Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1369 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Man kan altid grine lidt over Barcelona fans i modgang, men man skal nu ikke bruge meget mere end 5 min. på at lede efter samme pinlige opførsel og ageren herinde. Skribenterne holder et fantastisk højt og sagligt niveau, hvor de med sarkasme og små stikpiller er gode til at få strikket noget sagligt sammen.
Fans er ens uanset om man holder med Real Madrid eller Barcelona. Der er mange idioter i blandt, men der er også mange fornuftige i blandt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1370 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Man kan altid grine lidt over Barcelona fans i modgang, men man skal nu ikke bruge meget mere end 5 min. på at lede efter samme pinlige opførsel og ageren herinde. Skribenterne holder et fantastisk højt og sagligt niveau, hvor de med sarkasme og små stikpiller er gode til at få strikket noget sagligt sammen.
Fans er ens uanset om man holder med Real Madrid eller Barcelona. Der er mange idioter i blandt, men der er også mange fornuftige i blandt.

Jeg er helt enig, Dios, men det er helt præcis min pointe. Havde det nemlig været fra en af brugerne, så var det ikke så underligt. Vi ser tingene forskelligt og for det meste med egne briller. Problemet er at det er fra en af skribenterne. Ligeledes med SR4's indlæg. Altså hvis bagmændene bag siden er på så lavt et niveau..så kan man faktisk godt forstå brugerne :-)

10 år 3 måneder siden #1371 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev:

Dios skrev: Man kan altid grine lidt over Barcelona fans i modgang, men man skal nu ikke bruge meget mere end 5 min. på at lede efter samme pinlige opførsel og ageren herinde. Skribenterne holder et fantastisk højt og sagligt niveau, hvor de med sarkasme og små stikpiller er gode til at få strikket noget sagligt sammen.

Jeg er helt enig, Dios, men det er helt præcis min pointe. Havde det nemlig været fra en af brugerne, så var det ikke så underligt. Vi ser tingene forskelligt og for det meste med egne briller. Problemet er at det er fra en af skribenterne. Ligeledes med SR4's indlæg. Altså hvis bagmændene bag siden er på så lavt et niveau..så kan man faktisk godt forstå brugerne :-)

Lige nøjagtig. Jeg er selvfølgelig Real-fan så det er let for mig at sige. Men helt ærlig. Det er helt vanvittigt hvad der bliver skrevet derinde. Nu er der fx en artikel om Xavi, hvor skribenten skriver at Xavi er kendt for at være en gentleman, når han udtaler sig... Altså helt ærligt så er det stik imod alt hvad Xavi skriver. Helt ingen selvkritik.

I Madridista sender man også en masse stikpiller, men når der er grund til at kritisere Real, så gør de det fandme også.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

10 år 3 måneder siden #1372 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor spiller Sociedad dog som nat og dag, det er jo jammerligt at se på. Las Palmas skal nok nå at overhale dem. Fint og fortjent comeback af Eibar.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 3 måneder siden #1373 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona bagud Det er ikke til at fatte, men er de i gang med at smide trofæet?

10 år 3 måneder siden #1374 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Håber det holder, men tror det ikke. Uafgjord vil også være godt.

10 år 3 måneder siden #1375 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Wow! Tør man håbe?!

10 år 3 måneder siden #1376 af madrid2000

10 år 3 måneder siden #1377 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Wow! Tør man håbe?!

I den forfatning de er i, så er alt muligt :-)

10 år 3 måneder siden #1378 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
INGEN JINX!!!!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #1379 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Ville ikke blive overrasket hvis Barca vender kampen.. Valencia er godt nok ringe defensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 3 måneder siden #1380 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona er i kæmpe stor krise. Mon de smider det hele nu?
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam

Leveret af Kunena Forum