Om Vores Rivaler IX

6 måneder 2 uger siden #14929 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jo mere Barcelona er nede i kuldkælderen jo bedre. Vi har ikke brug for et stærkt barcelona hold.

Barcelona har snydt og snydt siden Negreira aftalen. De skal bare ned med nakken og kunne man udelukke dem for det crap de har lavet i europæisk fodbold og nationalt, så skal de også bare straffes og spille i 4 division

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, schreiber77

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #14930 af 9eren

6 måneder 2 uger siden #14931 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
​Bayern foran 2-0 efter 6 minutter mod Hoffenheim. 
Nu ender de så med at tabe 2-4 efter hattrick af Kramaric. 
Ha ha, ville give en del for at se Tuchels fjæs. 
Ender på trediepladsen siden jeg ved ikke hvor mange år siden…

6 måneder 2 uger siden #14932 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Leverkusen invincibles. Vanvittig præstation. Ender langt foran alle andre.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

6 måneder 1 uge siden #14933 af 9eren
Rødt kort?

jeg frygter at spansk fodbold stadig er korrupt

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 1 uge siden #14934 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=175832 skrev: Rødt kort?

jeg frygter at spansk fodbold stadig er korrupt

​Synes ikke den er særlig slem, men har spansk fodbold ikke altid været korrupt, til den ene eller den andens favør?

Jeg savner Pepe :(

6 måneder 1 uge siden #14935 af Estadio Santiago Bernabéu
​Skuespil. Manden tager sig til ansigtet selvom han ikke bliver rørt i ansigtet.

For at spansk fodbold skal fortsætte med at være korrupt forudsætter det at den allerede er korrupt. Og det er ikke noget man kan dømme uanset hvor fanatisk man selv er. Det kræver en afgørelse ved en domstol.

6 måneder 1 uge siden #14936 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er jo tæt på det samme som Nacho gjorde ved Kimmich. De der ting sker når man kæmper om pladsen i de der situationer. Lewandowski går self over stregen og der er frispark, men mere er der heller ikke i den. Ikke engang gult, efter min mening.

Korruptionen er dog allerede bevist ifht Barcelona, spørgsmålet er nu kun hvor stor en effekt det havde på selve kampene og hvem der kan blive dømt pga af det. At Barcelona har givet penge under bordet til vice-præsidenten af dommerforbundet er jo allerede en kendsgerning. Hvad de præcist har fået ud af det ved vi ikke.

6 måneder 1 uge siden #14937 af 9eren

Lars1991 post=175840 skrev: ​Det er jo tæt på det samme som Nacho gjorde ved Kimmich. De der ting sker når man kæmper om pladsen i de der situationer. Lewandowski går self over stregen og der er frispark, men mere er der heller ikke i den. Ikke engang gult, efter min mening.

Korruptionen er dog allerede bevist ifht Barcelona, spørgsmålet er nu kun hvor stor en effekt det havde på selve kampene og hvem der kan blive dømt pga af det. At Barcelona har givet penge under bordet til vice-præsidenten af dommerforbundet er jo allerede en kendsgerning. Hvad de præcist har fået ud af det ved vi ikke.

​Lars1991

så er den alligevel ikke helt den samme. Han har jo et halsgreb på Rayo spilleren, men ja ellers er den tæt på at være det samme. 

6 måneder 1 uge siden #14938 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Apropos Man Citys mesterskab, så ser jeg flere grunde til at være ovenud tilfredse med at lige netop dén klub løb med trofæet. Og det skyldes ikke, at jeg har sympati for den klub eller er ubevidst om den sportswashing de bedriver, men det har udelukkende at gøre med underminerende aspekter, som er til Real Madrids og La Ligas fordel:

1. For det første er La Liga blevet skudt i skoen for at være "farmer league" 😂😂 af Premier League-fansene, men når City har vundet 7 af de 8 seneste mesterskaber og de seneste 4 mesterskaber da bliver det svært at opretholde facaden. Specielt når de seneste 8 års spanske mestre har været afvekslende mellem Real Madrid, Barca og til dels Atletico.

2. For det andet er City pt. anklaget for de famøse "115 charges", som vi endnu ikke kender konsekvensen af. Sker det at City bliver dømt, da vil det smadre Premier Leagues image endnu mere og det vil gøre folk mere bevidste om sportswashing.

3. For det tredje og i forlængelse af forrige punkt, så er City tydeligvis et sportswashings-projekt, og dette vil aflede "jalousi/had" mod City. Jalousi/had mod andre klubber er ofte opstået fordi andre har succes. Alle store klubber som er succesfulde vil automatisk tiltrække jalousi/had, da man gerne vil være i deres situationen. Real Madrid er succesfulde lige nu, men kan City også være succesfuld vil hadet kunne kanaliseres til City, og da City netop er et sporswashings-projekt er det nemmere at hade dem end Real Madrid. Bare se på tyskerne som heppede på Real Madrid i kampen mod City: At vi var en "nemmere" modstandere end City var ikke hovedårsagen for at tyskerne heppede på os, hovedårsagen var simpelthen at tyskerne var imod sportswashing. Det er derfor de fleste tyskere holder med Real Madrid i kampen mod City, det indrømmede de på stime i reddit. Præcist derfor fjernede de "Qatar" fra Bayern Munchens trøje for noget tid siden. Og jeg er klar over Real Madrids trøjesponsor også er sportswashing på en måde, dog i en helt anden og nedskaleret kontekst, som jeg dog fortsat ønsker fjernet forgæves.

Så, alt i alt: Jeg håber at City vinder de næste mange engelske mesterskaber i træk, og på samme tid håber at det er sandt med de "115 charges" og at de bliver dømt. Det vil være en sadistisk mavepuster til vores tætteste sportslige- og økonomisk konkurrent, og ligeledes til Premier Leagues image.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 1 uge siden #14939 af Estadio Santiago Bernabéu
Hej Kasillas

Jeg er sjovt nok meget enig i alt det du skriver. Har du lyst til at tage et hurtigt kig på hvad jeg skrev på side 1243?

Estadio Santiago Bernabéu post=175605 skrev: ​Total off topic men hvem håber I egentlig hver især vinder Premier League?

Jeg har klart mindst sympati for hyklerens diktator hold. Men alligevel håber jeg de vinder ligaen. Det viser omverdenen at vi slog de regerende og kommende Premier League mestre ligesom i 2022. Jeg nyder også at det er holdet, der har snydt der dominerer deres liga. Hvis de får en betydningsfuld straf for deres snyd, så bomber det forhåbentlig også den liga i stykker fordi deres eneste gode hold kun var gode fordi de snød. Det håber jeg selv den mest alkoholiserede Premier League vom kan indse.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, schreiber77

6 måneder 1 uge siden #14940 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=175840 skrev: ​Korruptionen er dog allerede bevist ifht Barcelona, spørgsmålet er nu kun hvor stor en effekt det havde på selve kampene og hvem der kan blive dømt pga af det. At Barcelona har givet penge under bordet til vice-præsidenten af dommerforbundet er jo allerede en kendsgerning. Hvad de præcist har fået ud af det ved vi ikke.

Mener du at der er forelagt bevis?

Eller har en dommer afsagt dom ved domstolen?

Den første er ligegyldig og den anden er afgørende.
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Leveret af Kunena Forum