Om Vores Rivaler IX
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Barca ligner et hold, der kommer til at tabe flere point i de sidste fem kampe, for alle modstanderne ved, at det er muligt at drille dem! Især kampen mod Espanyol kan blive mere interessant end normalt :D
Lad os nu for guds skyld kunne holde dampen oppe i begge turneringer og ikke snuble, som det var tilfældet sidste år!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Der skal fyres på alle cylindre i de resterende 7-8 kampe i sæsonen, og hver kamp er sgu en finale!! Det betyder unægteligt, at bredden igen kommer til at spille en rolle, i forhold til for en måned siden, hvor ligaen så afgjort ud - Zidanes evner som træner kommer virkelig på prøve nu!
Barca ligner et hold, der kommer til at tabe flere point i de sidste fem kampe, for alle modstanderne ved, at det er muligt at drille dem! Især kampen mod Espanyol kan blive mere interessant end normalt :D
Lad os nu for guds skyld kunne holde dampen oppe i begge turneringer og ikke snuble, som det var tilfældet sidste år!
Det kan blive yderst interessant allerede på onsdag, hvor de møder Deportivo ude, og Pigué vist er ude med karantæne.
- rene
- Gæst
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
rene skrev: Ikke for at være lyseslukker, men for at vi skal kunne vinde mesterskabet kræver det at Atletico Madrid smider point, hvilket jeg desværre ikke ser ske, da det kører for dem lige nu, det dem vi skal bekymre os om, ikke Barcelona mere tror jeg, men tror desværre ikke på mesterskabet i denne omgang, hvilket vi selv er skyld i, tror vores larmende naboer snupper den i år.
Naboer eller ej - det er et ret så meget bedre alternativ, end hvis man må gå på sommerferie med et catalansk mesterskab...
Vi har ikke været så tæt på mesterskabet i meget lang tid... Vi er slet slet ikke favoritter, men vi er med i kapløbet, og det er sgu en forbedring, når man tænker på, hvad situationen var for en måned siden :)
Plus det faktum at være favoritter i en kommende Chl-semi, så er sæsonen pt ikke så dårlig!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
rene skrev: Ikke for at være lyseslukker, men for at vi skal kunne vinde mesterskabet kræver det at Atletico Madrid smider point, hvilket jeg desværre ikke ser ske, da det kører for dem lige nu, det dem vi skal bekymre os om, ikke Barcelona mere tror jeg, men tror desværre ikke på mesterskabet i denne omgang, hvilket vi selv er skyld i, tror vores larmende naboer snupper den i år.
På den side så har de CL at tænke på og her vores trup i hvertfald bedre
Den eneste pointe det for alvor gælder er, at man skal spille til det er matematisk umuligt at vinde! That's it.
Hvis Real Madrid-spillerne havde samme mentalitet som mange brugere på madridista.dk, så havde de smidt håndklædet tilbage i december. Men de er kommet op på hesten, og er kun 1 point efter. Desuden er vi nok mange, som bedre kan leve med et Atletico-mesterskab;)
Atletico skal besøge Bilbao og Levante (som kæmper for at overleve) - lad os se hvordan det går. De scorer ikke mange mål, så et pointtab er selvfølgelig muligt.
Real Madrid har nok det sværeste program, så det bliver naturligvis vanskeligt at vinde alle de resterende kampe. Men der er en realistisk chance:-)