Om Vores Rivaler IX
jeg håber ikke at spillere bliver skadet, men lige der må Messi godt få en lille fiber i baglåret!
Galactico downfall version 2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ikke nok med det skal Laporta også i retten for økonomiske operationer i Kina.
Hvor jeg dog håber vi kan sætte det her Barca hold på plads og lukke kræften på samtlige Barca fans
Eller er Barca bare helt absurd dygtige med flick i år..
- JesperThomsen
- Platin bruger
Real vinder CHL tre år i træk (2016 2017 2018) og mesterskab og CHL suverænt sidste år - så er det fordi vi er de bedste, men så snart Barcelona vinder nogle kampe i ligaen endda med unge talenter; så er det fordi de andre hold lader dem vinde..
Shit man..
Det er faktisk en holdning der er ret udbredt i spansk fodbold blandt Madrid fans. Og det er nok fordi det opleves at holdene spiller deres livs kamp mod os, men mod Barcelona er det næsten som om de spiller lilleput fodbold.
- JesperThomsen
- Platin bruger
Du er helt væk og aner intet om mig!9eren post=179403 skrev: Jeg tror du har et par Barcelona trøjer i din garderobe med Pique og Suarez.
Det er faktisk en holdning der er ret udbredt i spansk fodbold blandt Madrid fans. Og det er nok fordi det opleves at holdene spiller deres livs kamp mod os, men mod Barcelona er det næsten som om de spiller lilleput fodbold.
Denne taberindstilling er simpelthen så plat.
Det var rart at dit pladder blev bandlyst i længere tid sidste sæson!
Men nu drejede du samtalen over på noget personligt fremfor debatten om at modstanderne spiller på halv mod Barcelona og 100% mod os.
- JesperThomsen
- Platin bruger
jeg har været RM fan ligeså længe jeg kan huske!
men den offerrolle hver gang Barcelona vinder er sgu for kvalmende
Jeg har svært ved at forestille mig at du er Madrid fan ind til benet. Nuvel at jeg ikke også kan se vi har haft sæsoner hvor Barcelona har gjort det bedre, men der er ikke engang spillet mere end 15% sæsonen før du hyler om hvordan hykler klubben gør det bedst.
Du skal ikke overbevise mig om noget, og om hvem du holder med. Men det er sjældent du kan nævne Real Madrid gør noget godt.
- JesperThomsen
- Platin bruger
jeg ønsker intet godt til den klub, had er et voldsomt ord - men nok også det rigtige ord.
Jeg elsker Real Madrid, men derfor kan man da sagtens tage sine farvede briller af og se at deres 9’er godt kunne bruges på vores hold.
Men synes du virkelig at RM spiller godt lige pt?
De pinlige opdækninger mod Atm i overtiden samt flere gange i weekenden bliver helt sikkert straffet i den kommende weekend.
At vi spiller rodet og tingene ikke hænger sammen som man kunne have håbet på, handler ikke hvordan Barcelona gør det anderledes/bedre. Nogle af de punkter du nævner i tidligere indlæg der omhandler Barcelona, kan ikke bruges som andet end et samlingsgrundlag.JesperThomsen post=179408 skrev: du må tro hvad du vil..
jeg ønsker intet godt til den klub, had er et voldsomt ord - men nok også det rigtige ord.
Jeg elsker Real Madrid, men derfor kan man da sagtens tage sine farvede briller af og se at deres 9’er godt kunne bruges på vores hold.
Men synes du virkelig at RM spiller godt lige pt?
De pinlige opdækninger mod Atm i overtiden samt flere gange i weekenden bliver helt sikkert straffet i den kommende weekend.
Jeg er bekymret og ikke bekymret. Barcelona har stadig kun mødt meget få modstandere der er kommet med 100%, og de har ikke i alle kampe set overbevisende ud. Der er forskel på Sevilla og Bayern, eller Valladolid og Real Madrid.
jeg tror faktisk at vi får det svært, da vores spil ikke hænger sammen lige nu, men det er en lang sæson og der kan ske meget. Skulle vi hive en sejr hjem på Bernabeu mod Barcelona, så er vi allerede foran dem igen. Og det er på baggrund af en meget kaotisk sæson start, hvor Barcelona med din yndlings 9er og elskede tilbagevendene Gavi har gjort det åhh så flot.
Der er meget arbejde forude og ligenu skal vi finde nøglen til at løse problematikerne.