Om Vores Rivaler IX
Vi kan vel godt blive enige om vi skal kunne spille langt bedre end det her, også selvom det "kun" er oktober/november. Er det ikke vendt snart, må det også være sidste sæson for Ancelotti. Det er jo ikke clean slate fordi man begynder at spille nogenlunde fra marts 2025. Er det vendt om en måned, tror jeg de fleste godt kan leve med den sløje start.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
hvorfor har du behov for at postulere at jeg kan lide Gavi?? Lewa er en klasse angriber som vil pynte hos os..9eren post=179411 skrev:
At vi spiller rodet og tingene ikke hænger sammen som man kunne have håbet på, handler ikke hvordan Barcelona gør det anderledes/bedre. Nogle af de punkter du nævner i tidligere indlæg der omhandler Barcelona, kan ikke bruges som andet end et samlingsgrundlag.JesperThomsen post=179408 skrev: du må tro hvad du vil..
jeg ønsker intet godt til den klub, had er et voldsomt ord - men nok også det rigtige ord.
Jeg elsker Real Madrid, men derfor kan man da sagtens tage sine farvede briller af og se at deres 9’er godt kunne bruges på vores hold.
Men synes du virkelig at RM spiller godt lige pt?
De pinlige opdækninger mod Atm i overtiden samt flere gange i weekenden bliver helt sikkert straffet i den kommende weekend.
Jeg er bekymret og ikke bekymret. Barcelona har stadig kun mødt meget få modstandere der er kommet med 100%, og de har ikke i alle kampe set overbevisende ud. Der er forskel på Sevilla og Bayern, eller Valladolid og Real Madrid.
jeg tror faktisk at vi får det svært, da vores spil ikke hænger sammen lige nu, men det er en lang sæson og der kan ske meget. Skulle vi hive en sejr hjem på Bernabeu mod Barcelona, så er vi allerede foran dem igen. Og det er på baggrund af en meget kaotisk sæson start, hvor Barcelona med din yndlings 9er og elskede tilbagevendene Gavi har gjort det åhh så flot.
Der er meget arbejde forude og ligenu skal vi finde nøglen til at løse problematikerne.
Og nej, sejr mod dem gør ikke at vi overhaler dem da deres målforskel er meget bedre. Indbyrdes tæller først efter 2 kampe.
Styr dine små angreb, igen - jeg hader Barcelona uanset hvad du tænker
Jeg spiller lidt videre på din barcelona små forelskelse, fordi alt hvad de gør er jo godt.
Galactico downfall version 2
messi er den mest beskyttet fodboldspiller i verden.
infantino sidder og kigger på i mens det hele foregår
https://youtube.com/shorts/OMstsIRBXzA?si=vRjxYTDu0EeX2W6y
Rapinha er brandvarm puha
Det gør de jo som minimum én gang om ugen, så du skal bare gå tilbage i seneste kamptråd, så kan du mærke stemningen.9eren post=179642 skrev: Jeg gad godt at høre stemningen herinde hvis det var Madrid der spillede som Barcelona gør i dag.