Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
men han er jo ikke venstrekant!Hamid8210 post=180066 skrev: Kane kunne snildt have klasket 120-150 mål ind på 4 sæsoner i Madrid
Ja, det er jo lidt problematisk...JesperThomsen post=180067 skrev:
men han er jo ikke venstrekant!Hamid8210 post=180066 skrev: Kane kunne snildt have klasket 120-150 mål ind på 4 sæsoner i Madrid
Jeg har tænkt over det, og jeg tror jeg har løsningen på vores problemer ! Vi skal signe en ny venstrekant ! Måske 2, just in caee...
- madrid2000
- Platin bruger
Hvem skulle have troet det. Vi så meget bedre ud på papiret...
Meeeen sæsonen er stadig lang, vi kan sagtens nå ligaen med et stærkt forår og CL vinder de ikke.
Jeg ved ikke med jer, men med det ncucærendw spil så frygter jeg det værste
Kunne han ikke være er godt bud på vores centrale midtbane, som dirregenten på bolden, den der styre spillets tempo?
Som jeg husker ham fra hans AC Milan tid, så var rolig bolden, søgte dybt i banen for at bygge spillet op. Han havde tit tredje sidste for på en scoring.
25/26 sæsonen
4-3-3
Mbappe
Vini Bellingham
Tonali Valverde
Tchoumani
Mendy Alaba Militao T.A. Arnold
Mbappe, SKAL lykkedes i RM på den 9’er postition.
Bellingham trækker ind fra kanten og er med til at fylde feltet op med sine eksplosive løb. Det vil åbne plads på højre siden til Trent Alexander Arnold’s fantastiske offensive spil.
Vini og Valverde SKAL spille, de ånder og lever Real Madrid.
Tchoumani bliver et kæmpe defensivt monster.
Tonali, den spil styrende spiller på holdet. Kan også spille fra den dybe plads på 3 mands midtbanen mod de hold vi dominere boldbesiddelsen.
Mendy skal finde hans defensive niveau, så han kan blive tilbage mens TAA angriber højre siden.
Håber at Alaba vender tilbage. Hans spil med fødderne er fantastisk fra bagerste kæde. Håber han og Militao finder deres top niveau igen efter skaderne.
Med en ny træner burde der være masser af spil minutter og udvikling til spillere som Güler, Endrick og Brahim samt en Joan Martinez.
Fra bænken kan man spille spillere med lidt mere rutine som Rüdiger, Carvajal, Camavinga og Rodrigo.
Ceballos, Modric og Vasquez forlader truppen og ind kommer Tonali og TAA.
Spændende spændende trup.
Make it happen Don Perez.
Hala Madrid
- schreiber77
- Senior bruger
Resten lyder som sådan rimelig spændende nok, selvom jeg nok ville holde Rüdiger i start 11'eren.
Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.
Tonali, der fik 10 måneders karantæne for ulovlig betting, hvoraf han skulle i rehabilitering... Han valgte vist nok at bette videre kort efter og fik som jeg husker to måneders betinget karantæne oveni...
Jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke har set hans kampe i år for Newcastle, men hans personlighed ser jeg meget langt fra Konge klubben.
Har du set ham i år, og leverer han så store præstationer at man kan se bort fra, hvad jeg ser som en ret ringe personlighed for en professionel fodboldspiller?
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jo, enormt godt bud, hvis man ser bort fra at han er ludoman.Dybbøl post=180325 skrev: Italianske Sandro Tonali, 24 år, spiller for Newcastle.
Kunne han ikke være er godt bud på vores centrale midtbane, som dirregenten på bolden, den der styre spillets tempo?
Som jeg husker ham fra hans AC Milan tid, så var rolig bolden, søgte dybt i banen for at bygge spillet op. Han havde tit tredje sidste for på en scoring.
25/26 sæsonen
4-3-3
Mbappe
Vini Bellingham
Tonali Valverde
Tchoumani
Mendy Alaba Militao T.A. Arnold
Mbappe, SKAL lykkedes i RM på den 9’er postition.
Bellingham trækker ind fra kanten og er med til at fylde feltet op med sine eksplosive løb. Det vil åbne plads på højre siden til Trent Alexander Arnold’s fantastiske offensive spil.
Vini og Valverde SKAL spille, de ånder og lever Real Madrid.
Tchoumani bliver et kæmpe defensivt monster.
Tonali, den spil styrende spiller på holdet. Kan også spille fra den dybe plads på 3 mands midtbanen mod de hold vi dominere boldbesiddelsen.
Mendy skal finde hans defensive niveau, så han kan blive tilbage mens TAA angriber højre siden.
Håber at Alaba vender tilbage. Hans spil med fødderne er fantastisk fra bagerste kæde. Håber han og Militao finder deres top niveau igen efter skaderne.
