Om Vores Rivaler IX

1 år 2 måneder siden #14149 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Vi har ikke brug for Håland eller Mbappe

Negreira league. HDLGP!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
1 år 2 måneder siden #14150 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=170170 skrev: City skal i retten i 2024 for deres tiltale på 115 brud på FFP.

Det kan måske blive nemmere at få Haaland snarligt end jeg troede. Selvom retsagen selvfølgelig kan trække ud osv. så kunne man godt tænke sig, at nogle spillere begynder at se skriften på døren; tangsnedrykning etc.

​Der sker vel ingenting eller noget symbolsk som altid… 
Ellers ville Haaland og Rodri være velkomne 

1 år 2 måneder siden #14151 af 9eren
Tror du ikke på at denne gang kan ske noget?

Negreira league. HDLGP!

1 år 2 måneder siden #14152 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Victor Roque til Barca til januar. Spændende !

1 år 2 måneder siden #14153 af 9eren
Undskyld men han er jo skadet

sorry kan se han lige er kommet tilbage

Negreira league. HDLGP!

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #14154 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Når jeg ser hvordan andre managers er ude offentligt og snakke om deres spillere negativt, så bliver jeg virkelig glad for at vi har Ancelotti. Dén del har han fuldstændig styr på, og holder det internt. Jeg har lige læst Ten Hag at han vil skal have en snak med Rashford. Og generelt ser man bare trænere udtale sig om ting der foregår i omklædningsrummet, der er Ancelotti virkelig god til at holde det internt og ikke udstille.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Kiwes

1 år 2 måneder siden #14155 af 9eren
Uanset hvordan sæsonen forløber sig skal Carlo forlænges. Elsker virkelig det manager team

Negreira league. HDLGP!

1 år 2 måneder siden #14156 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er også helt vildt med Ancelotti som menneske og som mandskabsplejer. Hans evne til at bringe de individuelle spillere frem er også fænomenal. Han har virkelig udviklet på mange af vores store stjerner. Selv Bellingham på denne korte tid, som jeg synes han skal have en stor kredit for.

Hans taktiske evner er generelt undervurderet også. Han har jo et ry som en træner uden taktik nærmest. Og det jo helt forkert. Han har en stor taktisk indsigt og ændrer hele tiden lidt på holdet for at optimere det. Valverde og Bellingham er eksempler på spillere han har flyttet meget rundt med denne sæson. Men men med det sagt, er der for mange svipsere, og så kan jeg generelt ikke lide vores passive tilgang uden bolden. Det gav nok lidt mening tidligere, hvor vores spillere ikke var de mest atletiske typer, men det er de altså nu. Og jeg så forleden en statistik der viser, at vi er det hold i ligaen, der erobrer færrest bolde på modstanderes tredje-del. Det altså ret vildt. Og betyder, som vi alle også kan se, at vi ikke presser højt, men løber tilbage og står i vores blok (generelt). Og så kan vi så køre kontra, når vi erobrer bolden. Og det jo også en fair nok tilgang og det giver fint mening med Vini oppe foran, og den virker flot imod langt de fleste hold. Girona kampen var et godt eksempel, hvor vi bare lod dem have bolden, men de kom frem til intet (da vi kom forbi de første 10-15 minutter).
Men jeg kunne godt tænke mig at se et Real Madrid hold, der presser højt og aggressivt. Det ville også give også større chancer i de store kampe, tror jeg. Især imod Barcelona, som jo elsker at de bare får lov til at have spillet.

Så ja, Ancelotti bliver savnet, fordi han er som han er. Men synes helt klart det på tide at en ny træner med nye ideer får lov til at se hvad han kan med det her hold. Meget gerne Xabi Alonso!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, NadaMás, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 2 måneder siden #14157 af 9eren
Jeg kunne godt tænke mig at udfordre dig lidt på det med at vinde bolden så højt på banen og lave højt pres. For mod City eksempelvis og potentielt Barcelona er de meget trænet i at spille sig ud af pres, så har de momentum så kommer de jo forbi vores første kæde og så bliver det farligt.

Jeg har altid haft den holdning at dybde bolde og kontra angreb er nogle Barcelonas største svagheder, så hvorfor skal man ikke angribe hvor det er slemmest hos modstanderen. Vi vinder 0-4 sidste sæson på 3 kasser i den dur. I denne sæson vinder vi 1-2 hvor sidste mål er en dybdebold der godt nok lidt heldigt ender hos Bellingham.

Jeg synes ikke det høje presspil som Liverpool og City praksisere er noget der er fedt at se i Real Madrid. Jeg bryder mig mere om at man finder modstanderens største svaghed og rammer derefter.

Negreira league. HDLGP!

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved 9eren.

1 år 2 måneder siden #14158 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er jo altid en balancegang.

Selvfølgelig skal man bestræbe sig på at spille på modstanderens svagheder. Det er jo noget, man let vurderer og varierer fra kamp til kamp.
Samtidigt skal holdet jo også have en identitet, som er bygget på truppens styrker. Her er midtbanens fysik, løbepensum etc. jo nok den lettest identificerbare hos Real, samt kantspillernes evne til at gå forbi sin direkte mand.

Truppen ligger godt til højt presfodbold, så derfor kunne det helt sikkert være spændende at praktisere mere. Her vil en Davies også passe godt ind. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 2 måneder siden #14159 af 9eren
Jeg synes at Carlo skal have ros for at have en særlig evne ift det mentale spil i kampen. Det kan virke som om vi er helt ud og så vender det. De egenskaber er bare så vigtig at have med sig i de afgørende kampe. Det skete også sidst mod Barcelona at han får vendt holdet til at styre kampen.

Negreira league. HDLGP!

1 år 2 måneder siden #14160 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ancelottis succes mod Barcelona er desværre ikke noget han skal have ros for med flere nederlag end sejre. Ren objektiv statistisk.

Leveret af Kunena Forum