Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Kan han score med skulderen?Kiwes post=171983 skrev: Vi vidste jo godt at de ville score..desværre. Ham der Henrique Betis har minder meget om Vini. Han kan løbe of drible men kan intet når han rammer feltet.
Men flot af Barca - de vinder dog intet i år. Har ikke set et ringere Barca hold i så mange år
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Jeg føler virkelig at Barcelona er mestrene i hykleri, især nær vi tænker at de har en sag kørende med præscis dommerbestikkelse i mere end et årti, nemlig Negreira sagen. Måske er jeg farvet, men jeg er absolut af den overbevisning at de har gennem tiderne fået meget mere dommerhjælp end vi har.
Jeg skal ikke kunne sige om de har fået mere end Real har, dommerne favoriserer i det hele taget de to storklubber en smule. I andre tilfælde omvendt.BillovFO post=172018 skrev: Ifølge Mundo Deportivo har Barcelona sendt en klage ind til det spanske fodboldforbund over Real Madrids kamp mod Almeria. Joan Laporta, Barcelonas præsident, siger det ikke er første gang og de føler sig uretfærdigt behandlet.
Jeg føler virkelig at Barcelona er mestrene i hykleri, især nær vi tænker at de har en sag kørende med præscis dommerbestikkelse i mere end et årti, nemlig Negreira sagen. Måske er jeg farvet, men jeg er absolut af den overbevisning at de har gennem tiderne fået meget mere dommerhjælp end vi har.
Men at de indlægger klager, og i det hele taget bilder sig ind at de er ringere stillet end Real, er tragikomisk på alle plan.
Som en bruger nævnte på Almeria-kamptråden, gør Laporta den slags for at fjerne fokus fra sin egen synkende skude.
Det irriterer mig i det hele taget, at der ikke er fokus på kendelserne. Det bliver i stedet “Real fik tre VAR-kendelser med sig, derfor bliver de favoriserer, korruption, Franco etc.”. Kigger man på de tre kendelser, kan de alle forsvares. Men Barca-personer, fra præsident til fans og alt derimellem, vil altid spille offerkortet. Vel det de refererer til når de snakker Barca-DNA.