Om Vores Rivaler IX

1 år 1 måned siden #13681 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=167224 skrev:

Madrid post=167223 skrev:

9eren post=167214 skrev: Den største taber mentalitet er dem som konstant klager over truppens mangler og kritisere enkelte spillere.

Barcelona har netop lagt sig i krig ift dommerne, og mener at Real Madrid er favoriseret i de første 4 kampe. I går fik de selv et straffespark som aldrig skulle ha været dømt.

​Sidste sæson fik vi 12 straffespark imens Barcelona fik 2. 

​Nu skal jeg ikke goere mig klog paa hvem der blev favoriseret af dommerne sidste season, da jeg sjaeldent saa en Barca kamp, men nu hoerer der en del flere faktorer med til de 2 tal du smider op, f.eks saa skabte Barca betydeligt faerre chancer end Real i sidste season, dvs at de simpelhen ikke kom i feltet saa mange gange som Real og dermed falder deres chance ogsaa for at faa en straffespark doemt (eller fra doemt).

​Det er lige præcis det argument Barca fans plejer bruge når de får tildelt flest straffe 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #13682 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=167235 skrev:

DeLaRed post=167224 skrev:

Madrid post=167223 skrev:

9eren post=167214 skrev: Den største taber mentalitet er dem som konstant klager over truppens mangler og kritisere enkelte spillere.

Barcelona har netop lagt sig i krig ift dommerne, og mener at Real Madrid er favoriseret i de første 4 kampe. I går fik de selv et straffespark som aldrig skulle ha været dømt.

​Sidste sæson fik vi 12 straffespark imens Barcelona fik 2. 

​Nu skal jeg ikke goere mig klog paa hvem der blev favoriseret af dommerne sidste season, da jeg sjaeldent saa en Barca kamp, men nu hoerer der en del flere faktorer med til de 2 tal du smider op, f.eks saa skabte Barca betydeligt faerre chancer end Real i sidste season, dvs at de simpelhen ikke kom i feltet saa mange gange som Real og dermed falder deres chance ogsaa for at faa en straffespark doemt (eller fra doemt).

​Det er lige præcis det argument Barca fans plejer bruge når de får tildelt flest straffe 

Så derfor skal man nok stoppe med at remse statistikker op og i stedet for kigge på dommerkendelserne? :D Bare fordi vi fik 12, kunne vi jo stadig være blevet snydt for 5 mere, imens Barcelona fik sine 2 på fejl. Altså det giver jo ingen mening haha.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 1 måned siden #13683 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Det er bare sådan fodbold er og derfor giver det sjældent mening at være alt for træt af kendelserne. Jeg tror på at vind og vejr bliver ligeligt fordelt over tid, og det hjælper mig egenligt til ikke at blive for irriteret over det når vi får dommerfejl imod os :)
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 1 måned siden #13684 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Sådan har jeg det også normalt, men virkeligheden virker desværre ikke helt til at være sådan. Vi har jo set det i Serie A før, hvor dommere er blevet bestukket, hvor Juventus var den hel store synder og måtte ned i Serie B. Nu ligner det at der heller ikke har været helt rent mel i posen hos Barcelona. På hvilken skala de har snydt er svært at sige og hvor meget det har påvirket. Men de har altså ikke betalt 7 millioner euro for dommer-raporter, så et eller andet er der foregået :/
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 1 måned siden #13685 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen skal tilbage og passe køer!

Galactico downfall version 2

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #13686 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen der har fulgt med i Leverkusen sidste sæson og denne? Xabi Alonso er nævnt som afløser for Ancelotti næste sæson, og det ligner umiddelbart, at han spiller ret attraktiv fodbold. Men det vurderer jeg kun på statistiker og så de klip jeg har set af deres mål.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 1 måned siden #13687 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=167281 skrev: Nogen der har fulgt med i Leverkusen sidste sæson og denne? Xabi Alonso er nævnt som afløser for Ancelotti næste sæson, og det ligner umiddelbart, at han spiller ret attraktiv fodbold. Men det vurderer jeg kun på statistiker og så de klip jeg har set af deres mål.

​Han har taget et Leverkusen hold i krise, som lå og legede med om nedrykning sidste sæson, og førte dem til en Europa League semifinale og nr. 6 i tabellen. I år fortsætter de hvor de slap med massere af mål og 3/3 sejre. Han har stået i lære hos både Mourinho og Pep. Jeg tror han er manden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 1 måned siden #13688 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca har ramt rigtigt med Yamalz geez 16 år

1 år 1 måned siden #13689 af 9eren
Ligesom med Ansu Fati?

1 år 1 måned siden #13690 af 9eren
Det kan sagtens være de har ramt rigtigt. Men der er lang vej endnu. På det her plan skal du være afgørende også i de store kampe. Det er ikke nok det han var vist endnu

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #13691 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=167298 skrev: Det kan sagtens være de har ramt rigtigt. Men der er lang vej endnu. På det her plan skal du være afgørende også i de store kampe. Det er ikke nok det han var vist endnu

​Men han ser ekstremt lovende ud, Yamal. Fati var også virkelig god inden sine skader. De har fået nogle gode talenter igennem på det sidste.

Jeg savner Pepe :(

1 år 1 måned siden #13692 af 9eren
Det er jeg ikke uenig i at han gør. Men lad os tage Pedri, han har altså haft nogle bekymrende perioder med skader og det handler det også om. En spiller der kan undgå de alvorlige skader og blive ved med at præstere på topplan som Raúl gjorde det. Ansu Fati er selvfølgelig uheldig, men nu er han altså i en mindre klub. Dengang han kom frem var snakken den samme; ååh Barcelona er så gode til at få talenter op osv. på trods af at han kom fra Sevilla og Messi kom først til Barcelona som 14 årig. Skru lige ned med alt det talent snak i Barcelona. Man skulle dælme tro at der er en Barcelona fan zone herinde nogen gange. Barcelona har altså røget ud på flere pinlige måder med deres ungdomstalenter de sidste sæsoner.

Selvom der er langt i mellem vores giga talenter og ja jeg savner godt nok nogle der kan komme op som Raúl gjorde det. Så er Måske Nico Paz en af slagsen. Han ser sindsyg lovende ud ligesom Gonzalo.

Yamal faldt i øvrigt fuldstændig ud af kampen mod Castilla sidste sæson, hvor Barcelona tabte 3-0. Man er ikke bedre end sin sidste kamp.

Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum