Om Vores Rivaler IX

2 år 8 måneder siden #14077 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Tænker I at vinter VM’et har noget at gøre med alle de skader vi oplever?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #14078 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Gavi korsbåndsskadet.. Det må vel være et farvel til resten af sæsonen til ham også

2 år 8 måneder siden #14079 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=169930 skrev: ​Gavi korsbåndsskadet.. Det må vel være et farvel til resten af sæsonen til ham også

​Ja, han skal ikke spekulere mere i kampe for Barcelona i denne sæson og han er også ude af sommerens EM og OL. Minimum otte måneders pause, siger man i Barcelona-pressen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

2 år 8 måneder siden #14080 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=169930 skrev: ​Gavi korsbåndsskadet.. Det må vel være et farvel til resten af sæsonen til ham også

​Det har noget at gøre med kamp hver 3. dage minimum de fleste af årets uger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 8 måneder siden #14081 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=169929 skrev: Tænker I at vinter VM’et har noget at gøre med alle de skader vi oplever?

​Det var noget af det første jeg begyndte at tænke på, da jeg så alle vores skader, og andre store holds skader, men vi har jo før i andre sæsoner væltet rundt i skader, så er ikke sikker på vi kan drage den konklusion med sikkerhed. Men det er da bemærkelsesværdigt og interessant hvad der ligger til grund.
​​​​​Kan også bare være ren uheld. Militao og Camavingas skader er jo mega uheldige, og ligner det sker af ren tilfældighed.

Jeg savner Pepe :(

2 år 8 måneder siden #14082 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

En velsignelse til hans modstandere og fodbolden generelt. Hellere at Gavi ryger ud af spillet, end at hans vanvidsspil skal koste uskyldige modstandere lignende skader eller det der er værre. Ren karma.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Zyconith.

2 år 8 måneder siden #14083 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=169929 skrev: Tænker I at vinter VM’et har noget at gøre med alle de skader vi oplever?

www.espn.com/soccer/story/_/id/38939319/...erity-injuries-study

ESPN har faktisk lige udgivet en artikel om netop det emne. 

DC19

2 år 8 måneder siden #14084 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Synes at det siger sig selv, at man får skader, når man nærmest ikke har nogle pauser. Jeg følger Vini på de sociale medier, og han brugte da også lige næsten hele sin sommerferie på at træne.

Man må dog undre sig over, hvordan Cristiano og Messi nærmest aldrig blev skadet. De må have nogle hemmeligheder, ellers også var de bare udvalgt af højere kræfter til at spille hele tiden.

2 år 8 måneder siden #14085 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Synd for Gavi. Han bliver formentlig aldrig den samme spiller igen. Det ligger som regel i baghoved på folk der har haft korsbåndsskader. Smerten og forløbet man skal igennem giver bare en frygt der gør at det altid vil ligge i baghoved på en. Vores egen Jese er et meget godt eksempel på en spiller der fik sin karriere ødelagt af en korsbåndsskade. 

2 år 8 måneder siden #14086 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=169940 skrev: ​Synd for Gavi. Han bliver formentlig aldrig den samme spiller igen. Det ligger som regel i baghoved på folk der har haft korsbåndsskader. Smerten og forløbet man skal igennem giver bare en frygt der gør at det altid vil ligge i baghoved på en. Vores egen Jese er et meget godt eksempel på en spiller der fik sin karriere ødelagt af en korsbåndsskade. 

​Lidt ærgerligt når vi har to korsbåndskadede spillere i truppen så.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 8 måneder siden #14087 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=169941 skrev:

Real HWL post=169940 skrev: ​Synd for Gavi. Han bliver formentlig aldrig den samme spiller igen. Det ligger som regel i baghoved på folk der har haft korsbåndsskader. Smerten og forløbet man skal igennem giver bare en frygt der gør at det altid vil ligge i baghoved på en. Vores egen Jese er et meget godt eksempel på en spiller der fik sin karriere ødelagt af en korsbåndsskade. 

​Lidt ærgerligt når vi har to korsbåndskadede spillere i truppen så.

Jeg er også meget spændt på at se Militao når han kommer tilbage igen. Courtois er jeg nu ikke så bekymret for. Han skal ikke ind i så mange nærkampe som f.eks Militao skal. Kan også huske Falcao fik en korsbåndsskade, han blev heller aldrig den samme igen.

2 år 8 måneder siden #14088 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=169939 skrev: Synes at det siger sig selv, at man får skader, når man nærmest ikke har nogle pauser. Jeg følger Vini på de sociale medier, og han brugte da også lige næsten hele sin sommerferie på at træne.

Man må dog undre sig over, hvordan Cristiano og Messi nærmest aldrig blev skadet. De må have nogle hemmeligheder, ellers også var de bare udvalgt af højere kræfter til at spille hele tiden.

​Messi og cristiano brugte deres ferier på at restituere. Men udover det, når man kigger på injury history, så har de alligevel haft en del skader igennem deres karriere. Messi har så aldrig haft en karrie-ødelæggende knæskade, men cristiano har haft en slem knæskade, og han stoppede også stortset med at drible efter han fik den.

Leveret af Kunena Forum