Om Vores Rivaler IX

4 uger 2 dage siden #15361 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror nu også vi nok skal indhente Barca i løbet af sæsonen, de kan selvfølgelig ikke fortsætte sådan hele sæsonen. Og jeg er heller ikke bange for El Classico, hvis Barca står så højt på banen. Men når det er sagt, så skal vores sæson heller ikke afhænge af hvorvidt de kan blive ved eller ej. Og vores sæson hidtil er heller ikke glemt, bare fordi vi vinder på lørdag.
Vi kan vel godt blive enige om vi skal kunne spille langt bedre end det her, også selvom det "kun" er oktober/november. Er det ikke vendt snart, må det også være sidste sæson for Ancelotti. Det er jo ikke clean slate fordi man begynder at spille nogenlunde fra marts 2025. Er det vendt om en måned, tror jeg de fleste godt kan leve med den sløje start.
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden ved NickyMad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 2 dage siden #15362 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=179411 skrev:

JesperThomsen post=179408 skrev: ​du må tro hvad du vil..
jeg ønsker intet godt til den klub, had er et voldsomt ord - men nok også det rigtige ord. 
Jeg elsker Real Madrid, men derfor kan man da sagtens tage sine farvede briller af og se at deres 9’er godt kunne bruges på vores hold. 
Men synes du virkelig at RM spiller godt lige pt?
De pinlige opdækninger mod Atm i overtiden samt flere gange i weekenden bliver helt sikkert straffet i den kommende weekend. 

​At vi spiller rodet og tingene ikke hænger sammen som man kunne have håbet på, handler ikke hvordan Barcelona gør det anderledes/bedre. Nogle af de punkter du nævner i tidligere indlæg der omhandler Barcelona, kan ikke bruges som andet end et samlingsgrundlag. 

Jeg er bekymret og ikke bekymret. Barcelona har stadig kun mødt meget få modstandere der er kommet med 100%, og de har ikke i alle kampe set overbevisende ud. Der er forskel på Sevilla og Bayern, eller Valladolid og Real Madrid. 

jeg tror faktisk at vi får det svært, da vores spil ikke hænger sammen lige nu, men det er en lang sæson og der kan ske meget. Skulle vi hive en sejr hjem på Bernabeu mod Barcelona, så er vi allerede foran dem igen. Og det er på baggrund af en meget kaotisk sæson start, hvor Barcelona med din yndlings 9er og elskede tilbagevendene Gavi har gjort det åhh så flot. 

Der er meget arbejde forude og ligenu skal vi finde nøglen til at løse problematikerne.

​hvorfor har du behov for at postulere at jeg kan lide Gavi?? Lewa er en klasse angriber som vil pynte hos os.. 
Og nej, sejr mod dem gør ikke at vi overhaler dem da deres målforskel er meget bedre. Indbyrdes tæller først efter 2 kampe. 
Styr dine små angreb, igen - jeg hader Barcelona uanset hvad du tænker

4 uger 2 dage siden #15363 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ved godt, at det først tæller efter 2 kampe, men det handler om et psykologisk spil og begge hold ved at målscoren i spansk fodbold er ligegyldig også efter første kamp, hvis man ender på samme antal points.

Jeg spiller lidt videre på din barcelona små forelskelse, fordi alt hvad de gør er jo godt.

Galactico downfall version 2

4 uger 2 dage siden #15364 af 9eren
Er det mon i denne sæson vi får den absolutte glæde over at Valencia rykker ned.

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, Fondo_Sur, Kialpe

4 uger 2 dage siden #15365 af Holm
Besvaret af Holm på emne Om Vores Rivaler IX
Mon dog. Synes stadig Leganés og Valladolid er markant ringere. Det kommer til at stå mellem Valencia og Las Palmas

4 uger 20 timer siden #15366 af 9eren
MLS fans siger nu det samme som jeg har gjort i flere år og bringer det ene video klip efter det andet.

messi er den mest beskyttet fodboldspiller i verden.

infantino sidder og kigger på i mens det hele foregår

​https://youtube.com/shorts/OMstsIRBXzA?si=vRjxYTDu0EeX2W6y

Sidste redigering: 4 uger 20 timer siden ved 9eren.

4 uger 14 timer siden #15367 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca foran.
Rapinha er brandvarm puha

4 uger 14 timer siden #15368 af 9eren
Vi skal virkelig udnytte den høje preslinje/offside i Mbappe og Vini denne weekend

4 uger 14 timer siden #15369 af 9eren
Adios farsa

4 uger 14 timer siden #15370 af 9eren
Jeg gad godt at høre stemningen herinde hvis det var Madrid der spillede som Barcelona gør i dag.

4 uger 14 timer siden #15371 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=179642 skrev: Jeg gad godt at høre stemningen herinde hvis det var Madrid der spillede som Barcelona gør i dag.

​Det gør de jo som minimum én gang om ugen, så du skal bare gå tilbage i seneste kamptråd, så kan du mærke stemningen. 

4 uger 14 timer siden #15372 af 9eren
Der er nogen som stadig ikke har lært hvordan Real Madrid fungere

Leveret af Kunena Forum