Om Vores Rivaler IX

2 år 4 måneder siden #14629 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Napoli bliver da snydt for straffe der

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 4 måneder siden #14630 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=173539 skrev: Pepe på 41 er stadig en af verdens bedste midterforsvarer, det er jo vildt nok.

​Kæmpe legende!

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #14631 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=173540 skrev: ​Napoli bliver da snydt for straffe der

​er der blev dømt et straffe mod Barcelona denne sæson

2 år 4 måneder siden #14632 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Lindstrøm ffs

2 år 4 måneder siden #14633 af Hamid8210
Den skal heades ind!!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #14634 af 9eren
Så fik dommeren Negreira vibes

2 år 4 måneder siden #14635 af Hamid8210
Real Madrid
City
Psg
Bayern
Barcelona
Arsenal
Inter / atl Madrid
Dortmund/psv

Har aldrig oplevet et så potentielt farlige kampe i en kvartfinale før!
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 4 måneder siden #14636 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=173546 skrev: Real Madrid
City
Psg
Bayern
Barcelona
Arsenal
Inter / atl Madrid
Dortmund/psv

Har aldrig oplevet et så potentielt farlige kampe i en kvartfinale før!

​Det er alle mastodonterne!
Eneste “lette” lodtrækning vil være Dortmund/PSV.
Resten minder om 50/50, med mindre udsving.

Det bliver spændende på fredag!
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved NadaMás.

2 år 4 måneder siden #14637 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg ser tre grader af modstandere. Selvfølgelig givet at Madrid spiller op til niveau, og ikke som præstationerne i Leipzig-kampene.

1: Den klart sværeste udfordring
- City

2: 50/50, men stadigvæk med en skuffelse hvis Madrid ryger ud
- Bayern
- PSG
- Inter

3: Madrid er favoritter
- Barcelona
- Arsenal
- Dortmund/PSV
- (Atletico)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

2 år 4 måneder siden #14638 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

RGBlanco post=173548 skrev: ​Jeg ser tre grader af modstandere. Selvfølgelig givet at Madrid spiller op til niveau, og ikke som præstationerne i Leipzig-kampene.

1: Den klart sværeste udfordring
- City

2: 50/50, men stadigvæk med en skuffelse hvis Madrid ryger ud
- Bayern
- PSG
- Inter

3: Madrid er favoritter
- Barcelona
- Arsenal
- Dortmund/PSV
- (Atletico)

Jeg ser egentlig kun 2 niveauer, hvor det ene så kan deles op i de subgrupper:

1: 50/50, men stadigvæk en skuffelse hvis Madrid ryger ud
- City

2.1: RM er favoritter, det vil ikke være en katastrofe at ryge ud
- Arsenal
- Inter/Atletico

2.2: RM er klare favoritter og det vil være en katastrofe at ryge ud
- Bayern
- PSG
- Barcelona
- Dortmund/PSV

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 4 måneder siden #14639 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Nu har den danske superliga vundet en sag ved EU om varemærket "Superligaen", så the European Super League må angiveligt finde på et nyt navn. Det er så typisk dansk - smålig provokation uden egentlig at ændre på noget af betydning.

Og så udtalelsen fra repræsentanten fra Superligaen om, at de store hold ikke tør deltage i en turnering hvor de skal kvalificere sig. Jamen altså, det er jo overhovedet ikke dét der er pointen. Det er efterhånden blevet så let at udtale sig i medierne, for du behøver slet ikke at tale sandt - du behøver ikke engang have noget som helst belæg for din påstand. Du kan bare sige en masse lort og journalisterne er så blottet for evne til kritik - måske fordi hvis de kritiserer det mindst, vil de smålige "repræsentanter" ikke stille op igen til interview for pågældende medie. Det går bare ikke med alle de "synsninger" og løgne når man er en repræsentant for en organisation. (og det gælder i øvrigt ikke kun fodbold - det er en generel "dille" i politik).

Hele humlen ved ESL er jo, at man netop synes, at Champions League efterhånden er så udvandet, og nu bliver endnu mere udvandet. Det handler om, at Real Madrid mod Malmø er intetsigende. Med al respekt (nej faktisk ikke) - det er røvsygt for alle andre end Malmø-fans og CR7, der kan booste sit ego. Og hvad endnu værre er, ikke sjældent ser man, at det lavt rangerede hold går så hårdt til kampen, at det højst rangerede hold trækker sig i duellerne for at undgå skader.

Der må være en mening med tingene. Når nogen klager over, at et produkt ikke længere er godt nok, så har man en tendens til at gå i forsvar - hvad UEFA især har gjort. De har ikke haft nogen selvindsigt, og de har i hvert fald IKKE kigget på deres grundværdier. Hvad er formålet med Champions League? At øge antallet af kampe og indtægter? Ja, nu er det for UEFA. Men hvad var den oprindelige mening? At se de bedste hold fra land A mod de bedste hold fra land B - grundværdien. Det er det IKKE mere for UEFA, og derfor er ESL mere end velkommen. UEFA har penge for øjne og DET er deres motiv. Det er sq da derfor, de har lavet 3 forskellige turneringer, så de kan presse flere penge ud. Men formålet med Champions League var oprindeligt at se de bedste hold mod hinanden i løbet af en sæson. Og det får man ikke længere - der er for langt mellem snapsne, og det er kun i marts-maj, at man kontinuerligt ser topkampe. Så grundværdien - den er tabt.

Og DBU og Superliga-klubberne, hvor får de deres penge fra? De får MANGE for at deltage i netop Champions League, så deres loyalitet ligger hvor pengene er. Og hvorfor får de egentlig alle de penge? Fordi folk gider se FCK få prygl af Manchester City? Nej, sq fordi indtægter genereret på Real Madrid vs Manchester City kanaliseres til klubber, der, hvis man helt objektivt ser på det, slet ikke har gjort sig fortjent til pengene. Dét kan man have en holdning til. Og dét kan DBU m.v. udtale sig om. Men ESL er på ingen måde lavet fordi de store hold er bange for ikke at kvalificere sig. De vil bare have den del af kagen, der tilkommer dem og ikke have tvunget midtugekampe ned over hovedet i hver anden spillerunde.

Så den egentlig diskussion burde handle om, om man synes, at penge fra RM vs Manchester City skal kanaliseres til mindre klubber, fordi de er med til at bidrage til talentmassen, eller om man synes, at de 2 klubber selv skal beholde pengene? Dét kan man have en holdning til, men det er meget sjældent dér, hvor diskussionen ender.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #14640 af 9eren
Amen Vinicius

Leveret af Kunena Forum