Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
1-0 til Mallorca mod Girona
- 9eren
- Gæst
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Og selv i det tilfælde, vil Real være store favoritter til at vinde ligaen. Reals skema er markant lettere end Barcas.JesperThomsen post=173220 skrev: hvis Barcelona vinder i aften og på Bernabeu er der kun 3 point ned. Kom så Bilbao :)
Dertil er Real nede i nedtursperiode lige nu .. Sådan en periode får ethvert hold næsten. Dog kan man stadig få uafgjort mod Sevilla og Valencia.
Tænker sagtens Barca kan tage sejren i aften, de har set bedre ud på det seneste. Men mon ikke Real klasker dem på Bernabeu.
Barca er vores primære konkurrent, men med den niveauforskel der har været på spillet, burde vi kunne slå dem i den direkte duel. Men der viser historien bare, at ethvert El Classico har sit eget liv og er meget lidt afhængig af den aktuelle form. Så det kan blive afgørrende, medmindre vi kan gøre mere eller mindre rent bord eller Barca fejler i de sidste kampe.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Brylle
- Gæst
-
For mig er problemet de dommerpræstationer der går mod os i hver kamp og generelt har gjort det denne sæson. Vi er med afstand det bedste hold men vi spiller ikke efter de samme forhold som andre. Jeg ved ikke hvad årsagen er, men jeg frygter personligt ikke nogle af de andre hold og tror samtidig det bliver meget meget svært. Så uanset hvor hårdt et program vi har, så bliver det en hård omgang.NadaMás post=173221 skrev:
Og selv i det tilfælde, vil Real være store favoritter til at vinde ligaen. Reals skema er markant lettere end Barcas.JesperThomsen post=173220 skrev: hvis Barcelona vinder i aften og på Bernabeu er der kun 3 point ned. Kom så Bilbao :)
Dertil er Real nede i nedtursperiode lige nu .. Sådan en periode får ethvert hold næsten. Dog kan man stadig få uafgjort mod Sevilla og Valencia.
Tænker sagtens Barca kan tage sejren i aften, de har set bedre ud på det seneste. Men mon ikke Real klasker dem på Bernabeu.
Til de som så Girona: Er de helt nede nu eller er de stadig gode?
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-