. Jeg bryder mig meget lidt om begge hold, men hvis jeg skal se helt strategisk på det, så vil jeg langt hellere have mødt Barcelona i en eventuel semifinale.

Det havde ikke gjort nogen forskel hvis de havde fået straffe......... De havde jo brændt alligevel ;)

Ja :). Men Iniesta skulle have haft et klokkelart rødt, hvilket aldrig nogensinde vil have ført til den situation efterfølgende ;)

10 år 3 måneder siden #1344 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Dommeren mente nok, at der var større chance for at de scorer på et frispark ;-)

Men Iniesta, Neymar og Suarez burde have været vist ud for de hændelser, de var impliceret i.

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum