Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
Satser stadig på en Real sejr i weekenden, men er tilfreds med uafgjort.
Cadeau til Flick
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Ja Raphinha får noget at se til defensivt ;)SeQueda post=179660 skrev: Puha, Lucas mod Raphina.Vi skal nok score en 3-4 stykker på lørdag.
jeg overtager BAYERN i FM og sælger Olise til Boldklubben HellasRamos4 post=179659 skrev: Fiasko af en kamp fra Bayerns side. Ham der Olise var da helt af helvede til. Har aldrig set så meget plads i et bagrum før. Fatter ikke Bayern ikke kunne udnytte det bedre.
Galactico downfall version 2
Hold nu op Bayern har spillet ringe i dag
Galactico downfall version 2
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ret pinligt at give 110% to gange om året og så ellers stille sig tilfreds med en 3-4 plads og at ryge tidligt ud i CL.Fondo_Sur post=179667 skrev: Atletico har da smuldret fuldstændig siden deres flotte 1-1 resultat mod Real Madrid i de sidste minutter.
Jeg må jo nok også sige at ligeså meget som jeg hader Atletico, deres fans og deres spillestil, så er Simeone nok den træner i verden jeg har den højeste respekt for. Han har transformeret naboerne siden han tog over, og har udvist en enorm loyalitet, som man sjældent ser i moderne elitefodbold, og så synes jeg også at han næsten altid udtaler sig respektfuldt i pressen, så jeg forstår godt hvorfor de elsker ham, men som Sting sang engang, hvis man elsker nogen, skal man sætte dem fri.
Klubben er stagneret fuldstændig, og man ser dem jo ikke længere for alvor være udfordrere til hverken La Liga eller CL. Jeg tænker ikke at man direkte fyrer ham, men man kunne nok med fordel aftale en fælles opsigelse af samarbejdet i en nær fremtid.
DC19