Om Vores Rivaler IX
Fans er ens uanset om man holder med Real Madrid eller Barcelona. Der er mange idioter i blandt, men der er også mange fornuftige i blandt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Man kan altid grine lidt over Barcelona fans i modgang, men man skal nu ikke bruge meget mere end 5 min. på at lede efter samme pinlige opførsel og ageren herinde. Skribenterne holder et fantastisk højt og sagligt niveau, hvor de med sarkasme og små stikpiller er gode til at få strikket noget sagligt sammen.
Fans er ens uanset om man holder med Real Madrid eller Barcelona. Der er mange idioter i blandt, men der er også mange fornuftige i blandt.
Jeg er helt enig, Dios, men det er helt præcis min pointe. Havde det nemlig været fra en af brugerne, så var det ikke så underligt. Vi ser tingene forskelligt og for det meste med egne briller. Problemet er at det er fra en af skribenterne. Ligeledes med SR4's indlæg. Altså hvis bagmændene bag siden er på så lavt et niveau..så kan man faktisk godt forstå brugerne :-)
ElMadrid skrev:
Dios skrev: Man kan altid grine lidt over Barcelona fans i modgang, men man skal nu ikke bruge meget mere end 5 min. på at lede efter samme pinlige opførsel og ageren herinde. Skribenterne holder et fantastisk højt og sagligt niveau, hvor de med sarkasme og små stikpiller er gode til at få strikket noget sagligt sammen.
Jeg er helt enig, Dios, men det er helt præcis min pointe. Havde det nemlig været fra en af brugerne, så var det ikke så underligt. Vi ser tingene forskelligt og for det meste med egne briller. Problemet er at det er fra en af skribenterne. Ligeledes med SR4's indlæg. Altså hvis bagmændene bag siden er på så lavt et niveau..så kan man faktisk godt forstå brugerne :-)
Lige nøjagtig. Jeg er selvfølgelig Real-fan så det er let for mig at sige. Men helt ærlig. Det er helt vanvittigt hvad der bliver skrevet derinde. Nu er der fx en artikel om Xavi, hvor skribenten skriver at Xavi er kendt for at være en gentleman, når han udtaler sig... Altså helt ærligt så er det stik imod alt hvad Xavi skriver. Helt ingen selvkritik.
I Madridista sender man også en masse stikpiller, men når der er grund til at kritisere Real, så gør de det fandme også.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg siger ikke noget.
Steen skrev: Wow! Tør man håbe?!
I den forfatning de er i, så er alt muligt :-)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu