Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Miguel G
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Jeg ville i øvrigt give min højre sten for den spiller på et tidspunkt. Godt jeg ikke gjorde det!9eren post=170344 skrev: Kounde er virkelig Barcelonas bagerste korsbånd i flosset tilstand.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Har vi nogen særlig option på ham?9eren post=170349 skrev: Hvis vi ikke får Davies så er det sgu Miguel der skal komme hjem
Samme som med Kubo - vi ejer 50%.SeQueda post=170350 skrev:
Har vi nogen særlig option på ham?9eren post=170349 skrev: Hvis vi ikke får Davies så er det sgu Miguel der skal komme hjem
Real Madrid have announced the transfer of academy left-back Miguel Gutierrez to Girona, who acquired 50% of the player’s rights until the year 2027.
- 9eren
- Gæst
-
Vidste ikke, at Real Madrid stadig ejer 50%. Det er en no-brainer. Man må også spare, hvor man kan. Pengene på en Davies transfer kan så passende bruges på en højre back i stedet.9eren post=170354 skrev: onefootball.com/en/news/ex-real-madrid-f...ret-leaving-38628645
- 9eren
- Gæst
-
Det kommer an på hvad Davies koster hvis vi får ham. Husk på at Vini Tobias er udtaget til tirsdag og måske kunne være fremtidens mand på højre back.Fondo_Sur post=170355 skrev:
Vidste ikke, at Real Madrid stadig ejer 50%. Det er en no-brainer. Man må også spare, hvor man kan. Pengene på en Davies transfer kan så passende bruges på en højre back i stedet.9eren post=170354 skrev: onefootball.com/en/news/ex-real-madrid-f...ret-leaving-38628645