Om Vores Rivaler IX
- Brylle
- Gæst
-
Hold op de bliver udstillet på det tredje mål.
Jeg er stadig overbevist om at Girona går i stå. Dertil e rmaterialet ikke bedre, men det er virkelig imponerende hvor godt trænet de er. Det er fedt at se dem spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
De får bare et kæmpe moralsk boost af denne sejr. De kan se mesterskabet for sig, og kommer til at spille de kommende mange kampe som om at det var deres vigtigste kampe i deres karriere. De spiller bare godt. Det vilde er jo, at der nærmest er intet held over det.Brylle post=170369 skrev: Araujo og Kounde er virkelig til at lukke op og skide i :D
Jeg er stadig overbevist om at Girona går i stå. Dertil e rmaterialet ikke bedre, men det er virkelig imponerende hvor godt trænet de er. Det er fedt at se dem spiller.
Skulle de ende med at lave en Leicester, jamen så er der jo ikke så meget at gøre ved det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er jo ikke fordi at Barca bliver frosset ud af mesterskabskampen, de har stadig ´kun´ 5 point op til Real.
Men for mig handler det nok mest om at Real skal udnytte den her periode hvor de andre tre mesterskabskandidater møder hinanden, så jeg er mest af alt træt af pointtabet i går.
Men - Real har overstået stort set alle de svære kampe, på udebane. Dertil kommer holdet til at stå betydeligt stærkere en måned fra nu, ift. skadessituationen.
Men, jeg syntes godt man kan begynde at konkludere at Girona er med i år. Alle holdende har snart mødt hinanden en gang, og de fører ligaen, så de skal selvfølgelig tages seriøst.
- Brylle
- Gæst
-
Det er klart, men et boost holder vel ikke hele sæsonen. Det spændende er at der kommer op og nedgange for alle hold. Hvordan tackler de det når resultaterne svinger lidt? Jeg er helt enig i, at det ikke er heldigt.Fondo_Sur post=170372 skrev:
De får bare et kæmpe moralsk boost af denne sejr. De kan se mesterskabet for sig, og kommer til at spille de kommende mange kampe som om at det var deres vigtigste kampe i deres karriere. De spiller bare godt. Det vilde er jo, at der nærmest er intet held over det.Brylle post=170369 skrev: Araujo og Kounde er virkelig til at lukke op og skide i :D
- 9eren
- Gæst
-