Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vanvittigt at kalde Klopp for ordinær.Siempre Madrid post=175851 skrev:
Det er bestået i en klub på Liverpools størrelse. I Real Madrid ar gan for længst røget ud på røv og albuer.Estadio Santiago Bernabéu post=175848 skrev: Jürgen Klopp er færdig i Liverpool.
I Liverpool hylder de ham for al hans succes i klubben.
Hvad er jeres holdning? Er han bestået? Personligt er jeg ikke imponeret over et gennemsnit på 1 titel per år sådan cirka.
Han er mest af alt ordinær. Sådan virkelig ordinær.
Han overtog et middelmådigt Liverpool hold og bragt dem i top2, konkurrende med City og Guardiola, hvilket de færreste kan. De transfers han lavede i de første par sæsoner, var også virkelig godt arbejde. Det er meget unuanceret at måle Klopp kun på trofæer i den her sammenhæng, man bliver nødt til at kigge på det fulde billede. Fuldstændig elendigt hold han overtog.
Det arbejde han lavede i Dortmund var lige så flot. Her ødelagde han i øvrigt også Real i CHL. Hvilket må siges ikke at være ordinært.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Lars1991 post=175859 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175858 skrev:
Lars1991 post=175856 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175854 skrev:
Lars1991 post=175853 skrev: Ah ok, my bad. Troede beviser og erkendelser betød noget. Det nok mig bare der er fjollet.
Svar på spørgsmålet i stedet for det der?
Men hvad skal jeg svare på det? Du ved det jo i forvejen.
Aha. Det lød ellers på dig som om du var sikker i din sag. Vi lukker den her. Vi venter på en dom i sagen før vi drager flere konklusioner.
"Du" kan vente. Og måske skal du læse op på hvad det hele handler om, hvis du sådan helt seriøst tror at det er op til debat om der er sket betalinger under bordet eller ikke. Det kan jeg næsten ikke tro at du ikke ved, men det lyder jo sådan. Det er jo hele grundlaget for retssagen....
Og nu spørger jeg igen:
Er der faldet dom i sagen?
- Platin bruger
-
Madridista02 post=175860 skrev: Vanvittigt at kalde Klopp for ordinær.
Han overtog et middelmådigt Liverpool hold og bragt dem i top2, konkurrende med City og Guardiola, hvilket de færreste kan. De transfers han lavede i de første par sæsoner, var også virkelig godt arbejde. Det er meget unuanceret at måle Klopp kun på trofæer i den her sammenhæng, man bliver nødt til at kigge på det fulde billede. Fuldstændig elendigt hold han overtog.
Det arbejde han lavede i Dortmund var lige så flot. Her ødelagde han i øvrigt også Real i CHL. Hvilket må siges ikke at være ordinært.
Ah rolig nu. Den blev 4-3. Og det er vidst ikke Klopps skyld at Lewandowski er en af de største angribere nogensinde eftersom polakken har gentaget succesen alle andre steder han har været også selvom det var uden Klopp i størstedelen af karrieren.
Og Liverpool har på ingen måde været i top2 i alle hans sæsoner. Han har to gange endt med point i 60erne for en hel sæson. Senest i sidste sæson.
- 9eren
- Gæst
-
Next
Jota Jordi, Xavi fortsætter ikke efter sæsonen. Barcelona vil have ham ud.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvis du så kampene mod Dortmund de år under Klopp, så kan du huske, at vi havde rigtig svært ved at spille mod dem.Estadio Santiago Bernabéu post=175862 skrev:
Madridista02 post=175860 skrev: Vanvittigt at kalde Klopp for ordinær.
Ah rolig nu. Den blev 4-3. Og det er vidst ikke Klopps skyld at Lewandowski er en af de største angribere nogensinde eftersom polakken har gentaget succesen alle andre steder han har været også selvom det var uden Klopp i størstedelen af karrieren.
Og Liverpool har på ingen måde været i top2 i alle hans sæsoner. Han har to gange endt med point i 60erne for en hel sæson. Senest i sidste sæson.
