Om Vores Rivaler IX
- JesperThomsen
- Platin bruger
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men Perez tænker kun på CL-titler, det er tydeligt. Et mesterskab hver andet eller tredje år er rigeligt. Calma, calma. Der er altid næste år.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Joao Cancelo - Verdensklassespiller, på en position hvor de var meget tyndt besat. Læser Perez med?
Gündogan - Verdensklassespiller. Bred og stærk midtbane de har nu.
Joao Felix - Typemæssigt en stærk signing.
Vitor Roque - Fremtidens mand.
Oriol Romeu og Iñigo - Moneyball
Husk på de også har mistet både Dembele og Fati. Som jeg syntes er langt bedre end Felix. Ellers enig, så har de haft en godt transfervindue. Gündogan er et sindssygt godt køb. Cancelo kan blive en dreng eller pige. Han kunne ikke bruges i City og Bayern.NadaMás post=166996 skrev: Barcelona med endnu er super stærkt vindue. Syntes sgu at de handler med hovedet koldt, trods deres økonomiske begrænsninger.
Joao Cancelo - Verdensklassespiller, på en position hvor de var meget tyndt besat. Læser Perez med?
- Brylle
- Gæst
TjaNadaMás post=166996 skrev: Barcelona med endnu er super stærkt vindue. Syntes sgu at de handler med hovedet koldt, trods deres økonomiske begrænsninger.
Cancelo - Fugl eller fisk. Han er godt nok svingende og blev vejet for let i Bayern og City. Potentiel verdensklasse spiller ja, men der er ingen garanti for at han slår til og så passer det jo perfekt hvis Vinicius kan løbe ned bag hans manglende defensive tilstedeværelse i et Classico (hvis han spiller på venstre side)
Gundogan træder ind på en midtbane med Pedri, De Jong og radiobilen. En af de 4 skal starte ud hvis alle er klar. Breddemæssigt er det en stærk signing og heldigt nu hvor Pedri er ude, men jeg tvivler på om det nu også hæver overliggeren.
Jeg gad fandme ikke have Joao Felix og hans alibifodbold i klubben. Jeg ville kaste mig grædende ned gulvet hvis vi købte ham, Romeu og Inigo. Ududeligt.
De fik Vitor Roque og vi fik Endrick. Jeg ved godt hvem der er kaldt den nye Pele. Men spændende bliver det med ham og det kan jo så gå begge veje.
De har mistet Busquets og Dembele og det trøster jeg mig meget ved.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Felix Lewandowski
Balde Pedri Cancelo
De Jong Gündogan
Christensen Araujo Kounde
Ter Stegen
Felix der kan tag løb omkring Lewandowski (som Müller gjorde i Bayern)
Balde og Cancelo som kan være med til et hidsig genpres men kan også falde ned i en 5 backs bagkæde, hvis først genpres ikke lykkedes.
Jeg glæder mig ihvertfald til El Clasico.
Hala Madrid