Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Og det kan jo ske når man er det offensive es der skal skabe noget.
Så vil nogen give en beskrivelse? (Hugol/9’eren det er okay du springer denne over)
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvem har kaldt dem stjerner ?9eren post=167972 skrev:
de blev kaldt stjerner. Balde er en rigtig god spiller sammen med Gavi, men på den store scene i CL eller europæisk fodbold har ingen af de to gjort noget væsen af sig. Det er ikke nok at præstere i den spanske liga som jo oveni er meget korrupt anlagt og har været det i mange år. Den er som Hamilton sagde efter nederlaget til Verstappen, manipulated!!Fondo_Sur post=167968 skrev: @9eren
Du har ret i, at jeg ikke skulle have taget Pedri med som eksempel, da han blev hentet sent.
Men du kan ikke se bort fra Balde, Gavi, Yamal og Fermin. Jeg tror egenligt at flere fra Castilla har nogenlunde samme niveau, men det er imponerende at se dem træde direkte ind på 1. holdet i stedet for at have flere mellemstationer for at måske at kunne slå til i deres start 20’erne. Men der forskelle på spillerstilen som nævnt i det forrige indlæg, og det spiller ind. Real Madrid har da en nogenlunde samme spillestil med teknisk fodbold igennem de sidste to årtier, men den varierer ret meget, og mon ikke også, at den har varieret ret meget i ungdomsholdene. Det kan ikke rigtig diskuteres.
de to sidste er jo først lige startet op. Yamal har ikke bevist noget endnu andet i nogle få kampe, hvor Barcelona har haft større issues med forsvaret!
Jeg savner Pepe :(
Brylle post=167974 skrev: Hvad er det Yamal er så god til? Jeg har kun set ham i sæsonens første kamp hvor han smed den ene bold væk efter den anden :D
Og det kan jo ske når man er det offensive es der skal skabe noget.
Så vil nogen give en beskrivelse? (Hugol/9’eren det er okay du springer denne over)
Han er utrolig hurtig og adræt. Han kan skifte retning virkelig let og hurtigt, hvilket gør ham til en rigtig god dribler.
Han mangler dog styrke og balance, hvilket gør at han falder let, og lavede da også et par triste forsøg på skuespil igår f.eks, den ene gang fordi han allerede var ved at miste balancen. Det ligner hans svaghed er at komme hurtigt og aggressivt ind på kroppen af ham, det lignede han havde lidt svært ved at håndtere det igår i hvert fald.
Har ikke set nok til hans pasning- eller afslutningsspil til at kommentere på det.
Barcelona er på hjemmebane, Sevilla ligger sig fladt ned.Hamid8210 post=168082 skrev: Dagen er kommet hvor Sergio Ramos kan sætte køteren Gavi på plads
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
tro mig, hvis jeg havde set det, så havde der stået Negreira på de næste 20 opslag fra mig