Lewandowski shinede første gang under Klopp og blev en mega stjerne, hvorfor vil du ikke tilskrive det Klopp? Ferguson skal heller ikke have ære for Ronaldos karriere? Henry og Wenger? Det forstår jeg ikke den mentalitet.
Ja, Liverpool har haft nogle sløje sæsoner under Klopp, det har du helt ret i, men de har også ramt et absurd højt point antal , uden at vinde, fordi City bare er fra en anden planet. Men det er ikke ordinært, at ramme så mange point som Klopp og Liverpool gjorde. Heller ikke ordinært, at vinde CHL. Heller ikke ordinært at købe Salah, Firminio, Robertson, Dijk, Allison, Mané og til dels Fabinho, for at udvikle dem til top top spillere.
- Platin bruger
-
Madridista02 post=175867 skrev: Det forstår jeg ikke den mentalitet.
Ro på mester :) Du er bare uenig med mig. Behøver ikke gå efter mit livssyn og moralopfattelse :)
Okay skal nok svare ordentligt på dine pointer nu.
Madridista02 post=175867 skrev: Hvis du så kampene mod Dortmund de år under Klopp, så kan du huske, at vi havde rigtig svært ved at spille mod dem.
Selvfølgelig så jeg kampene mod Dortmund. Vi er enige om at de vandt med 1 mål set over 180 minutter ikke? Giv mig ikke det der City-Barca pis med at man fortjener mere end man kan score af mål.
Madridista02 post=175867 skrev: Lewandowski shinede første gang under Klopp og blev en mega stjerne, hvorfor vil du ikke tilskrive det Klopp? Ferguson skal heller ikke have ære for Ronaldos karriere? Henry og Wenger? Det forstår jeg ikke den mentalitet.
Jeg tilskriver helt klart hverken Klopp eller Ferguson for at Lewandowski har haft så stor en karriere og at Ronaldo er en af de bedste spillere nogensinde. Det havde de klaret HELT FINT uden de to trænere der tilfældigvis sad på posten. Jeg synes faktisk det er en smule naivt at tro at de bedste spillere i verden havde brug for en bestemt træner. Især når de senere modbeviser den påstand ved at være endnu dygtigere i den næste klub. Og nogle gange også den næste liga. Der er måske nogle undtagelser som f.eks Messi, hvor Barcelona formentlig var den eneste klub med morale lav nok til at fylde ham op med dengang ulovlige væksthomoner.
Madridista02 post=175867 skrev: Ja, Liverpool har haft nogle sløje sæsoner under Klopp
Ja det er helt vildt!
Prøv at se sidste sæson:
bold.dk/fodbold/stillinger/premier-league
Eller året efter Corona:
69 point og 67 point og en 5. plads i Premier League. Den var sgu ikke gået i Real Madrid. Alene på den baggrund dumper han, ikke? Altså sådanne sæsoner overlever man ikke, vel?
Madridista02 post=175867 skrev: det har du helt ret i, men de har også ramt et absurd højt point antal , uden at vinde, fordi City bare er fra en anden planet.
Arh vel? Det er sgu nok nærmere ligaens niveau der gør at Liverpool har skrabet så mange point sammen. Det er jo ikke City de har mødt 38 gange.
Jeg er med på at City er et virkelig godt hold. Men hold lige igen med den der “Fra en anden planet”. Det har de slet ikke vist nok til at være. De har vundet Champions League 1 gang og resten af titlerne er fordi de pløjer igennem de engelske ligegyldigheder.
Madridista02 post=175867 skrev: Men det er ikke ordinært, at ramme så mange point som Klopp og Liverpool gjorde. Heller ikke ordinært, at vinde CHL. Heller ikke ordinært at købe Salah, Firminio, Robertson, Dijk, Allison, Mané og til dels Fabinho, for at udvikle dem til top top spillere.
Delvist enig. At ramme mange point i 3 sæsoner er flot. Spørgsmålet er om det skal tilskrives Klopp. Vi må se om Liverpool falder helt fra hinanden. Hvis ja, så har du nok ret. Skal nok huske dig hvis det sker <3
Allison blev købt som verdens dyreste målmand. Ham har de ikke udviklet.
Og så synes jeg ofte folk glemmer Klopps udvalgte målmand. Karius. Det er som om Klopp kun bliver husket for de få succeser han har oplevet og folk glemmer at han har været i klubben i næsten et årti.
Jeg tror sgu ikke den var gået i Real Madrid. Personligt er jeg glad for at vi valgte ham fra.
Skal nok huske dig hvis Liverpool falder helt fra hinanden nu.
- 9eren
- Gæst
-
Madridista02
Lyt til hovedpersonen selv i stedet for
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
:)Estadio Santiago Bernabéu post=175868 skrev:
Madridista02 post=175867 skrev: Det forstår jeg ikke den mentalitet.
Ro på mester :) Du er bare uenig med mig. Behøver ikke gå efter mit livssyn og moralopfattelse :)
Okay skal nok svare ordentligt på dine pointer nu.
Madridista02 post=175867 skrev: Hvis du så kampene mod Dortmund de år under Klopp, så kan du huske, at vi havde rigtig svært ved at spille mod dem.
Selvfølgelig så jeg kampene mod Dortmund. Vi er enige om at de vandt med 1 mål set over 180 minutter ikke? Giv mig ikke det der City-Barca pis med at man fortjener mere end man kan score af mål.
Madridista02 post=175867 skrev: Lewandowski shinede første gang under Klopp og blev en mega stjerne, hvorfor vil du ikke tilskrive det Klopp? Ferguson skal heller ikke have ære for Ronaldos karriere? Henry og Wenger? Det forstår jeg ikke den mentalitet.
Jeg tilskriver helt klart hverken Klopp eller Ferguson for at Lewandowski har haft så stor en karriere og at Ronaldo er en af de bedste spillere nogensinde. Det havde de klaret HELT FINT uden de to trænere der tilfældigvis sad på posten. Jeg synes faktisk det er en smule naivt at tro at de bedste spillere i verden havde brug for en bestemt træner. Især når de senere modbeviser den påstand ved at være endnu dygtigere i den næste klub. Og nogle gange også den næste liga. Der er måske nogle undtagelser som f.eks Messi, hvor Barcelona formentlig var den eneste klub med morale lav nok til at fylde ham op med dengang ulovlige væksthomoner.
Madridista02 post=175867 skrev: Ja, Liverpool har haft nogle sløje sæsoner under Klopp
Ja det er helt vildt!
Prøv at se sidste sæson:
Eller året efter Corona:
69 point og 67 point og en 5. plads i Premier League. Den var sgu ikke gået i Real Madrid. Alene på den baggrund dumper han, ikke? Altså sådanne sæsoner overlever man ikke, vel?
Madridista02 post=175867 skrev: det har du helt ret i, men de har også ramt et absurd højt point antal , uden at vinde, fordi City bare er fra en anden planet.
Arh vel? Det er sgu nok nærmere ligaens niveau der gør at Liverpool har skrabet så mange point sammen. Det er jo ikke City de har mødt 38 gange.
Jeg er med på at City er et virkelig godt hold. Men hold lige igen med den der “Fra en anden planet”. Det har de slet ikke vist nok til at være. De har vundet Champions League 1 gang og resten af titlerne er fordi de pløjer igennem de engelske ligegyldigheder.
Madridista02 post=175867 skrev: Men det er ikke ordinært, at ramme så mange point som Klopp og Liverpool gjorde. Heller ikke ordinært, at vinde CHL. Heller ikke ordinært at købe Salah, Firminio, Robertson, Dijk, Allison, Mané og til dels Fabinho, for at udvikle dem til top top spillere.
