Om Vores Rivaler IX
Det er lige præcis det argument Barca fans plejer bruge når de får tildelt flest straffeDeLaRed post=167224 skrev:
Nu skal jeg ikke goere mig klog paa hvem der blev favoriseret af dommerne sidste season, da jeg sjaeldent saa en Barca kamp, men nu hoerer der en del flere faktorer med til de 2 tal du smider op, f.eks saa skabte Barca betydeligt faerre chancer end Real i sidste season, dvs at de simpelhen ikke kom i feltet saa mange gange som Real og dermed falder deres chance ogsaa for at faa en straffespark doemt (eller fra doemt).Madrid post=167223 skrev:
Sidste sæson fik vi 12 straffespark imens Barcelona fik 2.9eren post=167214 skrev: Den største taber mentalitet er dem som konstant klager over truppens mangler og kritisere enkelte spillere.
Barcelona har netop lagt sig i krig ift dommerne, og mener at Real Madrid er favoriseret i de første 4 kampe. I går fik de selv et straffespark som aldrig skulle ha været dømt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo post=167235 skrev:
Det er lige præcis det argument Barca fans plejer bruge når de får tildelt flest straffeDeLaRed post=167224 skrev:
Nu skal jeg ikke goere mig klog paa hvem der blev favoriseret af dommerne sidste season, da jeg sjaeldent saa en Barca kamp, men nu hoerer der en del flere faktorer med til de 2 tal du smider op, f.eks saa skabte Barca betydeligt faerre chancer end Real i sidste season, dvs at de simpelhen ikke kom i feltet saa mange gange som Real og dermed falder deres chance ogsaa for at faa en straffespark doemt (eller fra doemt).Madrid post=167223 skrev:
Sidste sæson fik vi 12 straffespark imens Barcelona fik 2.9eren post=167214 skrev: Den største taber mentalitet er dem som konstant klager over truppens mangler og kritisere enkelte spillere.
Barcelona har netop lagt sig i krig ift dommerne, og mener at Real Madrid er favoriseret i de første 4 kampe. I går fik de selv et straffespark som aldrig skulle ha været dømt.
Så derfor skal man nok stoppe med at remse statistikker op og i stedet for kigge på dommerkendelserne? :D Bare fordi vi fik 12, kunne vi jo stadig være blevet snydt for 5 mere, imens Barcelona fik sine 2 på fejl. Altså det giver jo ingen mening haha.
Galactico downfall version 2
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Han har taget et Leverkusen hold i krise, som lå og legede med om nedrykning sidste sæson, og førte dem til en Europa League semifinale og nr. 6 i tabellen. I år fortsætter de hvor de slap med massere af mål og 3/3 sejre. Han har stået i lære hos både Mourinho og Pep. Jeg tror han er manden.Madridista02 post=167281 skrev: Nogen der har fulgt med i Leverkusen sidste sæson og denne? Xabi Alonso er nævnt som afløser for Ancelotti næste sæson, og det ligner umiddelbart, at han spiller ret attraktiv fodbold. Men det vurderer jeg kun på statistiker og så de klip jeg har set af deres mål.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Men han ser ekstremt lovende ud, Yamal. Fati var også virkelig god inden sine skader. De har fået nogle gode talenter igennem på det sidste.9eren post=167298 skrev: Det kan sagtens være de har ramt rigtigt. Men der er lang vej endnu. På det her plan skal du være afgørende også i de store kampe. Det er ikke nok det han var vist endnu
Jeg savner Pepe :(
Selvom der er langt i mellem vores giga talenter og ja jeg savner godt nok nogle der kan komme op som Raúl gjorde det. Så er Måske Nico Paz en af slagsen. Han ser sindsyg lovende ud ligesom Gonzalo.
Yamal faldt i øvrigt fuldstændig ud af kampen mod Castilla sidste sæson, hvor Barcelona tabte 3-0. Man er ikke bedre end sin sidste kamp.