Om Vores Rivaler IX

1 måned 2 dage siden #15349 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IXp
Okay. Tak for info. Og god kamp i aften.
​ 
jeg håber ikke at spillere bliver skadet, men lige der må Messi godt få en lille fiber i baglåret!

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 dage siden #15350 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IXp
Barcelona har fået en straf på 500.000 euro for at fuske med en af deres palancas. Sagen har været igennem TAS. Det skulle vist være i forbindelse med salg af Barcelona studios.

ikke nok med det skal Laporta også i retten for økonomiske operationer i Kina.

Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved 9eren.

1 måned 12 timer siden #15351 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IXp
Sevilla udspillet.

Hvor jeg dog håber vi kan sætte det her Barca hold på plads og lukke kræften på samtlige Barca fans

1 måned 12 timer siden #15352 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IXp
Er der en der kan fortælle mig om barcas modstander spiller med samme intensitet og had som Reals modstander gøre ?

Eller er Barca bare helt absurd dygtige med flick i år..

1 måned 5 timer siden #15353 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​den der konspirationsteori nogle brugere herinde tror på, med at alle de andre hold i ligaen lader Barcelona vinde og kun er gode mod Real Madrid - det er altså for langt ude!
Real vinder CHL tre år i træk (2016 2017 2018) og mesterskab og CHL suverænt sidste år - så er det fordi vi er de bedste, men så snart Barcelona vinder nogle kampe i ligaen endda med unge talenter; så er det fordi de andre hold lader dem vinde..
Shit man..
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Kimbo

1 måned 4 timer siden #15354 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror du har et par Barcelona trøjer i din garderobe med Pique og Suarez.

Det er faktisk en holdning der er ret udbredt i spansk fodbold blandt Madrid fans. Og det er nok fordi det opleves at holdene spiller deres livs kamp mod os, men mod Barcelona er det næsten som om de spiller lilleput fodbold.

1 måned 4 timer siden #15355 af JesperThomsen

9eren post=179403 skrev: Jeg tror du har et par Barcelona trøjer i din garderobe med Pique og Suarez.

Det er faktisk en holdning der er ret udbredt i spansk fodbold blandt Madrid fans. Og det er nok fordi det opleves at holdene spiller deres livs kamp mod os, men mod Barcelona er det næsten som om de spiller lilleput fodbold.

​Du er helt væk og aner intet om mig!
Denne taberindstilling er simpelthen så plat. 
Det var rart at dit pladder blev bandlyst i længere tid sidste sæson! 

1 måned 4 timer siden #15356 af 9eren
Jeg har jo ikke taget fejl før når jeg har peget Barcelona fans ud på et Madrid forum. Barcelona fans er meget velkomne herinde!

Men nu drejede du samtalen over på noget personligt fremfor debatten om at modstanderne spiller på halv mod Barcelona og 100% mod os.

1 måned 4 timer siden #15357 af JesperThomsen
​du lever i en anden verden..

jeg har været RM fan ligeså længe jeg kan huske! 

men den offerrolle hver gang Barcelona vinder er sgu for kvalmende 

1 måned 3 timer siden #15358 af 9eren
Det er egentlig dig der faktisk snakker Barcelona hver gang de spiller og referere til dem hvis vi har en dårlig kamp, ikke score mål og har nogle skader på vigtige pladser. Så mener du at Lewandowski er bedre indkøb, barcelona har en bedre trupsammensætning osv osv. på trods af vi kun er 3 points efter og kan slå dem i næste weekend måske.

Jeg har svært ved at forestille mig at du er Madrid fan ind til benet. Nuvel at jeg ikke også kan se vi har haft sæsoner hvor Barcelona har gjort det bedre, men der er ikke engang spillet mere end 15% sæsonen før du hyler om hvordan hykler klubben gør det bedst.

Du skal ikke overbevise mig om noget, og om hvem du holder med. Men det er sjældent du kan nævne Real Madrid gør noget godt.

1 måned 3 timer siden #15359 af JesperThomsen
​du må tro hvad du vil..
jeg ønsker intet godt til den klub, had er et voldsomt ord - men nok også det rigtige ord. 
Jeg elsker Real Madrid, men derfor kan man da sagtens tage sine farvede briller af og se at deres 9’er godt kunne bruges på vores hold. 
Men synes du virkelig at RM spiller godt lige pt?
De pinlige opdækninger mod Atm i overtiden samt flere gange i weekenden bliver helt sikkert straffet i den kommende weekend. 

4 uger 2 dage siden #15360 af 9eren

JesperThomsen post=179408 skrev: ​du må tro hvad du vil..
jeg ønsker intet godt til den klub, had er et voldsomt ord - men nok også det rigtige ord. 
Jeg elsker Real Madrid, men derfor kan man da sagtens tage sine farvede briller af og se at deres 9’er godt kunne bruges på vores hold. 
Men synes du virkelig at RM spiller godt lige pt?
De pinlige opdækninger mod Atm i overtiden samt flere gange i weekenden bliver helt sikkert straffet i den kommende weekend. 

​At vi spiller rodet og tingene ikke hænger sammen som man kunne have håbet på, handler ikke hvordan Barcelona gør det anderledes/bedre. Nogle af de punkter du nævner i tidligere indlæg der omhandler Barcelona, kan ikke bruges som andet end et samlingsgrundlag. 

Jeg er bekymret og ikke bekymret. Barcelona har stadig kun mødt meget få modstandere der er kommet med 100%, og de har ikke i alle kampe set overbevisende ud. Der er forskel på Sevilla og Bayern, eller Valladolid og Real Madrid. 

jeg tror faktisk at vi får det svært, da vores spil ikke hænger sammen lige nu, men det er en lang sæson og der kan ske meget. Skulle vi hive en sejr hjem på Bernabeu mod Barcelona, så er vi allerede foran dem igen. Og det er på baggrund af en meget kaotisk sæson start, hvor Barcelona med din yndlings 9er og elskede tilbagevendene Gavi har gjort det åhh så flot. 

Der er meget arbejde forude og ligenu skal vi finde nøglen til at løse problematikerne.

Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum