Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1417 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

ChrillRM14 skrev: Kom så Deportivo!!

Sjældent ser jeg med på en Barca-kamp med samme iver som RM-kampe... men sådan er det nu - kald det smagløst, men hvor er det dog en gyser det her mesterskab!

Ærgerligt, at Deportivo er ude med nogle stamspillere...

Barca har vundet på Riazor i de sidste 4 sæsoner. Deportivo har vigtige spillere ude. Barca må være mildest talt ærgerrige for at bevise, at de kan overkomme krisen. Jeg tvivler desværre rigtig meget på, at Deportivo kan stille noget op i aften.

Men om ikke andet er det da helt igennem fantastisk, at vi har spænding i ligaen :-)

Nå... det holdt heller ikke så lang tid.. :P

EDIT: Til dem, der ikke ser den kan jeg sige, at Deportivo dog har haft 2 100% chancer.... suk

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1418 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Suarez skubber modstanderen væk med begge hænder de lille gnom. Der skulle være dømt frispark og målet skulle være annulleret.

10 år 3 måneder siden #1419 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona har fem finaler mod bundhold. De vinder dem, ærgeligt vi ikke har kendt vores besøgstid og dummet os med mange pointtab:(.

Må håbe CHL lykkedes.

10 år 3 måneder siden #1420 af ChrillRM14
Suarez idag: 4 mål og 3 assists...
av av av

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #1421 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Suarez idag: 4 mål og 3 assists...
av av av

Det er det glade vanvid.
Heldigvis har vi en spiller, der ind imellem leverer lignende praestationer.

Lad ham endelig toemme de stoevler for maal i dag, saa de kan smide point i en af de naeste.

10 år 3 måneder siden #1422 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Vi var jo også "ude af krisen", da vi vandt 10-2 over Rayo Vallecano - NOOOT! Lad os ikke gøre Barca bedre, end de er. Tam modstander, og selvom det er på en billig baggrund, er det et flot resultat.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 3 måneder siden #1423 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Endnu en storsejr til Barcelona i dag. Det skal dog lige med, at de angivelig fik ufattelig megen dommerhjælp. Jeg så ikke så meget af kampen, men på Goal.coms live-opdatering kan jeg læse mig til, at Barcelona måske begik frispark ved 1-0 målet, Suárez helt klart var offside ved 2-0 målet og 2 af de tre straffespark enten var forkert dømt eller meget tynde.

Det sjove er, at et par Barcelona-fans brokkede sig højlydt over Keylor Navas tidligere i dag på bold.dks debatforum, hvor de mente, at han begik straffespark, og skulle have haft et rødt kort, men nu var dommerfejlene lige pludselig ikke afgørende, så det var ligemeget.

10 år 3 måneder siden #1424 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev: Det sjove er, at et par Barcelona-fans brokkede sig højlydt over Keylor Navas tidligere i dag på bold.dks debatforum, hvor de mente, at han begik straffespark, og skulle have haft et rødt kort, men nu var dommerfejlene lige pludselig ikke afgørende, så det var ligemeget.

Hvilken situation var dog det? :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 3 måneder siden #1425 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Roesen7 skrev:

Mølbat skrev: Det sjove er, at et par Barcelona-fans brokkede sig højlydt over Keylor Navas tidligere i dag på bold.dks debatforum, hvor de mente, at han begik straffespark, og skulle have haft et rødt kort, men nu var dommerfejlene lige pludselig ikke afgørende, så det var ligemeget.

streamable.com/2nq7

I hvert fald den der blev diskuteret på Twitter.

10 år 3 måneder siden #1426 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Roesen7 skrev:

I første halvleg, hvor Navas kom hurtigt ud af målet for at sikre sig en bold. I samme ombæring gik han ind med fødderne først, og ramte Rayo-spilleren, der jagtede bolden, men Navas fik alligevel fat på den først.

Det skal dog siges, at det kun var Barcelona-fans, og så åbenbart den tidligere danske dommer Kenn Hansen, som mente at der skulle dømmes straffe og gives rødt til Navas. Jeg mener det ikke, ingen andre mente det, ja selv en Barcelona-fan på debatforummet modsagde de andre Barca-fans, og holdt fast i, at der ikke var noget at komme efter.

10 år 3 måneder siden #1427 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
De har ude mod Betis.

Den bliver svær vil jeg tro.

10 år 3 måneder siden #1428 af ChrillRM14

R7CR7GB11 skrev:

ChrillRM14 skrev: Suarez idag: 4 mål og 3 assists...
av av av

Det er det glade vanvid.
Heldigvis har vi en spiller, der ind imellem leverer lignende praestationer.

Lad ham endelig toemme de stoevler for maal i dag, saa de kan smide point i en af de naeste.

Når nu det er den usympatiske Suarez, der fører topscorerlisten, så bliver det lige pludselig vigtigt, at Ronaldo vinder den - om det så bare er en "ligegyldig" individuel titel eller ej >:(

Leveret af Kunena Forum