Om Vores Rivaler IX
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Galactico downfall version 2
Det bliver en smule smukt og rørende.
Det ville være en smuk historie. Krydser fingre.Dybbøl post=167206 skrev: Sergio Ramos aka el Capitan, tilbage til La liga og Sevilla. Håber det snart bliver bekræftet. Han vender tilbage efter 18 år. Ej hvor jeg glæder mig til Sevilla kommer på besøg på Bernabeu og han kan blive hyldet.
Og enig i brugeren der ikke gider høre på det ynk med Barca’s dommerhjælp og at vi aldrig selv får noget som helst. Det er tabermentalitet der vil noget. Taber vi igen mesterskabet er det udelukkende vores egen skyld, ikke dommere, modvind, slidte baner eller andet. Lad Xavi om den slags hyleri.
Barcelona har netop lagt sig i krig ift dommerne, og mener at Real Madrid er favoriseret i de første 4 kampe. I går fik de selv et straffespark som aldrig skulle ha været dømt.
Kan han dække Gavi opDybbøl post=167206 skrev: Sergio Ramos aka el Capitan, tilbage til La liga og Sevilla. Håber det snart bliver bekræftet. Han vender tilbage efter 18 år. Ej hvor jeg glæder mig til Sevilla kommer på besøg på Bernabeu og han kan blive hyldet.
Vi møder Sevilla d. 22 oktober på Pizjuán, forhåbentligt med Ramos som starter.
Det skulle lige hedde sig, at han får sendt Bellingham på hospitalet ..
Bliver virkelig fedt, at se ham i Spanien igen.
Sidste sæson fik vi 12 straffespark imens Barcelona fik 2.9eren post=167214 skrev: Den største taber mentalitet er dem som konstant klager over truppens mangler og kritisere enkelte spillere.
Barcelona har netop lagt sig i krig ift dommerne, og mener at Real Madrid er favoriseret i de første 4 kampe. I går fik de selv et straffespark som aldrig skulle ha været dømt.
Nu skal jeg ikke goere mig klog paa hvem der blev favoriseret af dommerne sidste season, da jeg sjaeldent saa en Barca kamp, men nu hoerer der en del flere faktorer med til de 2 tal du smider op, f.eks saa skabte Barca betydeligt faerre chancer end Real i sidste season, dvs at de simpelhen ikke kom i feltet saa mange gange som Real og dermed falder deres chance ogsaa for at faa en straffespark doemt (eller fra doemt).Madrid post=167223 skrev:
Sidste sæson fik vi 12 straffespark imens Barcelona fik 2.9eren post=167214 skrev: Den største taber mentalitet er dem som konstant klager over truppens mangler og kritisere enkelte spillere.
Donde está la biblioteca?
For at istedet sige ja tak til €1M/årligt i Sevilla.
Ramos, du er en f**king chef.
Respekt herfra og held og lykke.
- madrid2000
- Bandlyst
Kan du huske, hvorfor Ramos ikke forlængede med os? :-)Dybbøl post=167229 skrev: Ramos sagde nej tak til henholdvis €11M/årligt fra Galatasaray og €20M/årligt fra Al-Ittihad.
For at istedet sige ja tak til €1M/årligt i Sevilla.
Ramos, du er en f**king chef.
Respekt herfra og held og lykke.
Alle over 30år får kun tilbudt forlænges af ét år adgangen.
Mindes Ramos vil have mindst 2år.
Papa Perez giver ikke en f**k. Han er ben hård. Ligemeget om du hedder Hazard eller Ramos.