Om Vores Rivaler IX
9eren post=169985 skrev: Jeg tror vi ser Gironas grænse for gode resultater mod Athletic. Mallorca havde en giga chance til 1-1 i går mod Atleti. Jeg tror ikke det bliver en nem kamp i dag. Cadiz er stærke og vi skal være noget heldige for at få sejr.
Heldige for en sejr? Jeg synes, du undervurderer os. Nuvel, vi har mange skader, men jeg vil nu mene, at vi stadig er stærkest, og det er mere modstanderne, der skal være heldige for at få point med.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Hvor mange års erfaring har du med at være nedladende?9eren post=169987 skrev: Jeg har mere end 30 års erfaring med spansk fodbold. Så der er en grund til at jeg siger som jeg gør. Alt kan ske i fodbold, jeg har altid en klar holdning om at ingen kampe bare er vundet på forhånd. Og selvom hvis vi ingen skader havde, ville jeg have samme holdning.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
9eren post=169987 skrev: Jeg har mere end 30 års erfaring med spansk fodbold. Så der er en grund til at jeg siger som jeg gør. Alt kan ske i fodbold, jeg har altid en klar holdning om at ingen kampe bare er vundet på forhånd. Og selvom hvis vi ingen skader havde, ville jeg have samme holdning.
Jeg er fuldstændig enig i, at ingen kampe bare er vundet på forhånd - den arrogance så vi koste i Danmarks seneste landskampe. Men derfra og så til, at vi skal være heldige at vinde, så har vi to så forskellige udgangspunkter, at vi næppe bliver enige. Men altså, du må føle dig som fætter Højben, hvis der ikke skal mere til at du føler dig heldig ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
Ud fra Cadiz sæson så vurdere jeg at vi skal have held med for at tage de 3 points i dag ja.Vinícius post=169989 skrev:
9eren post=169987 skrev: Jeg har mere end 30 års erfaring med spansk fodbold. Så der er en grund til at jeg siger som jeg gør. Alt kan ske i fodbold, jeg har altid en klar holdning om at ingen kampe bare er vundet på forhånd. Og selvom hvis vi ingen skader havde, ville jeg have samme holdning.
Jeg er fuldstændig enig i, at ingen kampe bare er vundet på forhånd - den arrogance så vi koste i Danmarks seneste landskampe. Men derfra og så til, at vi skal være heldige at vinde, så har vi to så forskellige udgangspunkter, at vi næppe bliver enige. Men altså, du må føle dig som fætter Højben, hvis der ikke skal mere til at du føler dig heldig ;)
9eren post=169991 skrev:
Ud fra Cadiz sæson så vurdere jeg at vi skal have held med for at tage de 3 points i dag ja.Vinícius post=169989 skrev:
Men lad os da prøve at diskutere det?
Det er Cadiz på 16. pladsen, der ikke har vundet siden 1. september i Ligaen. Derfor mener jeg, at vi har ret gode chancer for at vinde.
Hvad gør, at du mener, at vi skal være heldige for at vinde?
- 9eren
- Gæst
-
Cadiz er et stærkt hjemmebane hold og i Spanien er det sjældent at udeholdet tager sejre.
Selvfølgelig når vi kigger på papiret så er vi bedst og i første halvleg er vi også bedst. Men der skal så lidt til før kampen kan vende.
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Det var da heldigt at vi overvandt favoritterne og de 30 års erfaring9eren post=169987 skrev: Jeg har mere end 30 års erfaring med spansk fodbold. Så der er en grund til at jeg siger som jeg gør. Alt kan ske i fodbold, jeg har altid en klar holdning om at ingen kampe bare er vundet på forhånd. Og selvom hvis vi ingen skader havde, ville jeg have samme holdning.
Dårlig stil med dit indlæg tidligere. Uanset om du får ret eller ikke.
- 9eren
- Gæst
-
kan ikke se det er dårlig stil. Jeg fik ikke ret og heldigvis for dette, men jeg forklarer da hvorfor jeg gik ind med en tanke om at kampen blev svær. Cadiz havde kun tabt 1 kamp på hjemmebane inden Real Madrid og det var mod Girona.Fondo_Sur post=170043 skrev: @9eren
Dårlig stil med dit indlæg tidligere. Uanset om du får ret eller ikke.