Delvist enig. At ramme mange point i 3 sæsoner er flot. Spørgsmålet er om det skal tilskrives Klopp. Vi må se om Liverpool falder helt fra hinanden. Hvis ja, så har du nok ret. Skal nok huske dig hvis det sker <3
Allison blev købt som verdens dyreste målmand. Ham har de ikke udviklet.
Og så synes jeg ofte folk glemmer Klopps udvalgte målmand. Karius. Det er som om Klopp kun bliver husket for de få succeser han har oplevet og folk glemmer at han har været i klubben i næsten et årti.
Jeg tror sgu ikke den var gået i Real Madrid. Personligt er jeg glad for at vi valgte ham fra.
Skal nok huske dig hvis Liverpool falder helt fra hinanden nu.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
God artikel som jeg har læst også, og der er mange eksempler på spillere der giver credit til trænere der har haft indflydelse på deres karriere. Selvfølgelig har Wenger og de andre haft indflydelse på at Henry og de andre er blevet så gode som de er.9eren post=175869 skrev: www.tipsbladet.dk/nyhed/la-liga/lewandow...opp-det-aendrede-alt
Madridista02
Lyt til hovedpersonen selv i stedet for
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Klopp har været i Liverpool i 8 sæsoner og kun i tre af dem har man formået at ende i top 2. Han har muligvis gjort dem bedre end hvad de var, men i betragtning af at han nåede at bruge næsten 1 milliard € på spillerindkøb, har successen være begrænset. Nuvel, det er godkendt for en klub som Liverpool, men han havde ikke på nogen måde overlevet otte sæsoner i klubber af Real Madrids størrelse med det magre udbytte.Madridista02 post=175860 skrev:
Vanvittigt at kalde Klopp for ordinær.Siempre Madrid post=175851 skrev:
Det er bestået i en klub på Liverpools størrelse. I Real Madrid ar gan for længst røget ud på røv og albuer.Estadio Santiago Bernabéu post=175848 skrev: Jürgen Klopp er færdig i Liverpool.
I Liverpool hylder de ham for al hans succes i klubben.
Hvad er jeres holdning? Er han bestået? Personligt er jeg ikke imponeret over et gennemsnit på 1 titel per år sådan cirka.
Han er mest af alt ordinær. Sådan virkelig ordinær.
Jeg synes, at han er svært overvurderet og jeg er glad for, at han hverken nu eller på sigt er et emne i Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
4 CL-finaler. Super ordinær træner :D
Man skal naturligvis konkurrere i den tid man lever i, men Liverpools pointhøster har nærmest hvert år været langt højere end hvad Alex Ferguson vandt sine mesterskaber med. Liverpool har brugt mange penge ja, men ikke i City-størrelsen overhovedet og ikke med 115 mulige brud på FFP. Liverpool har desuden en meget striks lønstruktur, der gør at de f.eks. aldrig ville kunne hente Mbappe eller spillere i den klasse. Chelsea, United og City bruger langt flere penge end Liverpool.
Klopp er helt perfekt vurderet i mine øjne. Ikke oppe i Pep/Ancelotti atmosfæren, men lige under. Når hans spillere bliver trætte har han ikke en plan B - det er nok hans største problem. Et stort taktisk geni er han ikke. Men en god motivator.
Under Klopp har ingen klubber været i flere CL finaler end ham og Liverpool. Udover Real Madrid.
Ingen har fået flere point i Premier League end Liverpool under Klopp pånær City.
Så han er altså 2'er i Europa til Real Madrid, som ingen kan hamle op med - og 2'er til City og deres kunstigt oppustede olie-klub i England.
Han er verdens 3. bedste træner efter Pep og Ancelotti. Det er vel ok?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
Ellers ville det stille mig i en ret dårlig forhandlingsposition med min kommende arbejdsgiver. De skal jo ikke risikere at jeg stikker dem i ryggen i fremtiden.
Så den artikel konkludere intet. Det er bare Lewandowskis ord. Der er heldigvis folk der er intelligente nok til at kende forskellen.