Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mener blot at Xavi umiddelbart ikke er dum og har som oftest en eller anden "latterlig" undskyldning når tingene går dårligt eller Barca imod.9eren post=169801 skrev: Uddyb venligst?
Og store trænere har ofte brugt disse "latterlige" undskyldninger, kommentarer og lignende for så at stå forrest i skudlinjen i pressen, således opmærksomheden rettes mod dem/kommentarerne og i mindre grad det underpræsterende hold og spillerne herpå.
Mourinho er det bedste eksempel og nok den bedste overhovedet til det.
Når det er sagt, så synes jeg ikke Xavi fremstår specielt god i pressen generelt.
- 9eren
- Gæst
-
Det er nødt til at stoppe. City og United er også vanvittigt hårdt ramt bl.a.SeQueda post=169919 skrev: Så er Barca også ramt. Gavi udgik med knæskade for Spanien.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
@diarioas
Av så ramte det også dem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Med alle de kampe bliver de store hold nød til at have 22-24 mand, som alle kan indgå i startopstillingen. Det er jo ikke realistisk. Man bliver nød til at sænke antallet af kampe.
Jeg mindes ikke at skader forekom i samme omfang fra 15 år siden.
Spiller man i dag på topniveau for klub og land, bliver det jo let til +65 kampe pr. sæson. Klub VM, EM og ChL bliver alle udvidet.
Jeg mener, at det var årsagen til at Varane stoppede på det franske landshold inden han rundede de 30.
- 9eren
- Gæst
-
Headshot.Kiwes post=169922 skrev: BREAKING: Gavi has torn his ACL. His season is OVER. He will also miss the EUROs.
@diarioas
Av så ramte det også dem.
Jeg ved ikke om det er de mange kampe. Er spillerne presset til at spille eller må de ikke sige de ikke er klar?
- 9eren
- Gæst
-