Med en ny træner burde der være masser af spil minutter og udvikling til spillere som Güler, Endrick og Brahim samt en Joan Martinez.
Fra bænken kan man spille spillere med lidt mere rutine som Rüdiger, Carvajal, Camavinga og Rodrigo.
Ceballos, Modric og Vasquez forlader truppen og ind kommer Tonali og TAA.
Spændende spændende trup.
Make it happen Don Perez.
Hala Madrid
Jeg savner Pepe :(
Jeg håber og tror fortsat, at vi har kvaliteterne i den trup vi har i dag. Her tænker jeg på Camavinga, Tchou, Fede, Jude og Guler primært. Jeg ser selvfølgelig gerne Wirtz komme til, men han løser bare ikke dét problem. Altså spillet med bolden. Det har jeg nævnt tidligere, at han er i højre grade på linje med Bellingham på banen og vil i såfald være lige bag Vini og Mbappe.
Personligt så jeg helst Vitinha. Men igen her tror jeg ikke det sker. Jeg håbe personligt, at vi på midten har Valverde, Camavinga og Bellingham i once de gala. Vini og Mbappe er selvskrevet og det efterlader en åben plads til Rodrygo, Brahim, Guler, Tchou og Endrick.
Jeg kunne personligt godt være frisk på at takke ja til 100M Euro for Tchou, hvis Liverpool vil byde det. Jeg håber man satser på Camavinga i højere grad. Ellers så skal vi have Tchou til at dobbeltjobbe både til CB og CDM rollen fremad.
Hvad tænker i selv med forsvaret? Jeg hørte lyden af LaLiga i sidste uge og de nævnte Laporte og Mosquera til CB rollerne. Mosquera har jeg ikke hørt varme rygter om, men jeg kan godt lide ideen om netop de to.
Hvad angår VB og HB, så har jeg været pro Davis, men er ved at trække i land. Jeg synes vi står stærkere på VB med to jævne spillere (Mendy og Fran) kontra HB med en stærk - og skade (Carvajal) og Lucas, som ikke skal have over 20 kampe på en sæson. Igen, hvis man sælger Tchou, så synes jeg TAA løser den rigtig fint som fast HB og stor konkurrent til Carvajal. Samtidig kan han steppe på på midten og løse en udfordring der. Davis derimod løber de samme steder som Vini - og der Mbappe også gerne vil være. Jeg er ikke trænerkyndig, men jeg ser det simpelthen ikke.
Jeg elsker ideen om en solid VB bag Vini der bare lukker ned. det gjorde Mendy i sidste sæson og kan måske igen. Alternativt så skal Alaba ind og spille den på sigt. Men som Arsenal og City gør, med CB'ere på en VB rolle, det synes jeg er fedt. Jeg elsker fart, tricks og samba. Men når en Rudiger bare står i vejen, det kan jeg virkelig godt lide - og mere end en hurtig Davis op og ned af kanten.
Mit hold vil se sådan ud til en sæsonåbner i 2025, hvor Carvajal og Militao er skadet. Og uden der går FM i den og jeg henter spillere for 300M EURO.
Once de gala:
Courtois
TAA - Rudiger - Laporte - Mendy
Valverde - Camavinga - Bellingham
Rodrygo - Mbappe - Vini
Skyggeholdet:
Lunin
Vazquez (Carvajal) - Mosquera (Militao) - Alaba (fungerende CB og VB) - Fran
Guler - Tchou - Modric (tager ham fint en sæson mere)
Brahim - Endrick - ??
Vi får nok ikke en trup på 25 mand, så skyggeholdet ser måske anderledes ud. Jeg tænker kun Tchou skal sælges, hvis vi køber en anden midtbanespiller, som er bedre på bolden. Ellers får han helt sikkert sine kampe, men jeg synes vi har mere behov for en Rodrygo i truppen en Tchou. Guler skal have mere spilletid, hvis vi tror på ham. Han kan ikke klare en sæson mere som de seneste 1,5 år. Endrick får jo spilletid og har vist kvaliteter. Ham tror jeg nu nok vi skal få set og han har trods alt vist mere end både Rodrygo og Vini da de havde været i klubben i 5 mdr.
Vi har for mange CB'ere (Laporte, Rudiger, Militao, Alaba og Mosquera). Men har tænker vi både Alaba ind på en VB, men også hans og Militao's skader in mente. Rudiger og Alabas alder. Mosquera skal have tid og Laporte er heller ikke 25 længere. Men et godt mix i min optik.
Untouchables: Courtois, Rudiger, Valverde, Bellingham, Vini og Mbappe. De skal spille alle vigtige kampe og så må resten passes ind.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.