Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hjernedødt.Real HWL post=168104 skrev:
Madridista02 post=168102 skrev:
Elendig som altid? Undskyld hvad?Ramos4 post=168097 skrev: Ramos, elendig som altid.
Ja man tror det er løgn hvad men skal læse nogen gange. Sindssygt skrevet!
Jeg savner Pepe :(
Sevilla mangler virkelig nogle nye stjerner.. der er aldrig rigtig kommet et generationsskifte. De kan ikke blive ved med at køre Rakitic og Fernando på midtbanen. Har heller aldrig været særlig imponeret af Jordan. Nu har de fået ham der Sow ind, men må da håbe for dem at han kan noget.
Bare rolig. Det er der aldrig nogen der gør.9eren post=168108 skrev:
tror ikke du forstår min pointeKiwes post=168106 skrev: De har jo ikke haft problemer. Sevilla er jo totalt inkompetent når de rammer feltet. De har intet farligt haft.
Og pænt misundelig på alle jer der ser Barca’s kampe, eller ikke misundelig på at i glor på dem, men på at i har så meget tid at i også kan se deres. Jeg kan knapt nok finde tid til at se Madrids kampe :-/
Og netop den der "ro"-faktoren er også årsagen til at Xabi har forlænget aftalen med Leverkusen, selvom ingen af os ville være chokeret, hvis det viser sig, at han havde en speciel klausul i kontrakten, der gør at han kan ankomme til Real Madrid allerede til sommer uden ståhej.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja tak! Og Mbappés på sit 1-0 mål.Lars1991 post=168350 skrev: Har i set Højlunds jubelscener? :D Han tror han er Bellingham!
Det var også en super performance fra Rasmus, så der skulle nogle tilsvarende jubelscener til !NadaMás post=168356 skrev:
Ja tak! Og Mbappés på sit 1-0 mål.Lars1991 post=168350 skrev: Har i set Højlunds jubelscener? :D Han tror han er Bellingham!