Om Vores Rivaler IX

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14197 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Araujo og Kounde er virkelig til at lukke op og skide i :D 
Hold op de bliver udstillet på det tredje mål. 

Jeg er stadig overbevist om at Girona går i stå. Dertil e rmaterialet ikke bedre, men det er virkelig imponerende hvor godt trænet de er. Det er fedt at se dem spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #14198 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Kæft hvor er Barca dårlige 🤣

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

2 år 7 måneder siden #14199 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Sådan helt oprigtigt, hvad tænker folk om resultatet. Inden kampen ville jeg egentlig gerne have at Girona vandt, nu har jeg en underlig fornemmelse i maven..

2 år 7 måneder siden #14200 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=170369 skrev: ​Araujo og Kounde er virkelig til at lukke op og skide i :D 

Jeg er stadig overbevist om at Girona går i stå. Dertil e rmaterialet ikke bedre, men det er virkelig imponerende hvor godt trænet de er. Det er fedt at se dem spiller.

​De får bare et kæmpe moralsk boost af denne sejr. De kan se mesterskabet for sig, og kommer til at spille de kommende mange kampe som om at det var deres vigtigste kampe i deres karriere. De spiller bare godt. Det vilde er jo, at der nærmest er intet held over det.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.

2 år 7 måneder siden #14201 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Et Barcelona-nederlag skal man altid glæde sig over. Girona er gode, men jeg frygter dem ikke. Sæsonen er lang, de er kun to point foran​, vi er bedre indbyrdes, og vi har dem i en hjemmekamp i foråret. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, SeQueda, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 7 måneder siden #14202 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Girona skal nok ramme et formdyk. Er mere bange for Atletico.

Skulle de ende med at lave en Leicester, jamen så er der jo ikke så meget at gøre ved det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 7 måneder siden #14203 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Så vel nok helst en X.
Det er jo ikke fordi at Barca bliver frosset ud af mesterskabskampen, de har stadig ´kun´ 5 point op til Real. 

Men for mig handler det nok mest om at Real skal udnytte den her periode hvor de andre tre mesterskabskandidater møder hinanden, så jeg er mest af alt træt af pointtabet i går. 
Men - Real har overstået stort set alle de svære kampe, på udebane. Dertil kommer holdet til at stå betydeligt stærkere en måned fra nu, ift. skadessituationen.

Men, jeg syntes godt man kan begynde at konkludere at Girona er med i år. Alle holdende har snart mødt hinanden en gang, og de fører ligaen, så de skal selvfølgelig tages seriøst.

2 år 7 måneder siden #14204 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Efter Alaves hjemme har Girona Betis ude og derefter ATM hjemme. Heller ikke 2 lette kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 år 7 måneder siden #14205 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvis Girona og ATM kunne spille uafgjort, mens vi vinder vores resterende (lad os sige frem til Super Cup´en), så har pointfordelingen været meget fin for os.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14206 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=170372 skrev:

Brylle post=170369 skrev: ​Araujo og Kounde er virkelig til at lukke op og skide i :D 

​De får bare et kæmpe moralsk boost af denne sejr. De kan se mesterskabet for sig, og kommer til at spille de kommende mange kampe som om at det var deres vigtigste kampe i deres karriere. De spiller bare godt. Det vilde er jo, at der nærmest er intet held over det.

Det er klart, men et boost holder vel ikke hele sæsonen. Det spændende er at der kommer op og nedgange for alle hold. Hvordan tackler de det når resultaterne svinger lidt? Jeg er helt enig i, at det ikke er heldigt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14207 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Efter denne her kamp er der vel umuligt nogen der kan mene at den spanske liga ikke har noget at byde på

2 år 7 måneder siden #14208 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det kunne jo være blevet meget værre for Barcelona! Sikke en anden halvleg af Girona... men Xavi giver dem det også lidt, hva? Hvad fanden var det for en triple indskiftning med Balde som en flydende centerforsvar/midtbane? Ej altså kom nu Xavi, det er altså ikke tiden til at opfinde den dybe tallerken. Det er tid til at spille så simpelt som muligt og stadig spille på Barcelona-måden. Han bliver bare ved og ved med at tage mærkværdige beslutninger. Og han får sjældent noget ud af dem. 

Leveret af Kunena Forum